Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

[Busscher Vuurwerk] Tukkerbox 3

Collapse
X
 
  • Filteren
  • Tijd
  • Toon
Clear All
nieuwe berichten

    [Busscher Vuurwerk] Tukkerbox 3

    Artikelnummer: 4893
    Artikelnaam: Tukkerbox 3 - Loat goan
    Bruto Gewicht: ... kg
    Netto Kruitgewicht: 1905 gram
    Aantal Schoten: 120 schoten
    Effectomschrijving: ...
    Tube diameter: 30 mm
    Kartoninhoud: 1/1
    Tijdsduur: ...
    Stijghoogte: ...
    Adviesprijs: 139,95


    Klik op afbeelding voor grotere versie

Naam:	tukkerbox.png
Vertoningen:3
Grootte:596,9 KB
ID:	1616062


    Laatst aangepast door bassie1978; 5 January 2022, 22:45.

    #2
    Mooie box op het eerste gezicht. Is een omlabeling van of echt een eigen idee ?
    Vuurwerk doet de duivels dansen

    Comment


      #3
      Zo dan! Das nog eens een mooie box zeg. Als die zo ook in de straat staat en aantrekkelijk geprijsd is dan heb ik met stip een nieuwe nummer 1 voor 2022 op de lijst staan

      Comment


        #4
        Als Tukker: prachtig label mooie uitwerking!

        Comment


          #5
          Prachtige box dit hoor. Lijkt me 30mm. Zie hier wel effecten terug komen die ik vaker bij Evo voorbij heb zien komen, ben benieuwd verder!

          Comment


            #6
            Waarom staat er in de titel van het filmpje Vuurwerk Orthen (Tukkerbox 3)?
            Kom zei de vis in de vissenkom.

            Comment


              #7
              Is een straatfilm zo te zien

              Comment


                #8
                Poooei dik boxje hoor. Lijkt haast kwaliteitje Funke met hoelang de effecten blijven hangen. Ben benieuwd naar de prijs maar ook een beetje schuw over hoe deze werkelijk gaat presteren.
                Vuurwerk is vuurwerk

                Comment


                  #9
                  Als deze box werkelijk zo presteert is dit echt een hele dikke bak hoor, heerlijke kwaliteit. Ga hem zeker in de gaten houden.
                  Volg Vuurwerkcrew.nl ook op:

                  Comment


                    #10
                    Deze boxen stonden vorig jaar te koop bij een website in Duitsland .
                    If God didn't want me to be Pyrofreak ,why did he make so many things flammable !

                    Comment


                      #11
                      Oorspronkelijk geplaatst door Rikko Bekijk bericht
                      Is een straatfilm zo te zien
                      Inderdaad! Denk dan ook dat dit daadwerkelijke productie is! Als ik hem zo zie denk ik dat dit één van de betere boxen van op de Nederlandse markt is. Er is al veel goeds, maar deze kan je daar zo tussen zetten.

                      Helaas is het budget al op en ligt dit te ver uit mijn buurt voor 1 box maar wat een klasse bak zeg! Bepaalde effecten uit deze box heb ik nog niet eerder zó goed uitwerkt gezien ik een Nederlandse box. Zeker één om in de gaten te houden.

                      Comment


                        #12
                        Pfoeehhhh deze is prachtig zeg! herken zo ook niet wat er onder zit, dus lijkt me een echt eigen product. Iemand een idee via welke importeur deze komt?

                        Toch maar in de gaten houden, wat een pareltje

                        Comment


                          #13
                          Erg dikke box, enorme boeketten! Waar is deze te koop?
                          Vraag me idd af of het filmpje echt productie is. Kan toch haast niet zou je zeggen..
                          The 31st of December..

                          Comment


                            #14
                            Oorspronkelijk geplaatst door Leendert97 Bekijk bericht
                            Erg dikke box, enorme boeketten! Waar is deze te koop?
                            Vraag me idd af of het filmpje echt productie is. Kan toch haast niet zou je zeggen..

                            Vuurwerk Orthen staat in de titel van de video, zal dan wel in Orthen zijn ?
                            我也喜欢年纪较大的烟花

                            Comment


                              #15
                              Oorspronkelijk geplaatst door ajaxciedjuhh Bekijk bericht
                              Vuurwerk Orthen staat in de titel van de video, zal dan wel in Orthen zijn ?
                              En Busscher vuurwerk.
                              Kom zei de vis in de vissenkom.

                              Comment

                              Working...
                              X