Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Tricolore

Collapse
X
 
  • Filteren
  • Tijd
  • Toon
Clear All
nieuwe berichten

    Tricolore

    Artikelnummer: 5226
    Artikelnaam: Tricolore
    Bruto Gewicht: ...
    Netto Kruitgewicht: ...
    Aantal Schoten: ...
    Effectomschrijving: ...
    Tijdsduur: ...
    Stijghoogte: ...
    Richtprijs: 119,95
    Ik zeg BOEM .....!

    #2
    Dit is gewoon een omlabeling (de triple freestyle geloof ik dat ie heet). Echter kostte die maar 75 eurie

    Comment


      #3
      Werkend filmpje:

      Comment


        #4
        Als je deze box vandaag, morgen of overmorgen bestelt krijg je 'gratis' de Freestyle double up er bij. Dit 'gratis' slaat natuurlijk nergens op, aangezien dit gewoon een omgelabelde triple freestyle madness is. Deze kostte vorig jaar nog 75 euro en nu ineens 120...belachelijk.

        Comment


          #5
          Bij vuurwerkoutlet Groningen staat de triple freestyle madness voor € 45,- te koop

          Comment


            #6
            hele rare en eigenlijk belachelijke actie van vuurwerktotaal.

            niet van ze gewend en daarom ook een e-mail verstuurd hierover.

            benieuwd naar hun reactie!

            Comment


              #7
              Oorspronkelijk geplaatst door casual040 Bekijk bericht
              hele rare en eigenlijk belachelijke actie van vuurwerktotaal.

              niet van ze gewend en daarom ook een e-mail verstuurd hierover.

              benieuwd naar hun reactie!
              Ik weet niet of je het mag delen, maar als je antwoord krijg horen wij het graag!
              Wel een hele vreemde actie van VWT zeg...

              Comment


                #8
                iets van een sigaar en een doos
                Well, that depends...

                Comment


                  #9
                  Zo dat is me daar een duur labeltje!
                  Jeder Schuss ein Genuss

                  Comment


                    #10
                    Oorspronkelijk geplaatst door andy1234 Bekijk bericht
                    Ik weet niet of je het mag delen, maar als je antwoord krijg horen wij het graag!
                    Wel een hele vreemde actie van VWT zeg...
                    heb via hun website in het vragenstuk een bericht verstuurd, weet dus niet of die echt is aangekomen.
                    heb nog geen reactie terug ontvangen, maar als ik die ontvang (ben bang van niet) dan laat ik het sowieso weten natuurlijk (ongeacht of het nu mag of niet, want het blijft ronduit belachelijk, je word gewoon gelicht waar je zelf bij staat haha)

                    Comment


                      #11
                      Deze tegen een zacht prijsje op de kop kunnen tikken. Zelfde inderdaad als de Triple Freestyle alleen voor geen meter (sorry, mag ik natuurlijk niet zeggen) door te lonten. Op de cakes staat ook niet wat 'viewside' is en er zit toch echt v-shape in. Tuurlijk alle folie er af scheuren, maar zou niet hoeven. Kleine dingetjes (te hoge adviesprijs, puntjes op de i zetten qua afronding) die dit niet tot een leuk product maken.

                      Comment


                        #12
                        Zouden jullie €45 euro voor deze cake neerleggen? Of is zelfs dat te hoog?

                        Comment


                          #13
                          Bekijk de bovenstaande film en oordeel zelf of het je dat waard is.

                          Comment


                            #14
                            Ik zou er geen 45,- voor over hebben persoonlijk. De effecten vind ik niet heel bijzonder. Voor dat geld zou ik eerder voor de Zena Triumph box gaan. Lijkt op beetje op de 2e cake van de tricolore maar dan indrukwekkender.

                            Oorspronkelijk geplaatst door Cristaline Bekijk bericht
                            Zouden jullie €45 euro voor deze cake neerleggen? Of is zelfs dat te hoog?

                            Comment


                              #15
                              Oh ik vind 45 eigenlijk een best mooi prijsje. Maar het verschilt wel of je een budget van 150 of 1000 euro hebt. Bij 150 zou ik even verder zoeken.

                              Comment

                              Working...
                              X