Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Geisterblitz 100

Collapse
X
 
  • Filteren
  • Tijd
  • Toon
Clear All
nieuwe berichten

    #16
    Oorspronkelijk geplaatst door Reverser Bekijk bericht
    Wat wel grappig is dat hij op de site van pyroland.de als merk van Rubro staat. Van wie is hij nu? En in Duitsland ben je een gewerbeschein nodig om deze te kopen.
    Wat betekent een gewerbeschein?

    Comment


      #17
      Oorspronkelijk geplaatst door Koala Bekijk bericht
      Wat betekent een gewerbeschein?
      Vergunning.
      http://www.youtube.com/c/ReVerser

      Comment


        #18
        Oorspronkelijk geplaatst door Dionysus Bekijk bericht
        Hoeveel mm is deze box eigenlijk? Bij 30 mm heb ik er best vertrouwen in, moeten de salutes iig wat doffer zijn qua knal.
        Met 25mm krijg je ook wel dikke klappen. De oude junior Jack van Katan was ook 25mm volgens mij. Die was ook geweldig. Dikke doffe klappen.
        http://www.youtube.com/c/ReVerser

        Comment


          #19
          Oorspronkelijk geplaatst door Reverser Bekijk bericht
          Wat wel grappig is dat hij op de site van pyroland.de als merk van Rubro staat. Van wie is hij nu? En in Duitsland ben je een gewerbeschein nodig om deze te kopen.
          Rubro = Geisha in Duitsland. Alle Rubro producten die daar verkocht worden of omlabelingen vallen onder Geisha daar. VuurwerkMania en Rubro komen natuurlijk sowieso van dezelfde fabrieken en import.

          Comment


            #20
            Als je naar die foto kijkt en die tubes een beetje bekijkt lijkt dat toch verdacht veel op 30mm? Ook het feit dat je 5 cakes nodig hebt ipv 4 lijkt me dat het misschien wel eens 30 mm kan zijn?
            Kooien knippen is mijn hobby!

            Comment


              #21
              Wat een bak zeg als die salutes echt zo zijn. ...... Lang op zoiets gewacht.

              Comment


                #22
                Oorspronkelijk geplaatst door Reverser Bekijk bericht
                Wat wel grappig is dat hij op de site van pyroland.de als merk van Rubro staat. Van wie is hij nu? En in Duitsland ben je een gewerbeschein nodig om deze te kopen.
                Kleine correctie; je hebt een Gewerbeschein of Genehmigung nodig als je em nu wilt kopen.
                Laatste 3 verkoopdagen is ie ook daar 'gewoon' te koop. Is normale F2.
                Wel errug benieuwd naar de saluutjes op een consu demo zonder samples..!

                Comment


                  #23
                  Oorspronkelijk geplaatst door knallbahr Bekijk bericht
                  Als je naar die foto kijkt en die tubes een beetje bekijkt lijkt dat toch verdacht veel op 30mm? Ook het feit dat je 5 cakes nodig hebt ipv 4 lijkt me dat het misschien wel eens 30 mm kan zijn?
                  het is toch echt een 25mm, op de vid is een demoblok.... hoe de productie is zal moeten blijken. Ik vind ze meer weg hebben van de 25 shots titanium salute scream van Tropic

                  Comment


                    #24
                    Oorspronkelijk geplaatst door Pyroboy26 Bekijk bericht
                    het is toch echt een 25mm, op de vid is een demoblok.... hoe de productie is zal moeten blijken. Ik vind ze meer weg hebben van de 25 shots titanium salute scream van Tropic

                    Kheb ze beiden besteld dus we gaan het wel zien welke beter is.

                    Comment


                      #25
                      Discussie even verplaatst aangezien dit geen VALK artikel is, maar bij meerdere winkels verkrijgbaar is.

                      Comment


                        #26
                        Wil deze graag (meerdere) bestellen bij Valk maar de 28e is vol als afhaaldag en dat is de enige dag die mij lukt, flink balen dus.

                        Op de demo was dit echt een gruwelijke bak
                        Volg Vuurwerkcrew.nl ook op:

                        Comment


                          #27
                          Oorspronkelijk geplaatst door titanium Bekijk bericht
                          Wil deze graag (meerdere) bestellen bij Valk maar de 28e is vol als afhaaldag en dat is de enige dag die mij lukt, flink balen dus.

                          Op de demo was dit echt een gruwelijke bak
                          Denk dat deze ook nog wel verkocht gaat worden op de normale site van Valk-vuurwerk, dan kun je wel de 28e als afhaal datum kiezen. Denk echter niet dat het dezelfde prijs gaat zijn en weet natuurlijk niet hoe snel dit product gaat.

                          Comment


                            #28
                            Oorspronkelijk geplaatst door Dionysus Bekijk bericht
                            Denk dat deze ook nog wel verkocht gaat worden op de normale site van Valk-vuurwerk, dan kun je wel de 28e als afhaal datum kiezen. Denk echter niet dat het dezelfde prijs gaat zijn en weet natuurlijk niet hoe snel dit product gaat.

                            Goedemiddag

                            Dat klopt deze zal ook op de reguliere valk site verkocht gaan worden maar helaas dan niet meer voor deze prijs .

                            Met vriendelijke groet

                            Team valk vuurwerk

                            Comment


                              #29
                              Oorspronkelijk geplaatst door subarufreak Bekijk bericht
                              Goedemiddag

                              Dat klopt deze zal ook op de reguliere valk site verkocht gaan worden maar helaas dan niet meer voor deze prijs .

                              Met vriendelijke groet

                              Team valk vuurwerk
                              ik zou hem graag erbij willen hebben maar sluit niet aan op de eerste bestelling vwb ophaaldag.

                              Comment


                                #30
                                Oorspronkelijk geplaatst door titanium Bekijk bericht
                                Wil deze graag (meerdere) bestellen bij Valk maar de 28e is vol als afhaaldag en dat is de enige dag die mij lukt, flink balen dus.

                                Op de demo was dit echt een gruwelijke bak

                                Heb nog wel een tijdvak in de aanbieding met een daarbij behorende bestelling. Pm maar als je interesse hebt
                                Laatst aangepast door Spinner; 8 October 2019, 18:55. Reden: Quote toegepast.
                                #LaatOnsVieren.

                                Comment

                                Working...
                                X