Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

[Fireworks Specials / Strike Extreme] Fortunes

Collapse
X
 
  • Filteren
  • Tijd
  • Toon
Clear All
nieuwe berichten

    [Fireworks Specials / Strike Extreme] Fortunes

    Artikelnummer: 3818
    Artikelnaam: Demons of the Night
    Bruto Gewicht: ... kg
    Netto Kruitgewicht: ...gram
    Aantal Schoten: 144schoten
    Effectomschrijving: ...
    Tube diameter: ... mm
    Kartoninhoud: .../...
    Tijdsduur: ...
    Stijghoogte: ...
    Adviesprijs: ...

    Klik op afbeelding voor grotere versie

Naam:	ezgif-1-58cdcbc3e7.jpg
Vertoningen:1
Grootte:71,2 KB
ID:	1617981

    https://store.steampowered.com/curator/43922535

    #2
    Het idee was goed, tempo is ook prima, alleen qua kleur eentonig, en het mist een echte finale

    Comment


      #3
      Deze kan me helaas niet boeien, te eentonig
      Het mooiste werk is vuurwerk!

      Comment


        #4
        Deze had ik dus , en de verassing door de snoeiharde burst , boeketten hadden iets voller gemogen , maar de finale maakte alles weer goed. filmpje volgt later ( we transfer gebeuren :P )

        Comment


          #5
          Zoals beloofd

          Comment


            #6
            Deze box als eerste afgestoken, niet normaal. Zoals in het filmpje hierboven te zien maakte de finale het helemaal compleet. Zeker een aanrader!
            "I came in like a crackling ball."

            Comment


              #7
              Komt op film zeker mooi over, effecten zijn niet het grootst maar wel erg sierlijk zeg en die finale maakt het helemaal af. Mooie compound.
              Volg Vuurwerkcrew.nl ook op:

              Comment


                #8
                Deze ook geschoten, burst was echt heel goed in dit blok, effecten niet de grootste maar wel sierlijk, finale maakt het af. Als ik deze volgend jaar nog een keer te pakken kan krijgen komt die er zeker weer bij!

                Comment


                  #9
                  Welke importeur en producent is dit?

                  Comment


                    #10
                    Evolution, is van firework specials wat weer afgeleid is van evolution (hun eerste producten waren allemaal omlabelingen van evo)
                    Volgens mij importeren de winkeliers dit zelf.

                    Comment


                      #11


                      Hierbij ook het straatfilmpje van bram95 en mij, presteerde goed wat de meeste als zij niet de grootste uitwerkingen maar prima te doen, en de laaste cake maakte het wel echt af.

                      Comment


                        #12
                        Ik had deze als vervanging gekregen van de Neon Maroon bij vuurwerk outlet Haulerwijk. Ik vond het niet erg, dit is een zeer goeie box. Voor mij mooi opbouwend tempo naar geweldige finale, mooie rode kleuren.
                        Wan bun nyun yari - Een gelukkig nieuwjaar

                        Comment


                          #13
                          Oorspronkelijk geplaatst door jeremy21 Bekijk bericht


                          Hierbij ook het straatfilmpje van bram95 en mij, presteerde goed wat de meeste als zij niet de grootste uitwerkingen maar prima te doen, en de laaste cake maakte het wel echt af.
                          Zijn hier nog meer filmpjes van? Op deze overtuigd hij mij helemaal niet.
                          Kleine effecten die lastig te herkennen zijn van het sample filmpje. Alleen laatste finalesalvo is mooi als ik dit zie..

                          Comment

                          Working...
                          X