Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

[BREAKING] Vuurwerkvisie overgenomen door Lesli Vuurwerk

Collapse
X
 
  • Filteren
  • Tijd
  • Toon
Clear All
nieuwe berichten

    #16
    Oorspronkelijk geplaatst door jeremy21 Bekijk bericht
    Vind het geen goede ontwikkelingen allemaal de overnames van de laatste jaren en dit is er zeker een van, hoop niet dat ernstige consequenties gaat hebben met betrekking tot de kwaliteit die vuurwerktotaal leverde, er zit namelijk een heel groot verschil in kwaliteit tussen deze twee importeurs
    Lesli kan wel kwaliteit leveren maar ze zijn alleen erg duur en hun vuurwerk komt zelden voor in freakacties. Dat maakt ze niet populair.

    Comment


      #17
      Beste forumleden,
      Ik heb mij nooit echt voorgesteld, maar al enkele jaren werd ik namens Vuurwerkvisie ingehuurd voor (bijna) al het DTP-werk. Tijdens deze samenwerking heb ik binnen een leuk en enthousiast team mogen werken aan de creatieve invulling en uitwerking van de marketing en natuurlijk het layout van de labels.

      Met gepaste trots kijk ik terug op een fantastische tijd met diverse leuke uitdagingen. Met de uitwerking van de complete VOLT! lijn heb ik genoten van alle lovende reacties op het forum omtrent de uitstraling van de diverse labels. Persoonlijk ben ik dan ook nog steeds trots op het behalen van het mooiste label van het jaar bij de introductie van VOLT!. Tevens heb ik vanuit Vuurwerkvisie de eer gekregen mijn eigen cake, de E-pulz, te mogen ontwerpen. Als kleine zelfstandige (Epulz) spreekt hieruit voor mij veel waardering.

      Helaas komen aan deze werkzaamheden abrupt een einde en zal ik dit zeker gaan missen. Mijn passie binnen het vuurwerk zal niet snel verloren gaan, maar het zal zeker ‘anders’ worden. Ook via deze weg wil ik Vuurwerkvisie nogmaals bedanken voor de fijne samenwerking in al die jaren.
      Laatst aangepast door Gustaaf; 25 January 2020, 08:04.

      Comment


        #18
        Ben benieuwd wat dit voor de toekomst brengt... laat me wel verassen dit jaar.

        Comment


          #19
          Oorspronkelijk geplaatst door NiekB Bekijk bericht
          Ben benieuwd wat dit voor de toekomst brengt... laat me wel verassen dit jaar.
          Ik snap dat dit nieuws als onverwachts komt... maar laten we hier nog maar even mee wachten.
          Vrij veilig, draag een vuurwerkbril!

          Comment


            #20
            Oorspronkelijk geplaatst door Pyro Is Art Bekijk bericht
            Ik snap dat dit nieuws als onverwachts komt... maar laten we hier nog maar even mee wachten.
            zo scherp ben ik niet, het is weekend

            Comment


              #21
              Zonde dat er weer een unieke importeur naar 1 van de grote gaat. We gaan zien hoe het allemaal gaat lopen maar Vuurwerkvisie is qua marketing toch echt wel uniek geweest / trendsetter. Hoop ook dat het personeel door kan gaan zoals ze altijd deden. Hoop ook dat we de prijsvragen die altijd veel sfeer en blije gezichten brengen kunnen voort zetten. Snel maar een bezoek inplannen.
              Volg Vuurwerkcrew.nl ook op:

              Comment


                #22
                Oorspronkelijk geplaatst door Viva la Bang Bekijk bericht
                Zonde dat er weer een unieke importeur naar 1 van de grote gaat. We gaan zien hoe het allemaal gaat lopen maar Vuurwerkvisie is qua marketing toch echt wel uniek geweest / trendsetter. Hoop ook dat het personeel door kan gaan zoals ze altijd deden. Hoop ook dat we de prijsvragen die altijd veel sfeer en blije gezichten brengen kunnen voort zetten. Snel maar een bezoek inplannen.
                Als ik dat bericht hierboven zie over de vormgever van de labels ziet dat er niet naar uit dat t personeel blijft...
                www.youtube.com/c/StefanWorks Vuurwerkvideo's!

                Comment


                  #23
                  Zo zonde dit.
                  December Will Be Magic Again!!

                  Comment


                    #24
                    Klein lichtpuntje misschien... ik geloof niet dat Sven en Koen in aanmerking komen voor een transfer naar Lesli.

                    Comment


                      #25
                      Oorspronkelijk geplaatst door Stefan Works Bekijk bericht
                      Als ik dat bericht hierboven zie over de vormgever van de labels ziet dat er niet naar uit dat t personeel blijft...
                      Het vuurwerk is altijd slechts een (groot) deel van mijn werkzaamheden geweest binnen mijn eigen bedrijf. Ik heb altijd we het gevoel gehad dat ik als personeel werd gezien, en ben altijd in veel betrokken geweest. Als ZZP’er zal ik vanuit Lesli, zoals het er nu uitziet, geen deel meer uit maken van het team.

                      Comment


                        #26
                        Oorspronkelijk geplaatst door Gustaaf Bekijk bericht
                        Beste forumleden,
                        Ik heb mij nooit echt voorgesteld, maar al enkele jaren werd ik namens Vuurwerkvisie ingehuurd voor (bijna) al het DTP-werk. Tijdens deze samenwerking heb ik binnen een leuk en enthousiast team mogen werken aan de creatieve invulling en uitwerking van de marketing en natuurlijk het layout van de labels.

                        Met gepaste trots kijk ik terug op een fantastische tijd met diverse leuke uitdagingen. Met de uitwerking van de complete VOLT! Collectie heb ik genoten van alle lovende reacties op het forum omtrent de uitstraling van de diverse labels. Persoonlijk ben ik dan ook nog steeds trots op het behalen van het mooiste label van het jaar bij de introductie van VOLT!. Tevens heb ik vanuit Vuurwerkvisie de eer gekregen mijn eigen cake, de E-pulz, te mogen ontwerpen. Als kleine zelfstandige (Epulz) spreekt hieruit voor mij veel waardering.

                        Helaas komen aan deze werkzaamheden abrupt een einde en zal ik dit zeker gaan missen. Mijn passie binnen het vuurwerk zal niet snel verloren gaan, maar het zal zeker ‘anders’ worden. Ook via deze weg wil ik Vuurwerkvisie nogmaals bedanken voor de fijne samenwerking in al die jaren.
                        Op de Volt! lijn mag je zeker trots zijn! Echt hele dikke labels! Thanks voor je reactie en zonde dat die lijn (waarschijnlijk als ik t zo lees) verder gaat of wat dan ook zonder jouw input.
                        Volg Vuurwerkcrew.nl ook op:

                        Comment


                          #27
                          Oorspronkelijk geplaatst door Viva la Bang Bekijk bericht
                          Zonde dat er weer een unieke importeur naar 1 van de grote gaat. We gaan zien hoe het allemaal gaat lopen maar Vuurwerkvisie is qua marketing toch echt wel uniek geweest / trendsetter. Hoop ook dat het personeel door kan gaan zoals ze altijd deden. Hoop ook dat we de prijsvragen die altijd veel sfeer en blije gezichten brengen kunnen voort zetten. Snel maar een bezoek inplannen.
                          Vuurwerkvisie houd zichzelf nog altijd bezig met het importeren, de labels, de producten etc. echter doet Lesli het logistieke/administratieve deel, ookal krijgen de meeste mensen (waaronder ik zelf ook) de koude rillingen wanneer ze Lesli lezen, voor het vuurwerk en de marketing zal er weinig veranderen.

                          Oorspronkelijk geplaatst door fompert Bekijk bericht
                          Benieuwd wie van de 2 Rubro inlijft.
                          Fompie toch, Rubro & Mania gaan nergens heen

                          Comment


                            #28
                            Oorspronkelijk geplaatst door Maurice~ Bekijk bericht
                            Vuurwerkvisie houd zichzelf nog altijd bezig met het importeren, de labels, de producten etc. echter doet Lesli het logistieke/administratieve deel.
                            Dat is het mooie verhaal voor de buhne inderdaad, maar als ik de grote chef was bij Lesli zou ik na een overname toch graag wat meer vingers in de pap willen hebben. We moeten het gaan zien, maar Lesli zal zijn invloed wel breder uitstrooien over vuurwerkvisie.

                            Comment


                              #29
                              Oorspronkelijk geplaatst door bonzo26 Bekijk bericht
                              Dat is het mooie verhaal voor de buhne inderdaad, maar als ik de grote chef was bij Lesli zou ik na een overname toch graag wat meer vingers in de pap willen hebben. We moeten het gaan zien, maar Lesli zal zijn invloed wel breder uitstrooien over vuurwerkvisie.
                              Nee hoor voor zulke overnames worden gewoon contracten opgesteld, Lesli houd zich aan hun deel, dat deel bevat verder geen inspraak op de wijze waarop Vuurwerkvisie hun werk doet. De realiteit is gewoon Lesli heeft een breed logistiek netwerk, waar je mits je tot overeenkomst komt, goed gebruik van kan maken als importeur. Ik weet dat Ruud niet zal zwichten voor zo'n overname als Lesli mee wil graaien en bepalen.

                              Comment


                                #30
                                Pfoe, weet nog niet zo goed wat ik hier van moet vinden. We gaan het zien. Wel grappig dat ze dan ook weer bij Zena komen, aangezien die ook samenwerken met Lesli toch?

                                Comment

                                Working...
                                X