Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

[Mega Vuurwerk Leeuwarden] Mega Pangu Box 2

Collapse
X
 
  • Filteren
  • Tijd
  • Toon
Clear All
nieuwe berichten

    [Mega Vuurwerk Leeuwarden] Mega Pangu Box 2

    Artikelnummer: SB10006
    Artikelnaam: Mega Pangu Box 2
    Bruto Gewicht: ...
    Netto Kruitgewicht: 1.883 gram
    Aantal Schoten: 100 (4x 25 schoten)
    Effectomschrijving:

    Cake A: White glittering mine/silver whirling tail to red and blue dahlia with white glittering/silver whirling tail to purple and green dahlia with white glittering/silver whirling tail to lemon and pink dahlia with white glittering

    Cake B: chrysanthemum to red,green,blue mine / red tail burst chrysanthemum to red / green tail burst chrysanthemum to green / blue tail burst chrysanthemum to blue.

    Cake C: Each row at once. Row 1,3,5: 5 shots brocade crown tail to brocade crown king with multicolor tips; Row 2 and 4: with 2 shots multicolor mine (tube 2 and 4) + 3 shots brocade crown tail to brocade crown king with multicolor tips.

    Cake D: golden glittering willow mine / golden glittering tail burst golden glittering willow and purple star and golden glittering / red glittering tail burst red glittering willow and sky blue, red glittering / silver glittering tail burst silver glittering willow and pink, silver glittering.

    Tijdsduur: ...
    Stijghoogte: ...
    Richtprijs: € 139,95



    Laatst aangepast door Mattenfreak; 3 January 2018, 21:58.

    #2
    Ik kreeg deze als vervanger voor de Super Voodoo Box bij Gerrit van Mega Vuurwerk Leeuwarden. Weinig over te vinden, Gerrit vertelde dat het een nieuwe box is in samenwerking met Pangu, helaas nog geen film.

    Waar ik informatie heb kunnen vinden:
    - https://www.mega-vuurwerk.nl/product/mega-pangu-2/
    - http://forum.vuurwerkcrew.nl/showthr...l=1#post915325

    Comment


      #3
      Deze is ook te koop bij Pyrostore in Lichtenvoorde. Daarnaast ook de versies 1 en 3. Effecten en omschrijving klinkt goed, toch niet besteld omdat ik graag eerst beeldmateriaal zou willen zien.

      Comment


        #4
        Mooie box met een lekker tempo. Zetten we ook maar op de lijst

        Comment


          #5
          kom.maar op met de actie's

          Comment


            #6
            Ziet er goed uit. Er is ook nog een nummer 3, zag ik vandaag in de container liggen op de stort...waarom is er zo weinig bekend over deze boxen?

            Klik op afbeelding voor grotere versie

Naam:	IMG_20180102_114209.jpg
Vertoningen:1
Grootte:171,7 KB
ID:	1565547

            Ligt tussen de rode kerstdoos en de paarse schleich doos (daarboven ook nog een leuke doos...)

            Comment


              #7
              Omdat hier nog geen aandacht aan was gegeven tot aan kerst. Ik had Gerrit er al over gesproken maar het was natuurlijk heel hectisch omdat het vuurwerk zo laat werd geleverd afgelopen jaar. Beeldmateriaal was er ook niet vanuit China. Dus niet bij Pangu en niet bij de wederverkopers (uit m'n hoofd 3 winkels).

              Comment


                #8
                Mooi hoor, al vind ik de 3e cake er niet echt tussen passen. Cake 1&2 lijken mij uit de Colorful City en 4 uit de On The Beat?

                Comment


                  #9
                  Vind deze zelf de mooiste van de 3.

                  Zou het dan wel iets aanpassen in volgorde. Cake 1 als finale

                  Dus Cake 2-3-4-1 zou ik doen.
                  https://youtube.com/@Pyroblom

                  Comment


                    #10
                    Als je de cakes weer teug in de doos zet, verhoogde waaier dan. De tubes schieten anders tegen de cakes links en rechts aan.
                    Klik op afbeelding voor grotere versie

Naam:	IMG_0264.jpg
Vertoningen:1
Grootte:107,4 KB
ID:	1571076
                    Klik op afbeelding voor grotere versie

Naam:	IMG_0281.jpg
Vertoningen:1
Grootte:100,5 KB
ID:	1571077

                    Comment


                      #11
                      Is hier een staatvideo van en verdere reacties?

                      Comment


                        #12
                        was een perfecte box kwam hoog en grote boeketten en een harde Brust hetzelfde als de mega 1 aanraders

                        Comment


                          #13

                          Comment


                            #14
                            Ik had het privilege dat ik deze cakebox in het jaar 2021-2022 heb kunnen zien
                            Wat een ongelofelijk krankzinnig goede box is dit!! Echt niet normaal. Effecten zijn HUGE en de knallen zijn mega-hard (pun intended). Boeketten echt geweldig goed uitgewerkt. Kwaliteit van de bovenste plant zoals we dat anno 2023 eigenlijk niet meer kunnen vinden.

                            Laten we lekker link gaan doen!

                            Comment


                              #15
                              Oorspronkelijk geplaatst door DarkSoul Bekijk bericht
                              Ik had het privilege dat ik deze cakebox in het jaar 2021-2022 heb kunnen zien
                              Wat een ongelofelijk krankzinnig goede box is dit!! Echt niet normaal. Effecten zijn HUGE en de knallen zijn mega-hard (pun intended). Boeketten echt geweldig goed uitgewerkt. Kwaliteit van de bovenste plant zoals we dat anno 2023 eigenlijk niet meer kunnen vinden.

                              Die kleuren ook echt prachtig!!

                              Comment

                              Working...
                              X