Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

X-plosion

Collapse
X
 
  • Filteren
  • Tijd
  • Toon
Clear All
nieuwe berichten

    X-plosion

    Artikelnummer: 1018
    Artikelnaam: X-plosion
    Bruto Gewicht: ...
    Netto Kruitgewicht: 285 gram
    Aantal Schoten: 19
    Effectomschrijving: brocade, crown, willow, dahlia, glitter
    Tijdsduur: 40-45 sec.
    Stijghoogte: ...
    Richtprijs: 27,50
    O.a te koop bij: www.vuurwerktotaal.nl




    Gelieve dit NIET over te nemen zonder toestemming en/of bronvermelding.

    Wij danken Vuurwerkvisie voor deze informatie.
    Laatst aangepast door titanium; 22 September 2016, 10:52.

    #2
    + YouTube Video
    ERROR: If you can see this, then YouTube is down or you don't have Flash installed.
    Laten we lekker link gaan doen!

    Comment


      #3
      Ik had deze cake als vervanging van de Extreme Salute. Ik had op het forum al navraag gedaan, en ze wisten mij te vertellen dat het een waardige vervanger was voor de oude Salute.
      En jawel, ze hadden gelijk. Wat een geweld komt er uit deze cake. Ik ga niet meer moeilijk doen voor de Extreme Salute en of het wel een oude of een nieuwe of 1 van wolf is en welke variant je dan wel niet hebt enzo. (duidelijke zin hè) Ik neem volgend jaar gewoon de X-plosion. (koop er overigens maar 1 en niet een hele doos Salutes!!!)
      De pluspunten van deze cake:
      -Betaalbaar
      -Zeer harde burst
      -Goed tempo
      -Grote boeketten, vooral die met goud en blauw
      -Goede afwisseling

      De minpunten:
      -ehhhhh, ik kan er geen bedenken.
      Neem eens een kijkje op mijn gaming website: [URL="http://www.online-flashgames.nl"]www.online-flashgames.nl[/URL]

      Comment


        #4

        Comment


          #5
          Ik vind dit ook niet zo heel verkeerde cake zeg...omlabeling van een extreme salute versie misschien? Wel heerlijke gouden effecten!

          Comment


            #6
            Als het een omlabeling betreft is tie wel duurder geworden. ES zat op 25 euro dacht ik.
            greetzz

            Edit: ik bekijk net even de filmpjes en heb ook net de filmpjes van ES bekeken en ze zijn wel anders. Dan heb ik het over de ES van Barely Legal.
            Eer was was was, was was is!

            Comment


              #7
              Klopt, dit is gewoon een extreme salute met een ander label. Alleen dan nog mooier in mijn ogen. Ik heb elk jaar de extreme salute gehaald, maar ik ga dit jaar de x-plosion halen.

              Comment


                #8
                Dit pot een aardige pot. Volgens mij waren de burtst tijdens de demo van Ed Raket minder hard dan we gewend waren van deze. Filmpje van de demo:

                X-plosion van Vuurwerktotaal tijdens de vuurwerkdemo van Ed Raket 2011. Gefilmd met Panasonic SD90.
                https://www.youtube.com/user/Originallover

                Comment


                  #9
                  Jammer dat hij niet zo hard knalde als verwacht. Dat maakte deze cake toch zo goed. Maar alsnog zijn de effecten mooi, vind hem niet tegenvallen. Ik heb nog een oude versie staan maar dit jaar komt er zeker nog 1 bij.

                  Comment


                    #10
                    Ik vond hem erg goed! Toch vrij harde burst en flink grote boeketten.

                    Comment


                      #11
                      Hele mooie pot, alles was eigenlijk goed, tempo mag ietsjes hoger liggen, maarjaa, dan vraag je om perfectie en die is er bijna niet
                      conciliavi, abdi, accipi - ik kocht, ik stak af, ik genoot

                      Comment


                        #12
                        Monstertje! 100% aanrader... tempo, burst effect alles was goed. En de rpijs 22,50€ Was ideaal!

                        Gewoon een super cake.

                        Comment


                          #13
                          Oorspronkelijk geplaatst door xavilolo Bekijk bericht
                          Hele mooie pot, alles was eigenlijk goed, tempo mag ietsjes hoger liggen, maarjaa, dan vraag je om perfectie en die is er bijna niet
                          Dan schiet je er toch meerdere, dan heb je dit "probleem" niet meer. Hier zat een goed tempo erin. Zal wel komen omdat ik ze per 6 schoot,haha. Voor 10 per pot kan dat wel.

                          Comment


                            #14
                            Oorspronkelijk geplaatst door vincer Bekijk bericht
                            Dan schiet je er toch meerdere, dan heb je dit "probleem" niet meer. Hier zat een goed tempo erin. Zal wel komen omdat ik ze per 6 schoot,haha. Voor 10 per pot kan dat wel.
                            Hier ook per 6 geschoten, mooi spektakel, echt een prima cake met mooie mix van boeketten. Toch wel een aanrader, maar per stuk wel net even te rustig naar mijn mening, denk alleen dat de gemiddelde consument wel op dit tempo zit te wachten.

                            Comment


                              #15
                              Vorig jaar 6 gratis bij mn bestelling van Pronk gekregen.
                              Niet verkeerd hoor ! Hier 5 tegelijk:
                              + YouTube Video
                              ERROR: If you can see this, then YouTube is down or you don't have Flash installed.

                              Comment

                              Working...
                              X