Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Volt! High voltage | mean machine

Collapse
X
 
  • Filteren
  • Tijd
  • Toon
Clear All
nieuwe berichten

    Volt! High voltage | mean machine

    Ik ben even een topic gestart of het terecht is geen idee ik kan in ieder geval niks vinden op het forum. wellicht onder een andere naam.

    Mean machine cake box 3x30 shots meer informatie heb ik niet en die zocht ik wel.

    Wie gaat mij en eventueel andere helpen aan de juiste info

    365 days a year pyromaniac

    #2
    Heb laatst die foto al op fb voorbij zien komen, maar dat is geen 90 shots. 168 als ik ze tel..

    Comment


      #3
      Oorspronkelijk geplaatst door Hatertzuid Bekijk bericht
      Heb laatst die foto al op fb voorbij zien komen, maar dat is geen 90 shots. 168 als ik ze tel..
      dat was de info op de site en meer heb ik niet haha

      gewicht bijvoorbeeld
      365 days a year pyromaniac

      Comment


        #4
        90 schoten 2kg kruit compound . 5 seconden googlen en je wist het

        Comment


          #5
          Oorspronkelijk geplaatst door vuurwerkduiven Bekijk bericht
          90 schoten 2kg kruit compound . 5 seconden googlen en je wist het
          Ben blij dat jij het wel heb kunnen vinden in 5 seconden ik heb een uur zitten zoeken en niks gevonden en ik ben niet de enigste een ander heb ik ook gevraagd en die kwam ook met 0 informatie.

          Bedankt voor het delen van de info jammer van het conclusies trekken dat een ander geen moeite heeft gedaan
          365 days a year pyromaniac

          Comment


            #6
            Oorspronkelijk geplaatst door vuurwerkpro Bekijk bericht
            Ben blij dat jij het wel heb kunnen vinden in 5 seconden ik heb een uur zitten zoeken en niks gevonden en ik ben niet de enigste een ander heb ik ook gevraagd en die kwam ook met 0 informatie.

            Bedankt voor het delen van de info jammer van het conclusies trekken dat een ander geen moeite heeft gedaan
            Was grappig bedoeld geen dank

            Comment


              #7
              3 cakes kan nooit 2000 gram zijn, max 1500gram.
              Na even googlen zie ik deze bij fireworldvuurwerk staan, maar nu staat er 120 schoten op de box, met 4 cakes zou 2000 gram weer wel kunnen. Ik zou dit niet snel kopen met zulke halve informatie.

              Comment


                #8
                Oorspronkelijk geplaatst door blouapie Bekijk bericht
                3 cakes kan nooit 2000 gram zijn, max 1500gram.
                Na even googlen zie ik deze bij fireworldvuurwerk staan, maar nu staat er 120 schoten op de box, met 4 cakes zou 2000 gram weer wel kunnen. Ik zou dit niet snel kopen met zulke halve informatie.
                precies dit dus maar ik heb ook het idee dat dit helemaal geen nieuw product is maar de informatie is karig. Zag hem staan als aanbieding van 129 voor 79. Nu ben ik niet echt gevoelig voor van voor prijzen die zijn meestal toch onzin.

                Dacht wellicht een uitlopend modelletje wat voor weinig weg gaat dat zou kunnen misschien een aardige deal als die max loaded is uitgaande van 3 cakes.
                365 days a year pyromaniac

                Comment


                  #9
                  Heeft iemand deze live ervaren?
                  Klapchi

                  Comment


                    #10
                    Oorspronkelijk geplaatst door vuurwerkpro Bekijk bericht
                    precies dit dus maar ik heb ook het idee dat dit helemaal geen nieuw product is maar de informatie is karig. Zag hem staan als aanbieding van 129 voor 79. Nu ben ik niet echt gevoelig voor van voor prijzen die zijn meestal toch onzin.

                    Dacht wellicht een uitlopend modelletje wat voor weinig weg gaat dat zou kunnen misschien een aardige deal als die max loaded is uitgaande van 3 cakes.

                    120 schoten 4 cakes 4x30= 120

                    Comment


                      #11
                      Ben ook wel benieuwd naar straat filmpjes of ervaringen van deze box.

                      Comment


                        #12
                        Er zijn 2 verschillende afbeeldingen van dit product. Op de ene foto staat 3x30 shots en op de andere 4x30 shots. Heeft iemand meer informatie misschien?

                        Comment


                          #13
                          Leuk ding voor 65 euro!



                          Klik op afbeelding voor grotere versie

Naam:	68104DAA-D4B3-4E54-A79F-B7A41992C1A6.jpg
Vertoningen:1
Grootte:195,7 KB
ID:	1584049
                          Laatst aangepast door Patronenvuurwerk; 4 January 2021, 16:48.

                          Comment

                          Working...
                          X