Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

[Winactie 7] Win een HFF Underground! - WINNAARS BEKEND

Collapse
X
 
  • Filteren
  • Tijd
  • Toon
Clear All
nieuwe berichten

    [Winactie 7] Win een HFF Underground! - WINNAARS BEKEND

    In samenwerking met Vuurwerktotaal hebben wij een actie opgesteld waarbij je kans maakt op een HFF Underground

    Klik op afbeelding voor grotere versie

Naam:	Win-een-Underground-V2.jpg
Vertoningen:1
Grootte:228,5 KB
ID:	1613046


    De komende 10 dagen kan je meedoen aan deze actie en voor iedere dag is er een winnaar.
    Na de actie zullen wij dus maar liefst 10 winnaars uitroepen die de HFF Underground eind 2016 af kunnen halen!

    Om kans te maken hoef je de komende 10 dagen enkel mee te doen aan deze prijsvraag.
    Indien er meer dan 10 personen een juist antwoord hebben gegeven, loten de heren van Vuurwerkvisie 10 winnaars.

    Regels:
    Aan deze prijsvraag zijn de volgende regels verbonden:
    • Je mag maximaal 1x deelnemen aan de prijsvraag
    • De eerste inzending telt, een wijziging kan niet meer worden nagestuurd
    • Vuurwerkvisie beslist uiteindelijk wie de winnaars zijn
    • Over de uitslag en prijzen kan niet gecorrespondeerd worden
    • Prijzen dienen te worden opgehaald bij een Vuurwerktotaal dealer tijdens de verkoopdagen van 2016


    De prijsvraag:

    1. Welke 5 producten zie je in onderstaand filmpje?
    2. Laat via het forum weten dat je hebt meegedaan en welke product van Vuurwerktotaal jouw favoriet is. Bestaande of nieuwe producten maakt niet uit. Kies dus jouw favoriet uit alle producten van VWT.



    Hoe doe je mee?
    Stuur jouw antwoorden en jouw persoonlijke gegevens naar [email protected] met als titel “VWT Winactie 7”.

    De volgende gegevens hebben wij van je nodig;

    Nickname op VWC:
    Voornaam en achternaam:
    Emailadres:

    Hoe lang loopt deze prijsvraag?
    Deze prijsvraag loopt van 17 november 2016 t/m 26 november 2016 23:59 uur. Alle inzendingen vanaf 27 november 2016 zullen niet meer worden meegenomen in de prijstrekking. De uitslag zal in de dagen erna worden weergegeven op Vuurwerkcrew.nl, de winnaars ontvangen tevens een pm van Vuurwerktotaal.
    Volg Vuurwerkcrew.nl ook op:

    #2
    En daar is de volgende prijsvraag alweer! Mijn mail komt eraan! mijn favorieten product? The Voltfather natuurlijk!

    Comment


      #3
      Oehh, geluk voor de winners van deze. Heerlijke cake!
      Je bent een runt als je jezelf geen vuurwerk gund

      Comment


        #4
        Ook weer verzonden

        En favoriete product heb ik niet echt (alles is toppie ) maar dan zou het bij mij gaan tussen de Hardstyle Box, Gangster Box of de Rebound Box
        Ik denk dan toch de Gangster Box

        Comment


          #5
          Mijn antwoorden zijn ook ingestuurd!

          Als ik echt een product uit moet kiezen die nu mijn favoriet is of waar ik het meest naar uit kijk dan is dat de Rebound Box! Die box bezit echt een goed aantal unieke nieuwe effecten en combinaties die ik nog niet eerder had gezien.

          Comment


            #6
            Ik doe ook mee!

            Mooiste product vind ik de Capital van Volt, dat effect staat sowieso in mijn top 3 mooiste effecten ooit.

            Mooiste product dat ik daadwerkelijk in de collectie heb gehad zijn de Lightyear Rockets / Freestyle rockets. Naar mijns insziens de beste pijlen op de markt qua prijs-kwaliteit

            Comment


              #7
              Ook meegedaan.
              Favoriet product hou ik "old school" bij de Extreme Salute 2.0

              Comment


                #8
                Deze was goed te doen, dus de antwoorden zijn ingestuurd.

                Favoriet product is toch nog steeds de Massive (zeker met 2 tegelijk)ben daarom dit jaar erg benieuwd naar de Distraxion.

                Comment


                  #9
                  Hier ga ik vanavond voor zitten, top

                  Comment


                    #10
                    Ook weer meegedaan!

                    Favoriet: Machinegun Box

                    Schitterde box, vooral de 2e cake! Ik heb hem al besteld!
                    https://www.youtube.com/watch?v=zOYYvapNpT4&t=80s

                    Comment


                      #11
                      Ook meegedaan en heb helaas toch wel twijfel over 1 of 2 producten op de film ...
                      Mijn favoriete product is de Massive.

                      Comment


                        #12
                        Leuk! Ook weer meegedaan!
                        Mijn favoriet momenteel, Hardstylebox.
                        https://youtube.com/c/JohnDoePyromovies

                        Comment


                          #13
                          antwoorden zijn zojuist verzonden, het zijn leuke prijsvragen !

                          Mijn favoriete product is de Color Change, is me afgelopen jaarwisseling goed bevallen. zit dit jaar zeker weer in mijn collectie!

                          Comment


                            #14
                            Meegedaan wel 2 twijfels maar hoop dat ik de goede gekozen heb.

                            Favoriete product..tja blijf toch al jaren fan van de crackling fan 2.0 heerlijk die volle cracking

                            Comment


                              #15
                              Ook maar even meegedaan. Mijn favoriete product is: Massive, prachtige kleurenbak!!
                              Volg Vuurwerkcrew.nl ook op:

                              Comment

                              Working...
                              X