Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Magic Moments

Collapse
X
 
  • Filteren
  • Tijd
  • Toon
Clear All
nieuwe berichten

    Magic Moments

    Artikelnummer: 1420
    Artikelnaam: Magic Moments
    Netto Kruitgewicht: 500 gram
    Aantal Schoten: 41
    Effectomschrijving: Peony, tail, strobe, titanium coconut
    Stijghoogte: 25-30 meter
    Richtprijs: 19,95
    O.a te koop bij: www.vuurwerktotaal.nl



    Klik op afbeelding voor grotere versie

Naam:	1420-Magic-Moments-logo.jpg
Vertoningen:1
Grootte:149,6 KB
ID:	1610101
    Laatst aangepast door Viva la Bang; 21 September 2015, 20:28.
    Volg Vuurwerkcrew.nl ook op:

    #2
    een 500 grammer voor 20,- , klinkt niet verkeerd

    Comment


      #3
      Klinkt niet verkeerd en misschien wel te mooi om waar te zijn, maar gisteren werd hij getoond (film in startpost) en ik gaf hem een 12, wat een cake en voor 20 euro echt bijzonder goed! Die laatste salvo's, zo strak, zo vet!

      Comment


        #4
        Eerst denk je tja, nu weet ik ook waarom hij €20 is... Maar dan die salvo's en dan denk je wauw, dat voor €20! Hebben!

        Comment


          #5
          Geweldig deze cake zeg, wat een prachtige effecten en zeer strak uitgevoerd. En dat voor 20 euro te mooi om waar te zijn. Dus zo kan het ook. Briljant uitgevoerd..

          Comment


            #6
            Dit is inderdaad een klasse cake. Helemaal voor het bedrag wat ervoor gevraagd wordt.
            Het kan dus wel voor een schappelijke prijs?!

            Het tempo in het begin is goed naar mijn zin, maar vooral de salvo's op het eind maken de cake zo lekker.
            Zoow.... nu eerst tijd voor M2-Pyro!!

            Comment


              #7
              Voor 20 euro een toppertje dit hoor.
              Je bent geen echte vent,als je niet voor vuurwerk bent.

              Comment


                #8
                lekker bakkie hoor, zeker voor die prijs! hebben hebben hebben!

                Comment


                  #9
                  Zoals iedereen zegt, een goede cake tegen een zeer goede prijs. Aan het begin vind ik hem persoonlijk iets minder maar zodra de andere effecten komen ben ik overtuigd.
                  "I came in like a crackling ball."

                  Comment


                    #10
                    Inderdaad zoals al vaker gezegd, maar moet het toch nog kwijt. 20 hele euro's voor zoeen pracht cake dat zou echt perfect zijn! Als de prijs zo blijft en de kwaliteit in het echt ook zo is als op het filmpje dan zou deze denk ik zo maar eens een verkoopsuccesje kunnen gaan worden.

                    Comment


                      #11
                      Inderdaad een magic moment. Wat een mooie pot voor een superprijs. Het kan nog!
                      https://www.youtube.com/user/Originallover

                      Comment


                        #12
                        Prijs kwaliteit krijgt van mij een 10 !
                        Fijne opbouwende cake en de salvos maken het helemaal af.
                        Wat een toppertje!
                        Even a broken clock is right twice a day.

                        Comment


                          #13
                          Wat ik grappig vind van wat ik tot nu toe gezien heb van vuurwerkvisie, is dat ik bij het eerste shot denk leuk, daarna saai, maar elke cake wordt weer afgemaakt met een geniaal eind. Ik moet zeggen dat ik dat wel waardeer.

                          Comment


                            #14
                            Niet de mooiste 500-grammer, maar voor die prijs is het een mooie cake. Hier zit geen dealer in de buurt met Vuurwerk Totaal, dus ik zal het met een filmpje moeten doen.

                            Comment


                              #15
                              Hele vette cake dit..
                              In tegenstelling tot een aantal anderen vind ik ook het begin heel vet.. alleen hadden ze de witte boeketten er best uit mogen laten en mogen doorknallen met de oranje/blauwe effecten..heel gaaf!
                              Ook de salvo's op het einde zijn vet.. staat zeker op het lijstje.. kijken of ik 'm kan krijgen!

                              Comment

                              Working...
                              X