Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

X-treme Fan

Collapse
X
 
  • Filteren
  • Tijd
  • Toon
Clear All
nieuwe berichten

    X-treme Fan

    Artikelnummer: 2555
    Artikelnaam: x-treme Fan
    Bruto Gewicht: 2500 gr
    Netto Kruitgewicht: ...
    Aantal Schoten: 26
    Effectomschrijving: Mine, Strobe, Stars, Tails
    Tijdsduur: 20sec
    Stijghoogte: 25 meter
    Richtprijs: 39.95
    O.a te koop bij: www.vuurwerktotaal.nl



    Laatst aangepast door Viva la Bang; 27 May 2016, 14:52.
    Je bent geen echte vent,als je niet voor vuurwerk bent.

    #2
    Er word goed mee gelezen op het forum. Iemand had de suggestie om van de Burn it Massive een shape cake te maken. En voila hij is er. Mooie bak wat mij betreft.

    Comment


      #3
      I love it.....was al massive fan. mooie toevoeging.

      Comment


        #4
        Gruwelijk dit! Afgelopen weekend de Massive vaak gezien, wat een megavette bak blijft dat.
        En nu in waaiervorm, feest! Alleen nog benieuwd naar de prijs.

        Comment


          #5
          Denk inderdaad dat deze bij veel freaks (meervoudig) in de straat zal staan! Wat een ziek spektakel zal dit geven zeg

          Comment


            #6
            Hele mooie bak tempo is ook perfect.
            Je bent geen echte vent,als je niet voor vuurwerk bent.

            Comment


              #7
              Dit word een toppertje!!! Hopen dat de prijs net vergelijkbaar wordt met de Massive.

              Groet

              Comment


                #8
                Ik zie dat hij 39,95 gaat kosten!

                Comment


                  #9
                  Prachtige cake! Als hij net zo presteert als de Massive is dit een regelrechte topper.
                  Vuurwerkland AVRI: www.avri-vuurwerkland.nl

                  Comment


                    #10
                    X-Treme Fan.

                    Ik heb vandaag mijn vuurwerk opgehaald. Kom ik er achter dat ik en andere fan heb gekregen dan dat ik besteld had.
                    Ik had de x-Treme Fan besteld en heb uiteindelijk de freestyle fan gehad.
                    Ik de winkel gebeld waar ik het heb gekocht. (Primera via (Vuurwerktotaal.nl) en gevraagd waarom dit zo is. Zij vertelde mij dat de x-Treme fan plotseling niet meer mocht in Nederland. En er dus en vergelijkbare bij is gedaan. Nu heb ik zitten kijken maar er is niks vergelijkbaars aan vind ik. En ik kan ook nergens vinden dat die van x-Treme niet meer mag. Weet iemand hier meer over! Want ben er niet echt over te spreken! Heb me vuurwerk allemaal na gekeken van wat ik wil en die ik nu heb gekregen is lang niet zo mooi als die ik heb besteld.

                    Comment


                      #11
                      Oorspronkelijk geplaatst door Leopardpso Bekijk bericht
                      Ik heb vandaag mijn vuurwerk opgehaald. Kom ik er achter dat ik en andere fan heb gekregen dan dat ik besteld had.
                      Ik had de x-Treme Fan besteld en heb uiteindelijk de freestyle fan gehad.
                      Ik de winkel gebeld waar ik het heb gekocht. (Primera via (Vuurwerktotaal.nl) en gevraagd waarom dit zo is. Zij vertelde mij dat de x-Treme fan plotseling niet meer mocht in Nederland. En er dus en vergelijkbare bij is gedaan. Nu heb ik zitten kijken maar er is niks vergelijkbaars aan vind ik. En ik kan ook nergens vinden dat die van x-Treme niet meer mag. Weet iemand hier meer over! Want ben er niet echt over te spreken! Heb me vuurwerk allemaal na gekeken van wat ik wil en die ik nu heb gekregen is lang niet zo mooi als die ik heb besteld.
                      Gewoon teruggaan (of eerst weer even bellen) en kijken of ze nog iets anders hebben. Zijn idd 2 totaal verschillende waaiers.

                      Comment


                        #12
                        Oorspronkelijk geplaatst door Leopardpso Bekijk bericht
                        Ik heb vandaag mijn vuurwerk opgehaald. Kom ik er achter dat ik en andere fan heb gekregen dan dat ik besteld had.
                        Ik had de x-Treme Fan besteld en heb uiteindelijk de freestyle fan gehad.
                        Ik de winkel gebeld waar ik het heb gekocht. (Primera via (Vuurwerktotaal.nl) en gevraagd waarom dit zo is. Zij vertelde mij dat de x-Treme fan plotseling niet meer mocht in Nederland. En er dus en vergelijkbare bij is gedaan. Nu heb ik zitten kijken maar er is niks vergelijkbaars aan vind ik. En ik kan ook nergens vinden dat die van x-Treme niet meer mag. Weet iemand hier meer over! Want ben er niet echt over te spreken! Heb me vuurwerk allemaal na gekeken van wat ik wil en die ik nu heb gekregen is lang niet zo mooi als die ik heb besteld.
                        Ik heb de x-Treme Fan gekregen ipv de niet leverbare Hallucinator bij vwt in Barendrecht. Wat mij betreft prima vervanger. Het klopt dus niet dat hij niet goedgekeurd is! Gewoon verhaal halen in de winkel.

                        Comment


                          #13
                          Deze vond ik erg tegenvallen. Kleur was nog wel oké, maar er zaten aardig wat floppers bij. Ik schoot deze na 2x massive en dat was eigenlijk een domper omdat die massives echt dik waren (2014 versie).

                          Comment


                            #14
                            ik vond dit wel 1 van de mooiere waaier cakes van de avond, boeketten mooi groot en in een lekker snel tempo (misschien wel iets te snel wou er wel langer van genieten).

                            Comment


                              #15
                              Fantastische waaier, beter dan ik had verwacht. Meer kleur dan de Massive, niet alle boeketten klapten even mooi, maar vond dit wel een spektakel. Hij is snel, dat zeker, vond dat juist wel tof.

                              Comment

                              Working...
                              X