Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

[Valk Vuurwerk] Big Valk 19 [Ass.]

Collapse
X
 
  • Filteren
  • Tijd
  • Toon
Clear All
nieuwe berichten

    Oh, zeker zo’n ouderwetse lompe doos net als de big 19 vroeger.. Jammer, had eigenlijk gehoopt per 6.
    Leet, oftewel l33t of 1337 enzovoort, is een internetschrijfwijze, Het woord l33t is een verbastering van elite.

    Comment


      Oorspronkelijk geplaatst door Leet Bekijk bericht
      Oh, zeker zo’n ouderwetse lompe doos net als de big 19 vroeger.. Jammer, had eigenlijk gehoopt per 6.

      Nee! 2 rijen hoog! 4 rijen van 3 zeg maar.Klik op afbeelding voor grotere versie

Naam:	valk 1.jpg
Vertoningen:1
Grootte:124,7 KB
ID:	1568008
      Laatst aangepast door kloesje; 26 October 2018, 13:52. Reden: foto

      Comment


        top cakes, na 4 jaar deze gehad te hebben laat ik hem dit jaar liggen en ga ik voor wat anders.
        Maar voor het geld ga je zelf in duitsland niet wat berters krijgen.

        Comment


          Oorspronkelijk geplaatst door arviidd Bekijk bericht
          Deze zijn verpakt per 12.
          Oorspronkelijk geplaatst door Leet Bekijk bericht
          Oh, zeker zo’n ouderwetse lompe doos net als de big 19 vroeger.. Jammer, had eigenlijk gehoopt per 6.


          Dit is prima toch? Of had je een beter idee om 12 cakes in een doos te proppen?

          Comment


            Oorspronkelijk geplaatst door blackmoon Bekijk bericht


            Dit is prima toch? Of had je een beter idee om 12 cakes in een doos te proppen?
            De big 19 van vroeger zat in een platte doos van 12 stuks. Zie: https://forum.vuurwerkcrew.nl/showth...l=1#post680677
            Ik meen dat deze later verdeeld was in 2 doosjes van 6 per stuk. Ooit is 3 karton big 19 gekocht en dat was een hoop gedoe met vervoer omdat dit een platte doos was. Vandaar mijn vraag

            Per 6 op elkaar gestapeld is ook een mooi formaatje! Thanks voor de foto’s.
            Leet, oftewel l33t of 1337 enzovoort, is een internetschrijfwijze, Het woord l33t is een verbastering van elite.

            Comment


              Qua vervoer is het inderdaad handiger om 2 lagen van 6 te hebben dan 1 laag van 12. Blijven verder geweldige toppers dit.
              Volg Vuurwerkcrew.nl ook op:

              Comment


                Weet iemand of dit 30mm cakes zijn??

                Comment


                  Oorspronkelijk geplaatst door vuurwerkduiven Bekijk bericht
                  Weet iemand of dit 30mm cakes zijn??
                  is inderdaad 1,2 inch. 30 mm.

                  vond die platte doos toen ook wel handig. Ik lontte namelijk gewoon het hele beetje aan elkaar door. was een prachtige chaos

                  Comment


                    Zit er bij jullie ook geen reservelont op??

                    Comment


                      Oorspronkelijk geplaatst door metallicafan Bekijk bericht
                      Zit er bij jullie ook geen reservelont op??
                      Nee hier ook niet

                      Comment


                        Oorspronkelijk geplaatst door metallicafan Bekijk bericht
                        Zit er bij jullie ook geen reservelont op??
                        klopt viel me ook op verleden jaar wel en nu weer niet maar als niet afgaat gewoon eve lontje los peuteren en aansteken aan zijkant

                        Comment


                          Zou daar wel beetje voorzichtig mee zijn, hier vorig jaar geen reserve lont en dit jaar ook niet helaas. Echter vind ik het wel leuk werk om door te lonten en ermee bezig te zijn, heb niet een mega collectie dus beetje klooien kan geen kwaad voor mij(:

                          Comment


                            Blijf me altijd weer verbazen over deze cakes top spul!
                            Je bent geen echte vent,als je niet voor vuurwerk bent.

                            Comment


                              Wat komen hier toch een gruwelijke klappen vandaan! Als je deze per 2 schiet dan heb je gewoon geweldige blokjes voor nog geen 20 euro per stuk.

                              Comment


                                Gratis gekregen bij mijn bestelling (2e jaar) en wat blijft deze goed: harde burst en grote effecten. Volgend jaar maar eens zon doos bestellen

                                Comment

                                Working...
                                X