Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

[Orthen] Ice Flowers

Collapse
X
 
  • Filteren
  • Tijd
  • Toon
Clear All
nieuwe berichten

    [Orthen] Ice Flowers

    Artikelnummer: 4889
    Artikelnaam: Ice Flowers
    Bruto Gewicht: ... kg
    Netto Kruitgewicht: ... gram
    Aantal Schoten: 108 schoten
    Effectomschrijving: ...
    Tube diameter: 25 mm
    Kartoninhoud: .../...
    Tijdsduur: ...
    Stijghoogte: ...
    Adviesprijs: €125

    Laatst aangepast door Koala; 17 August 2020, 19:54.

    #2
    Deze komt zeker op het lijstje. Als die ook bij andere dealers verkrijgbaar wordt.

    Comment


      #3
      Toffe bak !
      Kruitkoorts !

      Comment


        #4
        Hele, hele mooie bak inderdaad maar ik moet eerlijk zeggen dat ik deze wel wat prijzig vind. 99,95 voor 108 shots 25mm, dat is eerder de prijs die je van een 30mm 100 shots verwacht.

        Comment


          #5
          Schitterende bak! Sommigen zijn uitgekeken op plum/ghost effecten, maar ik kan er nog even geen genoeg van krijgen, zeker als ze ook nog multicolor zijn en lekker gevarieerd in 1 compound te koop zijn.

          De prijs, mijn budget en het gegeven dat ik al veel cakes met dit effect heb besteld weerhouden me vooralsnog van een aankoop.

          Comment


            #6
            Oorspronkelijk geplaatst door bonzo26 Bekijk bericht
            Schitterende bak! Sommigen zijn uitgekeken op plum/ghost effecten, maar ik kan er nog even geen genoeg van krijgen, zeker als ze ook nog multicolor zijn en lekker gevarieerd in 1 compound te koop zijn.
            Dit inderdaad, wat gaaf met al die kleuren zeg! Prachtig!

            Comment


              #7
              Het rood naar wit is prachtig en de brocade naar flowers is ook heel mooi
              Brrrap, lekker knallen

              Comment


                #8
                Schiiterende bak, mooie kleuren en de effecten blijven vet lang hangen. Adviesprijs 125 euro, terwijl ik hier in het topic een prijs van 99,95 lees ?
                Vuurwerk doet de duivels dansen

                Comment


                  #9
                  Oorspronkelijk geplaatst door Torrr Bekijk bericht
                  Schiiterende bak, mooie kleuren en de effecten blijven vet lang hangen. Adviesprijs 125 euro, terwijl ik hier in het topic een prijs van 99,95 lees ?
                  Adviesprijs staat op €125, en de freakprijs bij Orthen is €99,95.

                  Comment


                    #10
                    Wel een vreemd aantal shots 108sh i.p.v. 100sh of 144sh wat doorgaans gebruikt wordt voor een 25mm bak. Is dit gedaan om de beste wel hoge prijs voor een 25mm bakje te kunnen rechtvaardigen? Waarom niet meteen 144sh hiervan maken, of is hier een fan in ingebouwd wat ik niet terug kan zien op het filmpje?

                    Comment


                      #11
                      Oorspronkelijk geplaatst door Grizmo Raizor Bekijk bericht
                      Wel een vreemd aantal shots 108sh i.p.v. 100sh of 144sh wat doorgaans gebruikt wordt voor een 25mm bak. Is dit gedaan om de beste wel hoge prijs voor een 25mm bakje te kunnen rechtvaardigen? Waarom niet meteen 144sh hiervan maken, of is hier een fan in ingebouwd wat ik niet terug kan zien op het filmpje?
                      3x 36 shots = 108, waar elke losse cake 3 shots van 1 effect heeft. Denk dat die salvootjes van 3 shots per effect ervoor gezorgd heeft, dat het 36sh cakes zijn geworden ipv 25sh.

                      Daarbij heeft deze een gigantisch bonte set aan effecten, ik denk dat een 144shots simpelweg te duur zou zijn geworden (aangezien deze dus ook al aan de prijs is).

                      Comment


                        #12
                        Prima cakebox met een mooie range aan effecten die zo op film vrij goed overkomen!
                        Volg Vuurwerkcrew.nl ook op:

                        Comment


                          #13
                          Zit in deze box crackling effecten in, zonder crackling geluid.
                          Of is het een soort sneeuwvlok effect?
                          Ik bedoel het crackling effect na 3 seconden.
                          Kom zei de vis in de vissenkom.

                          Comment


                            #14
                            Oorspronkelijk geplaatst door the cigarman Bekijk bericht
                            Zit in deze box crackling effecten in, zonder crackling geluid.
                            Of is het een soort sneeuwvlok effect?
                            Ik bedoel het crackling effect na 3 seconden.
                            Denk dat dat de "ice flowers" zullen zijn

                            Comment


                              #15
                              wow, daar zit echt een paar keer bizar mooi en origineel triple colour ghost/blink in

                              Comment

                              Working...
                              X