Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Spirit of Extacy

Collapse
X
 
  • Filteren
  • Tijd
  • Toon
Clear All
nieuwe berichten

    Spirit of Extacy

    Artikelnummer: 3862
    Artikelnaam: Spirit of Extacy
    Bruto Gewicht: ... kg
    Netto Kruitgewicht: ... gram
    Aantal Schoten: ... schoten
    Effectomschrijving: ...
    Tube diameter: ... mm
    Kartoninhoud: .../...
    Tijdsduur: ...
    Stijghoogte: ...
    Adviesprijs: ...


    #2
    Dit is wel een hele dikke box. Zal vast wel aan de prijs zijn, maar dit is wel echt een van de mooiere nieuwkomers.

    Comment


      #3
      € 224,95 staat die nu...maar nog niet te bestellen

      Comment


        #4
        Ook weer zo'n ontzettend mooie doos! Ben echt benieuwd wie hier de importeur van is en of het wel hier te koop zal zijn, waar en voor hoeveel. Hoop stiekem dan ook dat het ergens voor een acceptabel prijsje (175,- max?) wordt aangeboden, samen met die andere dozen zet ik ook deze op mijn lijst. Als ze echt ook zo presteren dan denk ik dat ik mijn collectie met deze ga aanvullen. Ik ben blij om te zien dat er gelukkig ook wat normale dozen met normale kaliber wordt aangeboden, zoals deze en niet met die 20mm prut waar de meeste importeurs nu mee aankomen.

        Comment


          #5
          De naam van de lijn doet me niet geloven dat deze rond de €175,- te koop zal zijn. Maar wat bezit deze lijn een aantal mooie producten zeg!
          BKV Liefhebber 🐉🐲 BurnitPyromaniacs 💥🎆

          Comment


            #6
            Oorspronkelijk geplaatst door Janniekske Bekijk bericht
            De naam van de lijn doet me niet geloven dat deze rond de €175,- te koop zal zijn. Maar wat bezit deze lijn een aantal mooie producten zeg!
            De naam bepaald toch niet de prijs? En hoezo zou 175 niet kunnen, ik neem aan dat dit doosje uit slechts 4 cakes bestaat en ook met net geen 2000gr kruit. Dan zou 175 in de voorverkoop met eventueel een freakactie toch mogelijk moeten zijn. Als dit niet zo is dan sla ik het met pijn in mijn hart over.

            Comment


              #7
              Ook op mijn lijst. Al vind ik deze net iets minder dan de Spur.
              December Will Be Magic Again!!

              Comment


                #8
                Graag niet verwijzen naar buitenlandse shops. Dank
                Volg Vuurwerkcrew.nl ook op:

                Comment


                  #9
                  Grappig ik vind deze net iets beter geloof ik

                  Comment


                    #10
                    Is dit spul in NL te krijgen?
                    Klapchi

                    Comment


                      #11
                      Net zoals Spur kan ik deze ook niet aangeboden vinden. Of dat betekent dat ie niet voor de NL markt is, of gewoon (nog) niet binnenkomt, weet ik niet. Rest van de lijn is er wel, voor zover ik zo snel zie

                      Comment

                      Working...
                      X