Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Magic Moments

Collapse
X
 
  • Filteren
  • Tijd
  • Toon
Clear All
nieuwe berichten

    #91
    Oorspronkelijk geplaatst door densta Bekijk bericht
    Deze cake vond ik toch een dikke tegenvaller. Te lang kleine boeketten. Finale gedeelte vond ik wel mooi.
    Het blijkt dat smaken toch weer verschillen want ik vond deze cake zeer goed overkomen, zowel qua kleuren als het tempo en de boeketten.
    Vuurwerk doet de duivels dansen

    Comment


      #92
      Per 3 geschoten gisteren. Had ze niet besteld, maar omdat de winkel de cakes die ik had besteld niet kon leveren deze in de plaats gekregen. Vielen mij zeker niet tegen. Prima prijs/kwaliteit-verhouding wat mij betreft.

      Comment


        #93
        8 stuks!
        Vuurwerk Huizen - www.vuurwerkhuizen.nl

        Comment


          #94
          met recht een hele mooie budgetcake, veel schoten, mooie grote effecten en boeketten en duurt vrij lang, de burstknallen zijn ook goed te doen, was een mooie pot ;)

          Comment


            #95
            4x Magic Moment van Vuurwerktotaal
            Het leven duurt te kort maar een jaar te lang!

            Comment


              #96
              Vorig jaar stak ik deze af met weinig verwachting en ik werd écht verrast door de mooie kleuren, goede bursts, aantal shots en de finale! Er zijn echt een hoop mindere potten die je kan kopen voor 20 euro. Sterker nog ik heb potten van 30 tot 40 euro gezien die ik minder vond dan deze of gelijk aan.

              Comment


                #97
                Deze is nergens meer te verkrijgen toch? Is er ook geen omlabeling of iets dergelijks?? Zou deze namelijk graag een keer terug zien.

                Comment


                  #98
                  Oorspronkelijk geplaatst door Bjarne0406 Bekijk bericht
                  Deze is nergens meer te verkrijgen toch? Is er ook geen omlabeling of iets dergelijks?? Zou deze namelijk graag een keer terug zien.
                  in januari stonden deze nog in de schappen bij zena in olen.

                  Comment


                    #99
                    Oorspronkelijk geplaatst door Bjarne0406 Bekijk bericht
                    Deze is nergens meer te verkrijgen toch? Is er ook geen omlabeling of iets dergelijks?? Zou deze namelijk graag een keer terug zien.
                    Ik denk dat je mazzel moet hebben als een winkelier hem nog ergens heeft staan en ik vind het ook jammer dat ze deze niet meer produceren want het was met recht een topper.
                    Vuurwerk doet de duivels dansen

                    Comment


                      België is me dan weer net wat te ver.
                      Zal in de regio is even wat winkeliers contacten of ze er misschien nog een paar voor me hebben staan

                      Comment


                        Mobiel kwaliteit maar ach. Opzich wel leuk!
                        Back from the dead!

                        Comment


                          Heerlijke pot voor dat geld
                          https://www.youtube.com/@mikosjepyro

                          Comment


                            Ze zijn weer op voorraad bij Zena, wel apart dat ze er nu ineens 30 euries voor vragen, terwijl het volgens mij een niet courant product is. Je zou denken dat ze die dan scherp hebben ingekocht

                            Comment


                              Oorspronkelijk geplaatst door DJPedro Bekijk bericht
                              Ze zijn weer op voorraad bij Zena, wel apart dat ze er nu ineens 30 euries voor vragen, terwijl het volgens mij een niet courant product is. Je zou denken dat ze die dan scherp hebben ingekocht
                              Niet in Nederland toch? Heb ze namelijk nog nergens gezien.
                              Na overigens 10 mails te hebben gestuurd, heb ik er uiteindelijk toch nog 1 gevonden hier in de buurt.

                              Comment


                                Echt jammer dat deze topper niet meer wordt geproduceerd. Hij had alles : snelheid, variatie en zeer scherp geprijst.
                                Vuurwerk doet de duivels dansen

                                Comment

                                Working...
                                X