Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Prijsvragen Vuurwerktotaal 2020 GEANNULEERD

Collapse
X
 
  • Filteren
  • Tijd
  • Toon
Clear All
nieuwe berichten

    Prijsvragen Vuurwerktotaal 2020 GEANNULEERD

    Beste leden,

    Namens Vuurwerktotaal moet ik jullie even van het volgende op de hoogte brengen.

    Uiteraard is Vuurwerktotaal het ook totaal oneens met het verbod en de redenen waardoor dit tot stand gekomen is! Pure waanzin.

    Vanwege het verbod kunnen de prijzen die gewonnen konden worden met de prijsvragen dit jaar helaas niet uitgegeven worden. Heel spijtig maar het is niet anders.

    Wel wil Vuurwerktotaal degene die eigenlijk een cake gewonnen hadden een presentje sturen per post als troost.

    Dus mocht je gewonnen hebben, stuur jouw naam, adres, woonplaats en Nickname naar [email protected]. Wij zorgen er dan voor dat het bij Vuurwerktotaal terecht komt.

    De winnaars van 2020 zullen ook niet doorgeschoven worden naar 2021. Hopelijk kan Vuurwerktotaal in 2021 wel weer 100 man blij maken met een gewonnen cake!


    Wat men nogmaals wil benadrukken is dat dit alles zeer spijtig is en dat men dit ook dolgraag anders had gezien en de prijzen gewoon had weg kunnen geven.

    Privacy
    Voor bovenstaande geste dien je contactgegevens in te vullen. De gegevens die ingevuld worden, worden niet op onze servers bewaard. Deze worden direct naar ons gemaild en doorgemaild naar Vuurwerktotaal. Zodra Vuurwerktotaal jullie presentje verstuurd heeft zal men de gegevens weer verwijderen.
    Laatst aangepast door Djaimy; 23 December 2020, 16:23.
    Volg Vuurwerkcrew.nl ook op:

    #2
    Heel begrijpelijk! Hopelijk volgend jaar weer...
    Ik heb een kort lontje.......

    Comment


      #3
      Bedankt voor de acties VWT!
      Ook bekend als Vuurwerk Nederland!

      Comment


        #4
        Toch weer veel plezier gehad met de prijsvragen. Bedankt! Volgend jaar weer
        Groeten uit Enschede.

        Comment


          #5
          Tot volgend jaar, hoop dat we ons dan met iets meer prijsvragen mogen vermaken. Bedankt!

          Comment


            #6
            Bedankt voor de leuke prijsvragen! Hopelijk kunnen wij in 2021 weer op de normale manier verder! Sterkte

            Comment


              #7
              Het eerste jaar voor mij de prijsvragen, heb er erg van genoten!! Hopelijk tot volgend jaar.

              Comment


                #8
                Zul je altijd zien. Win je eindelijk een keer iets. Steken ze er in Den Haag weer een stokje voor

                VWT echt ontzettend bedankt voor het mogelijk maken van de prijsvragen. Ieder jaar weer! Volgend jaar doe ik zeker weer mee!

                Comment


                  #9
                  Ondanks alles bedankt voor de prijsvragen, sterkte de aankomende tijd, en tot volgend jaar!
                  Senyor pirotècnic, pot començar la mascletà !!!

                  Comment


                    #10
                    Begrijpelijk besluit van VWT, in tegenstelling tot het besluit gisteren. Leuk dat er presentjes worden weggegeven. Ik behoor niet tot de winnaars, maar ben uiteraard wel benieuwd wat VWT voor jullie in petto heeft. Dus kom maar op met de foto’s!

                    Voor mij de eerste keer dat ik mee deed met deze acties. Volgend jaar ben ik zeker weer van de partij.

                    Leuk gebaar en tot volgend jaar zullen we maar zeggen dan!

                    Comment


                      #11
                      Bedankt VWT voor het organiseren van deze prijsvraag! Hopelijk kan deze volgend jaar wel gewoon doorgaan wat het blijft lekker sfeerverhogend deze prijsvragen.

                      Comment


                        #12
                        Netjes, en bedankt voor de leuke vragen voor dit jaar. Ik was een van de gelukkige, ben benieuwd. Tot vokgend jaar!!

                        Comment


                          #13
                          Bedankt en tot volgend jaar!

                          Comment


                            #14
                            Bedankt erg veel plezier gehad weer met de prijsvragen , tis erg jammer allemaal maar hopelijk komend jaar nieuwe kansen

                            Comment


                              #15
                              Zeer begrijpelijk!! Toch bedankt voor de vermakelijke bezigheid therapie die langzaam het climax naar 31/12 normaliter opbouwde.

                              Comment

                              Working...
                              X