Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

[WINACTIE 4 - 2017] Win een Burn it Massive! [WINNAARS BEKEND]

Collapse
X
 
  • Filteren
  • Tijd
  • Toon
Clear All
nieuwe berichten

    #61
    Vraag 1 zijn in principe ook twee antwoorden mogelijk, blijft het lastig vinden.

    Comment


      #62
      Dit was een lastige hoor! Maar heel erg goed en leuk gedaan!

      Comment


        #63
        Meer moeite mee gehad dan normaal. Paar keer weggelegd en een uur later nog eens kijken.
        Ik ben nog steeds niet helemaal zeker van m'n zaak, maar toch een antwoord opgestuurd.

        Comment


          #64
          Wauw, ik weet niets van schoenen, dus ik heb hier wel een dag over gedaan!

          Uiteindelijk dan toch maar wat ingestuurd.

          thnx voor het mogelijk maken

          Comment


            #65
            De Massive is toch wel een baas van een cake!

            Antwoorden gevonden en nu hopen maar! Leuke actie wederom!
            Ik heb een kort lontje.......

            Comment


              #66
              Phioegh!

              Ik zit echt te dubben over vaag 1 en vraag 7...

              Comment


                #67
                Erg lastig idd, ik heb vooral moeite met 7 en 8

                Comment


                  #68
                  Was allemaal goed te doen. Vraag 1 even over getwijfeld omdat er volgens mij 2 antwoorden goed zijn, dus maar 1 genomen.

                  Comment


                    #69
                    Als je goed doordenkt zijn er zelfs 3 antwoorden mogelijk bij 1.
                    Dus ja... de meest logische proberen te kiezen dan maar...

                    Comment


                      #70
                      Pff ik werp iedere dag een frisse blik op deze vragen, maar 2,7 & 8 blijven voor mij een raadsel... Iemand die antwoorden wilt ruilen?

                      Comment


                        #71
                        Grappig om te zien hoe mensen de vragen verschillend beoordelen, ik vond deze relatief simpel terwijl ik bij de vorige vraag aardig heb lopen puzzelen. Nu nog even afwachten of mijn antwoorden goed waten natuurlijk...

                        Comment


                          #72
                          Oorspronkelijk geplaatst door DTCsjoerd Bekijk bericht
                          Pff ik werp iedere dag een frisse blik op deze vragen, maar 2,7 & 8 blijven voor mij een raadsel... Iemand die antwoorden wilt ruilen?
                          5-10-17 geregistreerd, kom op hier leer je alleen maar van. Je leert de producten kennen. En aangezien het een forum is voor en van freaks en kenners is het niet de bedoeling dat er antwoorden over en weer gegeven gaan worden lijkt mij.

                          Comment


                            #73
                            Oorspronkelijk geplaatst door Pyroboy26 Bekijk bericht
                            5-10-17 geregistreerd, kom op hier leer je alleen maar van. Je leert de producten kennen. En aangezien het een forum is voor en van freaks en kenners is het niet de bedoeling dat er antwoorden over en weer gegeven gaan worden lijkt mij.
                            Volgens mij zegt iemands registratiedatum helemaal niks over zijn/haar vuurwerk/productkennis. Daarnaast was de vraag eerder sarcastisch bedoeld, ik neem toch aan dat iedereen begrijpt dat je je eigen kans verkleint wanneer je iemand anders helpt?

                            Het is me inmiddels trouwens ook al (zelfstandig) gelukt!
                            Laatst aangepast door DTCsjoerd; 23 October 2017, 23:22.

                            Comment


                              #74
                              ook nog meegdaan

                              nr 7 is echt een harde
                              Fireworks is a lifestyle

                              Comment


                                #75
                                Ik vond het lastige vragen, maar wel leuk uitzoek werk.
                                Ik denk niet dat ik alles goed heb, al maakt dat voor mij ook niet uit.

                                Eddy.
                                Waar rook is, is vuurwerk.

                                Comment

                                Working...
                                X