Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

[Winactie 5] Win een White Red Rebel!!

Collapse
X
 
  • Filteren
  • Tijd
  • Toon
Clear All
nieuwe berichten

    [Winactie 5] Win een White Red Rebel!!

    Klik op afbeelding voor grotere versie

Naam:	PV5 Cryptisch.jpg
Vertoningen:1
Grootte:381,3 KB
ID:	1616059

    In samenwerking met Vuurwerktotaal hebben wij een actie opgesteld waarbij je kans maakt op een Volt! White Red Rebel

    De komende 10 dagen kan je meedoen aan deze actie en voor iedere dag is er een winnaar.
    Na de actie zullen er dus maar liefst 10 winnaars worden uitgeroepen die de White Red Rebel eind 2021 af kunnen halen!

    Om kans te maken hoef je de komende 10 dagen enkel mee te doen aan deze prijsvraag.
    Indien er meer dan 10 personen een juist antwoord hebben gegeven, loten de heren van Vuurwerktotaal 10 winnaars.

    Regels:
    Aan deze prijsvraag zijn de volgende regels verbonden:
    * Je mag maximaal 1x deelnemen aan de prijsvraag
    * De eerste inzending telt, een wijziging kan niet meer worden nagestuurd
    * Vuurwerktotaal beslist uiteindelijk wie de winnaars zijn
    * Over de uitslag en prijzen kan niet gecorrespondeerd worden, de antwoorden
    staan van tevoren al vast.
    * Prijzen dienen te worden opgehaald bij een Vuurwerktotaal dealer tijdens
    de verkoopdagen van 2021

    De prijsvraag:

    Ga naar de Vuurwerktotaal webshop en geef antwoord op de volgende cryptische omschrijvingen. Het zijn cryptische omschrijvingen van productnamen, zoek de juiste naam erbij en stuur je antwoorden in!

    Voorbeeld: De grootste liefhebber van crackling? = Crackling Fan


    1. Hier kan je alleen Duits vlees krijgen.
    2. Met je hoofd onder de bagage.
    3. Deze oud profvoetballer heeft onder andere bij Feyenoord gevoetbald?
    4. Wat is de naam van deze snelle boy?
    5. Dit is DE BESTE-VAN-ALLER-TIJDEN?
    6. De kleine gekke broertjes van deze held uit Gotham?
    7. Je bent jarig op deze leeftijd en de dag erna ben je?
    8. Lekker feesten op t strand in Thailand doe je op een?
    9. Regels opgesteld door de Nederlandse overheid

    Hoe doe je mee?
    Stuur jouw antwoorden en jouw persoonlijke gegevens naar [email protected] met als titel “VWT Winactie 5”.

    De volgende gegevens hebben wij van je nodig;

    Nickname op VWC:
    Voornaam en achternaam:
    Emailadres:

    Je krijgt bij deze prijsvraag géén bevestiging van ontvangst. Als je geen melding ontvangt dat de mail niet goed is aangekomen, mag je er dus van uit gaan dat ie goed is ontvangen.

    Hoe lang loopt deze prijsvraag?
    Deze prijsvraag loopt van 28 oktober 2021 t/m 6 november 2021 23:59 uur. Alle inzendingen vanaf 7 november 2021 zullen niet meer worden meegenomen in de prijstrekking. De uitslag zal in de dagen erna worden weergegeven op Vuurwerkcrew.nl, de winnaars ontvangen tevens een pm van Vuurwerktotaal.

    Privacy
    Bij vuurwerkcrew.nl hebben we frequent een prijsvraag. Hiervoor dien je contactgegevens in te vullen. De hebben wij nodig om de winnaars bekend te maken dat zij iets hebben gewonnen. De gegevens die ingevuld worden, worden niet op onze servers bewaard. Deze worden direct naar ons gemaild. Deze mailbox hebben wij bij GMAIL. Nadat de 10e prijsvraag is verlopen en de winnaar van de extra prijs bekend is worden de e-mails direct verwijderd uit onze e-mailbox. Deze gegevens worden niet doorgespeeld aan externe partijen.

    Wij wensen jullie veel plezier en succes met deze actie en hopen veel inzendingen te krijgen.
    Wij danken Vuurwerkvisie voor hun medewerking aan deze actie en het ter beschikking stellen van de prijzen.
    Volg Vuurwerkcrew.nl ook op:

    #2
    Ook hier weer eens voor zitten vanmiddag. Vraag 9 roept wel op om een ludiek antwoord te geven natuurlijk tenzij VWT een product dat Bullshit heet op de site heeft staan

    Comment


      #3
      Waar is: "Je gaat op vakantie, maar je bent je sleutels kwijt... waar liggen ze?" gebleven?

      Hoe dan ook, ik denk ze weer te hebben gevonden. Atwoorden zijn onderweg!
      Laatst aangepast door Avalanche; 28 October 2021, 10:45.

      Comment


        #4
        tja ik heb het net ingestuurd maar ik bedenk mij nu dat ik vraag 9 naar mening heb beantwoord in plaats van betekenis dus dit is waarschijnlijk een misser.

        Comment


          #5
          Altijd leuk deze

          Comment


            #6
            Antwoorden net ingestuurd, vond deze erg leuk om te doen met vraag 3 als hoogtepunt. Geniaal !

            Comment


              #7
              Leuke zoekactie. Ik ga ook maar eens een poging wagen!

              Comment


                #8
                Erg leuke actie!

                Comment


                  #9
                  Inderdaad erg leuk om te doen, een paar zijn erg grappig gevonden! Na even puzzelen volgens mij de juiste antwoorden opgestuurd.
                  https://youtu.be/SxxMgCgu2do

                  Comment


                    #10
                    Succes voor degenen die hier aan mee doen

                    Ik pas zelf, want mijn fantasie in/met cryptische omschrijvingen is echt 0 komma 0
                    Vuurwerk doet de duivels dansen

                    Comment


                      #11
                      Mooie actie weer hoor met een mooie prijs. Succes weer allemaal.
                      Volg Vuurwerkcrew.nl ook op:

                      Comment


                        #12
                        Succes allemaal! Dit is toch één van de leukste prijsvragen.

                        Comment


                          #13
                          Ik kan dit echt niet.

                          Comment


                            #14
                            Ik moet er nog 1..ggggrrrr kan er maar niet op komen.

                            Comment


                              #15
                              Één vraag (6) weet ik nog helemaal niet en over een andere (4) twijfel ik een beetje

                              Comment

                              Working...
                              X