Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Poppelaars Super 500 2.0

Collapse
X
 
  • Filteren
  • Tijd
  • Toon
Clear All
nieuwe berichten

    Poppelaars Super 500 2.0

    Artikelnummer: 3456
    Artikelnaam: Poppelaars Super 500 2.0
    Bruto Gewicht: ... kg
    Netto Kruitgewicht: 500 gram
    Aantal Schoten: 20 schoten
    Effectomschrijving: ...
    Tube diameter: ... mm
    Kartoninhoud: .../...
    Tijdsduur: 0:26
    Stijghoogte: ...
    Adviesprijs: 19,95

    Omschrijving:
    Maximaal afgeladen cake met 500 gram kruit voor een absolute bodemprijs! Veel blink, veel zilver, veel crackling, rode accenten en een dikke finale. Wat wil je nog meer? Meepakken die bak!
    A-kwaliteit vuurwerk voor een stuntprijs! Exclusief verkrijgbaar bij Bart Poppelaars vuurwerk

    Klik op afbeelding voor grotere versie

Naam:	Super 500 2.0.png
Vertoningen:1
Grootte:169,1 KB
ID:	1619007

    Het mooiste werk is vuurwerk!

    #2
    Ik zou niet weten waar dit de omlabeling van kan zijn maar voor €20 zit het er wel goed uit

    Comment


      #3
      Oorspronkelijk geplaatst door zemmer Bekijk bericht
      Ik zou niet weten waar dit de omlabeling van kan zijn maar voor €20 zit het er wel goed uit
      Ik herken hem ook niet als zijnde een omlabeling. Hij is wel prettig geprijsd inderdaad. De vorige "1.0" versie was ook prima.
      Het mooiste werk is vuurwerk!

      Comment


        #4
        Ziet er zeker goed uit. Jammer dat het voor mij te ver weg is.
        December Will Be Magic Again!!

        Comment


          #5
          Ziet er heel goed uit en de prijs is super voor een 500 grammer

          Oorspronkelijk geplaatst door Happiness Bekijk bericht
          Ziet er zeker goed uit. Jammer dat het voor mij te ver weg is.

          Geen idee wat te ver is, heb namelijk geen idee wie ze aanbiedt?

          ##Edit, reeds gevonden, Breda dus.
          Vuurwerk doet de duivels dansen

          Comment


            #6
            Goede 500 grammer dit, krijgt eigenlijk veel te weinig aandacht die eigen lijn van Bart Poppelaars. Hebben ook meerdere compounds die zeker de moeite zijn voor mooie prijzen.

            Ik heb zelf ook de Spartacus van hun gehad, 144 shot voor 88.50. Prima blok ook, filmpje volgt nog hiervan.

            Hier de super 500


            FIREWORKS https://www.youtube.com/user/Zinkje902

            Comment


              #7
              Niet gek voor dat geld. Ik had het niet zo even verwacht .
              02-2024 de nieuwe lente !? IK hoop het

              Comment


                #8
                Een beetje veel crackling maar voor dat geld een dikke prima toch!?
                Het mooiste werk is vuurwerk!

                Comment


                  #9
                  Echt een prima cake voor dat geld. Ik ken deze zaak niet (ook niet echt in de buurt), doen ze ook aan freak acties?

                  Comment


                    #10
                    Nee, geen freak acties en ze gaan ook niet vroeg in het jaar open. Mocht je echter bij Breda Vuurwerk bestellen dan kun je vrij makkelijk ook bij Poppelaars afhalen, ze zitten er recht tegenover.
                    Het mooiste werk is vuurwerk!

                    Comment


                      #11
                      Oorspronkelijk geplaatst door Knettermans Bekijk bericht
                      Nee, geen freak acties en ze gaan ook niet vroeg in het jaar open. Mocht je echter bij Breda Vuurwerk bestellen dan kun je vrij makkelijk ook bij Poppelaars afhalen, ze zitten er recht tegenover.
                      Thanks voor de info! Ik ga het in de gaten houden, afgelopen jaar wel een ritje naar het zuiden gemaakt, Orthen en vuurwerkfeestje Roosendaal, dan kan Breda ook wel...

                      Comment


                        #12
                        Oorspronkelijk geplaatst door FatAzz Bekijk bericht
                        Thanks voor de info! Ik ga het in de gaten houden, afgelopen jaar wel een ritje naar het zuiden gemaakt, Orthen en vuurwerkfeestje Roosendaal, dan kan Breda ook wel...
                        Als je een ritje naar het zuiden maakt mag een bezoek aan de vuurwerkboulevard van Breda niet ontbreken

                        Binnen een straal van 100m zitten 3 vuurwerkwinkels;
                        Breda Vuurwerk (grote winkel met freakacties, een groot assortiment en 50.000 kilo bunker.)
                        Bart Poppelaars (eigen lijn, Katan, Barely Legal, #Watt, Volt! X-Qlusif en diverse Lesli)
                        Top Vuurwerk Breda (voorheen Vuurwerkbunker, 13 in een dozijn Lesli dealer met zo'n beetje alle Lesli en Vuurwerktotaal lijnen, wel een hele mooie en sfeervolle showroom)
                        Het mooiste werk is vuurwerk!

                        Comment


                          #13
                          Oorspronkelijk geplaatst door Knettermans Bekijk bericht
                          Als je een ritje naar het zuiden maakt mag een bezoek aan de vuurwerkboulevard van Breda niet ontbreken

                          Binnen een straal van 100m zitten 3 vuurwerkwinkels;
                          Breda Vuurwerk (grote winkel met freakacties, een groot assortiment en 50.000 kilo bunker.)
                          Bart Poppelaars (eigen lijn, Katan, Barely Legal, #Watt, Volt! X-Qlusif en diverse Lesli)
                          Top Vuurwerk Breda (voorheen Vuurwerkbunker, 13 in een dozijn Lesli dealer met zo'n beetje alle Lesli en Vuurwerktotaal lijnen, wel een hele mooie en sfeervolle showroom)
                          Ik zal het ff in overweging nemen. Woon in omgeving Amsterdam en hier heb je niet veel freak acties dus ben de laatste jaren al in het Noorden geweest bij Outlet, in het Oosten bij VWPD, afgelopen jaar dus in het zuiden en bij Donadoni. Ik ga Breda Vuurwerk wel even in de gaten houden dit jaar en dan een bezoekje aan Bart Poppelaars erbij doen, want die eigen lijn ziet er best interessant uit.

                          Comment


                            #14
                            Oorspronkelijk geplaatst door FatAzz Bekijk bericht
                            Ik zal het ff in overweging nemen. Woon in omgeving Amsterdam en hier heb je niet veel freak acties dus ben de laatste jaren al in het Noorden geweest bij Outlet, in het Oosten bij VWPD, afgelopen jaar dus in het zuiden en bij Donadoni. Ik ga Breda Vuurwerk wel even in de gaten houden dit jaar en dan een bezoekje aan Bart Poppelaars erbij doen, want die eigen lijn ziet er best interessant uit.
                            Ik had er zelf niets van maar m'n zwager had verschillende producten uit die lijn en was dik tevreden. Goed prijs- kwaliteitverhouding.

                            Overigens zit Intratuin Breda zo'n 5 minuten van de genoemde winkels vandaan dus die kun je eventueel ook nog meepakken.
                            Het mooiste werk is vuurwerk!

                            Comment


                              #15
                              [QUOTE=Knettermans;1353275]Als je een ritje naar het zuiden maakt mag een bezoek aan de vuurwerkboulevard van Breda niet ontbreken

                              Binnen een straal van 100m zitten 3 vuurwerkwinkels;
                              Breda Vuurwerk (grote winkel met freakacties, een groot assortiment en 50.000 kilo bunker.)
                              Bart Poppelaars (eigen lijn, Katan, Barely Legal, #Watt, Volt! X-Qlusif en diverse Lesli)
                              Top Vuurwerk Breda (voorheen Vuurwerkbunker, 13 in een dozijn Lesli dealer met zo'n beetje alle Lesli en Vuurwerktotaal lijnen, wel een hele mooie en sfeervolle showroom)[/QUOT

                              Goed omschreven, als je hier toch in de buurt bent zeker de moeite om de boulevard even te bezoeken. Zo goed als alle merken en lijnen verkrijgbaar bij 3 winkels die zo goed als tegen elkaar aan liggen.
                              FIREWORKS https://www.youtube.com/user/Zinkje902

                              Comment

                              Working...
                              X