Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

[Orthen] Rambam 2.0

Collapse
X
 
  • Filteren
  • Tijd
  • Toon
Clear All
nieuwe berichten

    #76
    Oorspronkelijk geplaatst door PYROMANIAC 1975 Bekijk bericht
    Bij Vechtweelde is productie geschoten.
    Weg zetten gaat niet lukken daar deze en alle andere boxen zijn uitverkocht bij ons.
    Volgend jaar echter bij meerdere te krijgen daar we deze gaan opnemen in het reguliere aanbod.

    gr
    Evolution Fireworks
    Was ook meer een grapje. Ik heb er drie besteld .

    Comment


      #77
      Oorspronkelijk geplaatst door PYROMANIAC 1975 Bekijk bericht
      Bij Vechtweelde is productie geschoten.
      Weg zetten gaat niet lukken daar deze en alle andere boxen zijn uitverkocht bij ons.
      Volgend jaar echter bij meerdere te krijgen daar we deze gaan opnemen in het reguliere aanbod.

      gr
      Evolution Fireworks
      Een hele dikke box! Doet me een beetje aan de kracht van de Cruel Traction het eerste jaar denken. Deze box is voor mij wel te laat in the picture gekomen. Budget is op en PatrickV had 'm niet in pyrofreaksaanbod. Dus houd 'm volgend jaar even goed als nu s.v.p. Gelukkig heb ik wel 2x Purple Haze in m'n collectie. Kan ik toch nog wat gelijkends produceren komende O&N.

      Comment


        #78
        Awhhh, ik moest eraan geloven. Als je eenmaal begint te twijfelen moet je het niet doen. Alleen bij vuurwerk is dat precies andersom. Dan is het vaak; moet ik deze er nog wel bij nemen ik heb al zoveel besteld. Dus, met dankt aan Dennis van Almere Haven ben ik nu weer wat armer en een prachtig product rijker!

        Comment


          #79
          Je bent niet de enige hoor
          December Will Be Magic Again!!

          Comment


            #80
            Oorspronkelijk geplaatst door PYROMANIAC 1975 Bekijk bericht
            Bij Vechtweelde is productie geschoten.
            Weg zetten gaat niet lukken daar deze en alle andere boxen zijn uitverkocht bij ons.
            Volgend jaar echter bij meerdere te krijgen daar we deze gaan opnemen in het reguliere aanbod.

            gr
            Evolution Fireworks
            Goede ontwikkeling om deze in het vaste assortiment te nemen. Het zal 1 van de grootste hardlopers worden verwacht ik. Vergeleken met de Colorful city heeft deze box volgens mij een wat grotere spreiding zoals ik op de films zie.

            Comment


              #81
              Heeft iemand de rambam 2.0 gefilmd tijdens de demo van Vechtweelde?
              Volg Vuurwerkcrew.nl ook op:

              Comment


                #82


                De Rambam start op minuut 15:15 (niet mijn filmpje)... Helaas wel per 2 geschoten...

                Comment


                  #83
                  Oorspronkelijk geplaatst door Highscr5 Bekijk bericht


                  De Rambam start op minuut 15:15 (niet mijn filmpje)... Helaas wel per 2 geschoten...
                  Wat een prachtige box, mooie kleuren, volle boeketten, leuke afwisseling en een mooi tempo. Blij dat ik hem dit jaar toch maar op m´n lijstje heb gezet

                  Comment


                    #84
                    Zo dan Weet iemand of dit al productie was? Ziet er echt super goed uit

                    Comment


                      #85
                      Oorspronkelijk geplaatst door Dionysus Bekijk bericht
                      Zo dan Weet iemand of dit al productie was? Ziet er echt super goed uit
                      Productie.

                      Zie vorige pagina.

                      Comment


                        #86
                        Geweldige box dit staat voor nu bij mij voorlopig op nummer 1. Helaas niet kunnen filmen. Camera kaduuk.
                        Laatst aangepast door Happiness; 1 January 2018, 02:37.
                        December Will Be Magic Again!!

                        Comment


                          #87
                          Heeerlijke box!
                          Enorme boeketten en lekkere burst
                          Staat als het goed is op film.

                          Comment


                            #88
                            Rambam exht een hele goede cake, wat een kleuren. Burst ook top.
                            16e jaar op vuurwerkcrew!!

                            Comment


                              #89
                              Vond deze samen met de Colorful City de beste box die ik ooit heb gehad! Wat een prachtige kleuren...

                              Comment


                                #90
                                Kan hier kort over zijn: een schitterende box, ook met wind!

                                Comment

                                Working...
                                X