Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

[WINACTIE 3 - 2017] Win een HFF Hallucinator! [WINNAARS BEKEND]

Collapse
X
 
  • Filteren
  • Tijd
  • Toon
Clear All
nieuwe berichten

    Grrr, heb geen geduld voor deze...

    Comment


      Bijna een uur aan het puzzelen geweest.. Maar het is me gelukt met 24 producten
      Succes allemaal!

      Comment


        En denk erom; om mee te dingen naar die hoofdprijs moet je alle prijsvragen hebben meegedaan. Een fout antwoord is ook een antwoord, haak er niet op af!

        Comment


          Oorspronkelijk geplaatst door gerkie Bekijk bericht
          Grrr, heb geen geduld voor deze...
          Toch maar even de tijd gepakt om het antwoord te vinden, het is mij gelukt met 25 producten.

          Comment


            Ah balen dat ik niet mee mag doen met de grote prijs. Voor de eerste actie was ik een dag te laat. Voor de rest heb ik met alle acties meegedaan.

            Oorspronkelijk geplaatst door Mattenfreak Bekijk bericht
            En denk erom; om mee te dingen naar die hoofdprijs moet je alle prijsvragen hebben meegedaan. Een fout antwoord is ook een antwoord, haak er niet op af!

            Comment


              Antwoord opgestuurd. Ben benieuwd

              Comment


                Best lastig zeg! Maar het is gelukt

                Comment


                  Hoe tellen de combi deals mee in deze prijsvraag?

                  Comment


                    Meegedaan. Heeft wat gevloek gekost maar uiteindelijk wel gelukt.

                    Comment


                      pfff nou hij is verzonden.. uiteindelijk een hulplijn ingeschakeld (vriendin) die is altijd goed in spelletjes haha

                      Comment


                        Ook nog maar even op de valreep meegedaan! met 19 items toch gelukt

                        Comment


                          Yes op de valreep ook nog mee gedaan,
                          na wat kraken wikken en wegen, gelukt met 21 verschillende producten.
                          Fireworks is a lifestyle

                          Comment


                            Vrij snel gereageerd dat deze actie online kwam maar na meerdere keren puzzelen was het nog steeds niet gelukt, de oplossing zojuist eindelijk kunnen vinden met 19 producten en verstuurd

                            Comment


                              Op de valreep ook nog meegedaan, met 18 producten is het mij gelukt. Ben benieuwd!

                              Comment


                                Ook nog even zitten puzzelen. Leuke actie weer hoor!

                                Comment

                                Working...
                                X