Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

[Fireworks Specials] Crackle King

Collapse
X
 
  • Filteren
  • Tijd
  • Toon
Clear All
nieuwe berichten

    #76
    Oorspronkelijk geplaatst door Torrr Bekijk bericht
    Zie deze net pas voor het eerst en ik zat echt te genieten van dez crackling bak met zijn zeer zware burst knallen. Private label zie ik, vraag mij af waar dan te verkrijgen ?
    De andere identieke (Royal Match),is van de Firework Specials lijn.Strike Performance,is bij diverse winkels te verkrijgen verspreid door het land o.a in Rijswijk,Rotterdam,Elst en in een aantal shops net over de Nederlandse grens vlakbij Sittard en Hengelo

    Comment


      #77
      Vuurwerk outlet had hem als mistery deal
      Vuurwerk is geen misdaad!

      Comment


        #78
        Prima ding, zou persoonlijk wel voor de Transbomber gaan. Wat meer variatie

        Comment


          #79
          Oorspronkelijk geplaatst door BENZ Bekijk bericht
          Prima ding, zou persoonlijk wel voor de Transbomber gaan. Wat meer variatie
          Ik had ze beiden en had transbomber een poosje later afgestoken. Transbomber deed het zeker goed, maar ik vond de crackle king voor die €65 alsnog beter puur vanwege de super burst voor 25mm en mega spreiding. Als ik hem nog tegenkom dit jaar voor rnd de €70 neem ik er gelijk 2

          Comment


            #80
            Deze of cairo crackling mannen?

            Comment


              #81
              Het is geen vergelijking lijkt mij.

              100 shots 25mm goede crackling compound.
              25 shots 30mm extreem goede crackling cake.
              Ook bekend als Vuurwerk Nederland!

              Comment


                #82
                Oorspronkelijk geplaatst door RandomDaniel Bekijk bericht
                Het is geen vergelijking lijkt mij.

                100 shots 25mm goede crackling compound.
                25 shots 30mm extreem goede crackling cake.
                Qua schoten niet inderdaad, maar bedoel ook meer kwa burst en spreiding bijvoorbeeld..

                Comment


                  #83
                  Oorspronkelijk geplaatst door LWD Bekijk bericht
                  Qua schoten niet inderdaad, maar bedoel ook meer kwa burst en spreiding bijvoorbeeld..
                  Als ik de filmpjes zo zie is de Crackle King voor 25mm echt goed, daarom gaat die op de lijst.
                  De Caïro Crackling heb ik zelf wel geschoten, kaliber groter en voor 30mm extreem hard dus die knalt hem zeker wel uit denk ik.
                  Ook bekend als Vuurwerk Nederland!

                  Comment


                    #84
                    Oorspronkelijk geplaatst door LWD Bekijk bericht
                    Qua schoten niet inderdaad, maar bedoel ook meer kwa burst en spreiding bijvoorbeeld..
                    Als je zoals afgelopen jaar deze voor €100 hebt en ook 4 CC's voor die prijs, valt de keus natuurlijk makkelijk op het tweede. Als je deze box voor €80 kunt krijgen is het net ff wat belangrijker is voor je; geld of dikker effect. Naar mijn mening slaat onder die €80 de balans makkelijker door naar deze box.

                    Comment


                      #85
                      Oorspronkelijk geplaatst door Richardus Bekijk bericht
                      Als je zoals afgelopen jaar deze voor €100 hebt en ook 4 CC's voor die prijs, valt de keus natuurlijk makkelijk op het tweede. Als je deze box voor €80 kunt krijgen is het net ff wat belangrijker is voor je; geld of dikker effect. Naar mijn mening slaat onder die €80 de balans makkelijker door naar deze box.
                      Stel je trekt die lijn door en neemt ipv 4 CC er 3, denk dat die 3 nog steeds meer spektakel geeft dan deze box, ofwel, deze box zou wel een aardig stuk onder de 80 moeten zijn.

                      Comment


                        #86
                        Het nadeel van losse cakes vind ik altijd dat ze niet lekker doorlopen, elke cake heeft een finale. Bij een compound heb je maar 1 finale.

                        Comment

                        Working...
                        X