Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

[Orthen] Rambam 2.0

Collapse
X
 
  • Filteren
  • Tijd
  • Toon
Clear All
nieuwe berichten

    #46
    Echt een hele dikke cakebox, vooral de blinkers met dahlia´s en de palmen met blinkers zijn echt super! Zeker wel één van de betere boxen op de markt. Misschien handig om 'm volgend jaar vast in het assortiment te nemen!

    Comment


      #47
      Die is wel heel erg dik, ben blij dat ik hem besteld heb

      Comment


        #48
        Holy guacamole! Wat een prachtig product is dit zeg. Deze was mij nog nooit opgevallen. Na het zien van de film ben ik maar al te blij dat ik dit jaar een aantal producten van Evolution heb besteld want aan de kwaliteit van het vuurwerk zal het niet liggen! Deze moet ik maar even onthouden voor volgend jaar.

        Comment


          #49
          Ennnn toen maakten ze hem toch ineens 139,95 ipv 99,95 euro. Jammer hoor! Dan laat ik hem lopen.

          Comment


            #50
            Deze gister nacht besteld, zwaar benieuwd.
            16e jaar op vuurwerkcrew!!

            Comment


              #51
              Inderdaad, ik wou hem ook er nog bij bestellen maar hij is nu in een keer 139,- euro. Daar laat ik hem voor staan

              Comment


                #52
                Oorspronkelijk geplaatst door syndikaat Bekijk bericht
                Inderdaad, ik wou hem ook er nog bij bestellen maar hij is nu in een keer 139,- euro. Daar laat ik hem voor staan
                Jep.. misschien evt nog elders bestellen met gratis vuurwerk erbij.

                Comment


                  #53
                  ik kijk gewoon als ik mijn bestelling ophaal bij valk, of hij daar ligt in de losse verkoop

                  Comment


                    #54
                    Oorspronkelijk geplaatst door ddfirework Bekijk bericht
                    Deze gister nacht besteld, zwaar benieuwd.
                    En net op tijd zo te zien, staat nu inderdaad voor 139 op Orthen.
                    16e jaar op vuurwerkcrew!!

                    Comment


                      #55
                      Oorspronkelijk geplaatst door ddfirework Bekijk bericht
                      En net op tijd zo te zien, staat nu inderdaad voor 139 op Orthen.
                      Ik ook gisternacht besteld

                      Comment


                        #56
                        Oorspronkelijk geplaatst door kaboem25 Bekijk bericht
                        Ik ook gisternacht besteld
                        Lucky wij!! Haha
                        16e jaar op vuurwerkcrew!!

                        Comment


                          #57
                          Flinke dreunen ook, mooiste cakebox van de orthen demo

                          Comment


                            #58
                            Totaal over het hoofd gezien maar wat een geweldenaar deze box. Film van de demo gisteren bij Orthen heeft mij gelijk overtuigd. Contact opgenomen met mijn dealer, super scherpe aanbieding gehad en maar gelijk besteld.

                            Comment


                              #59
                              Wilde 'm bestellen bij Vuurwerk Almere Haven maar zag dat zij zojuist ook 20 euri bij de prijs hebben opgedrukt. Nu 139,95, was een paar uur geleden nog 119.95,-. Lekker bezig jongens......Laat deze dit jaar maar aan me voorbij gaan, ben malle pietje niet.... Worden de cakes en boxen die wat tegen vielen op de demo nu ook in prijs verlaagd? Krijg toch de rambam!!

                              Comment


                                #60
                                Mannen van Evo, was dit nu daadwerkelijke productie?

                                Comment

                                Working...
                                X