Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

[Vuurwerktotaal Winactie 8-2018] Win een Volt! Wicked Whistle!

Collapse
X
 
  • Filteren
  • Tijd
  • Toon
Clear All
nieuwe berichten

    #46
    Zo op de valreep toch nog maar even niets in elkaar gezet

    Comment


      #47
      Laatste dagen van het jaar altijd druk.. maar wilde toch ff wat maken, altijd leuk!

      Comment


        #48
        Inzending Numero 2

        Comment


          #49

          Comment


            #50
            Ik ga ook nog ff door voor de hoofdprijs



            Misschien ook wel leuk dat we een idee krijgen hoeveel leden er nog meedoen voor de hoofdprijs?

            Comment


              #51
              deze prijsvraag was toch niet zo populair als de vorige. ongeveer 35 filmpjes. en dat voor zo'n geweldige cake die je kunt winnen... als ik kon kiezen had ik deze liever als die van der nat fontijntjes maare hoe gaat dat spreekwoord ook alweer. een gegeve paard niet inne bek kijken.. of zoiets ben niet zo goed in spreekwoorden. kei sjiek dat jullie zo'n acties doen. nog maar 2 te gaan en kunnen we het alweer ruiken, live zien en voelen. ik heb er zin in.
              #pollius http://bit.ly/AbonneerPolliusFirework

              Comment


                #52
                Weer een prijsvraag klaar...
                Nummer 9 komt er alweer aan.
                Senyor pirotècnic, pot començar la mascletà !!!

                Comment


                  #53
                  Oorspronkelijk geplaatst door Webber84 Bekijk bericht
                  deze prijsvraag was toch niet zo populair als de vorige. ongeveer 35 filmpjes. en dat voor zo'n geweldige cake die je kunt winnen... als ik kon kiezen had ik deze liever als die van der nat fontijntjes maare hoe gaat dat spreekwoord ook alweer. een gegeve paard niet inne bek kijken.. of zoiets ben niet zo goed in spreekwoorden. kei sjiek dat jullie zo'n acties doen. nog maar 2 te gaan en kunnen we het alweer ruiken, live zien en voelen. ik heb er zin in.
                  Dat klopt helemaal! Zo denk ik er ook over. Ik hoop echt dat ik deze cake win, want ik vind het waarschijnlijk de dikste prijs bij VWT tot dus ver

                  En het mooie is...
                  Als ik goed geteld heb, zijn er slechts 14 mensen met een inzending, die nog geen prijs hebben gewonnen bij een andere VWT winactie. Aangezien er 10 cakes te vergeven zijn, is de winkans 10/14 dus 71,4%! Dat is veel beter dan jezelf scheel spammen in een stom topic
                  Laten we lekker link gaan doen!

                  Comment


                    #54
                    Viel mij inderdaad ook op dat er niet zoveel inzendingen zijn. Wellicht omdat filmpjes maken best wat moeite kost voor velen?

                    Comment


                      #55

                      Comment


                        #56
                        Sorry Umma, maar je bent een dagje te laat....

                        Comment


                          #57
                          Oorspronkelijk geplaatst door DarkSoul Bekijk bericht
                          Dat klopt helemaal! Zo denk ik er ook over. Ik hoop echt dat ik deze cake win, want ik vind het waarschijnlijk de dikste prijs bij VWT tot dus ver

                          En het mooie is...
                          Als ik goed geteld heb, zijn er slechts 14 mensen met een inzending, die nog geen prijs hebben gewonnen bij een andere VWT winactie. Aangezien er 10 cakes te vergeven zijn, is de winkans 10/14 dus 71,4%! Dat is veel beter dan jezelf scheel spammen in een stom topic
                          En dan blijkt dat er 100 filmpjes gemaild zijn en niet gepost op het forum

                          Nee zonder gekheid, een vette prijs en een goede kans
                          Ik heb een kort lontje.......

                          Comment


                            #58
                            Oorspronkelijk geplaatst door funkyi Bekijk bericht
                            En dan blijkt dat er 100 filmpjes gemaild zijn en niet gepost op het forum

                            Nee zonder gekheid, een vette prijs en een goede kans
                            Die tellen dan niet mee, want de opdracht was:
                            Oorspronkelijk geplaatst door Viva la Bang Bekijk bericht
                            Hoe doe je mee?
                            Zet jouw reclame in dit topic en stuur jouw persoonlijke gegevens naar [email protected] met als titel “VWT Winactie 8”.

                            Comment


                              #59
                              Oorspronkelijk geplaatst door RickGAE Bekijk bericht
                              Die tellen dan niet mee, want de opdracht was:
                              In een eerdere prijsvraag waren er personen die vergeten waren het filmpje te mailen. Die zijn doen toch meegenomen.

                              Maargoed, mijn bovenstaande reactie was ook maar met een knipoog geschreven (en nu ook weer)
                              Ik heb een kort lontje.......

                              Comment


                                #60
                                Oorspronkelijk geplaatst door Noppes Bekijk bericht
                                Sorry Umma, maar je bent een dagje te laat....
                                Ja helaas. 4 dagen geleden gaf de router de geest. Heb net weer internet thuis. maar moest de film nog uploaden .
                                Dammm maar goed zij die willen kunnen hem nog aanschouwen

                                Comment

                                Working...
                                X