Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

[Orthen] RamBam

Collapse
X
 
  • Filteren
  • Tijd
  • Toon
Clear All
nieuwe berichten

    [Orthen] RamBam

    Hier een box van het huismerk van Orthen vuurwerk.
    Ik wilde deze onder de aandacht brengen..
    Want wat was deze gister avond goed!!!
    Pracht bak.

    #2
    Oorspronkelijk geplaatst door 3xh Bekijk bericht
    Hier een box van het huismerk van Orthen vuurwerk.
    Ik wilde deze onder de aandacht brengen..
    Want wat was deze gister avond goed!!!
    Pracht bak.
    Misschien een filmpje?
    VEILIGHEID EERST

    Comment


      #3
      Was echt een kanon, had er geen tot nauwelijks verwachtingen van, had de box gratis gekregen bij Orthen maar man wat een boeketten, een tempo en burst om van te smullen. Heerlijke bak.
      16e jaar op vuurwerkcrew!!

      Comment


        #4
        Oorspronkelijk geplaatst door hutter Bekijk bericht
        Misschien een filmpje?
        Nee deze niet gefilmd.. had ik dat maar fedaan.

        Comment


          #5
          Zeker een mooi blok, ook al kreeg ik hem er gratis bij, zou er volgend jaar zo voor betalen. Heb hem gefilmd, mijn maat die me films verwerkt zal hem een dezer dagen wel,plaatsen
          https://youtube.com/c/EindjePyro

          Comment


            #6
            Oorspronkelijk geplaatst door DW2000 Bekijk bericht
            Zeker een mooi blok, ook al kreeg ik hem er gratis bij, zou er volgend jaar zo voor betalen. Heb hem gefilmd, mijn maat die me films verwerkt zal hem een dezer dagen wel,plaatsen
            Ja wij vonden um zo goed.
            Fe kans bestaat dat deze vast in de evo/orthen lijn komt..
            Laten we het hopen..

            Comment


              #7
              Ik heb hem ook gratis gekregen bij mijn bestelling. Erg van genoten dus wat mij betreft een goed idee om deze toe te voegen aan het assortiment! En dan hopelijk wel voor de aanbiedingsprijs waarvoor die dit jaar ook te krijgen was

              Comment


                #8
                Rambam jonghuuuu

                https://youtube.com/c/EindjePyro

                Comment


                  #9
                  Deze was erg lekker, mooie grote effecten! Tempo zit er ook lekker in, iets wat ik in sommige evo boxen een beetje mis. Echt het beste vuurwerk wat ik ergens ooit bij mijn bestelling heb gekregen!

                  Comment


                    #10
                    Zeker een leipe bak echt een toppertje

                    Comment


                      #11
                      Zooo wat een lekkere rambak zeg! Niet verkeerd voor wen gratis produkt.
                      Work is the curse of the drinking class

                      Comment


                        #12
                        Hij kwam me al bekend voor en nu zie ik dat ie door Evolution word geimporteerd. Hij lijkt erg op de colorful city van Pangu! Alleen dan zonder spinners natuurlijk.. maar echt een dikke bak is dit zo op film beoordeeld!

                        Comment


                          #13
                          Deze werd op de verkoopdagen ook verkocht bij Valk in Nijverdal voor €70,-. Voor die prijs een absolute topper als je het mij vraagt!

                          Comment


                            #14
                            Oorspronkelijk geplaatst door MasterBsc Bekijk bericht
                            Hij kwam me al bekend voor en nu zie ik dat ie door Evolution word geimporteerd. Hij lijkt erg op de colorful city van Pangu! Alleen dan zonder spinners natuurlijk.. maar echt een dikke bak is dit zo op film beoordeeld!
                            Lijkt er op. Maar eigenlijk zijn het 4 profire cakes maar dan wat sneller en up tempo.
                            Ik vond het een verassend goed boxje.
                            Niet omdat ik er werk maar omdat ik er nix van verwachten en een box zag die zich makkelijk kon meten aan de grote toppers zoals Transbomber 4seasons Solarstorm enzv

                            Comment


                              #15
                              Oorspronkelijk geplaatst door 3xh Bekijk bericht
                              Lijkt er op. Maar eigenlijk zijn het 4 profire cakes maar dan wat sneller en up tempo.
                              Ik vond het een verassend goed boxje.
                              Niet omdat ik er werk maar omdat ik er nix van verwachten en een box zag die zich makkelijk kon meten aan de grote toppers zoals Transbomber 4seasons Solarstorm enzv
                              Aah welke Profire cakes zijn dit dan? En voor €70,- is het echt een dikke topper!

                              Comment

                              Working...
                              X