Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Site Vuurwerktotaal

Collapse
X
 
  • Filteren
  • Tijd
  • Toon
Clear All
nieuwe berichten

    #61
    https://www.vuurwerktotaal.nl/superstunts2021.html


    Vuurwerktotaal heb ook een aantal produchten online gezet doe je voordeel er mee

    Comment


      #62
      Wat is de link tussen vuurwerktotaal en lesli? Aangezien ze lesli producten verkopen.

      Comment


        #63
        Oorspronkelijk geplaatst door wigster23 Bekijk bericht
        Wat is de link tussen vuurwerktotaal en lesli? Aangezien ze lesli producten verkopen.
        Vuurwerktotaal = Lesli

        Comment


          #64
          vuurwerk totaal verkocht is aan lesli afgelopen jaar meen ik zo. alleen vuurwerk totaal nog wel de spullen ontwikkeld maar de rest onder beheer van lesli staat

          Comment


            #65
            Oorspronkelijk geplaatst door jopoh Bekijk bericht
            vuurwerk totaal verkocht is aan lesli afgelopen jaar meen ik zo. alleen vuurwerk totaal nog wel de spullen ontwikkeld maar de rest onder beheer van lesli staat
            Dat heb ik gemist denk ik haha bedankt voor het antwoord

            Comment


              #66
              Vuurwerktotaal waar zijn de produchten van Lesli Vuurwerk gebleven op de site??

              wilde bestelen maar ineens waaren de produchten weg???

              Comment


                #67
                Oorspronkelijk geplaatst door Fireworkfreakz19 Bekijk bericht
                Vuurwerktotaal waar zijn de produchten van Lesli Vuurwerk gebleven op de site??

                wilde bestelen maar ineens waaren de produchten weg???
                Die artikelen hebben er 2 maanden lang op gestaan (zie post #61 hierboven) en waren superstunts en openingsdeals. Misschien dat het daarmee te maken heeft?
                www.huismanvuurwerk.nl

                Comment


                  #68
                  Enige communicatie over de afloopdatum van de acties was wel handig geweest. In dit geval kwamen er ieder weekend nieuwe superstunts online, waardoor velen even afgewacht hebben wat er nog meer online zou komen voor ze een bestelling plaatsten. Achteraf gezien was de afloopdatum 1 mei. Ik denk dat nu toch veel mensen er een naar gevoel aan hebben over gehouden, omdat ze geen bestelling hebben geplaatst die ze wel hadden geplaatst als ze hadden geweten dat ze tot 1 mei deze producten konden bestellen.

                  Comment


                    #69
                    Oorspronkelijk geplaatst door Pietsnot99 Bekijk bericht
                    Enige communicatie over de afloopdatum van de acties was wel handig geweest. In dit geval kwamen er ieder weekend nieuwe superstunts online, waardoor velen even afgewacht hebben wat er nog meer online zou komen voor ze een bestelling plaatsten. Achteraf gezien was de afloopdatum 1 mei. Ik denk dat nu toch veel mensen er een naar gevoel aan hebben over gehouden, omdat ze geen bestelling hebben geplaatst die ze wel hadden geplaatst als ze hadden geweten dat ze tot 1 mei deze producten konden bestellen.
                    Daar kan ik mij iets bij voorstellen maar ik kijk er toch wat anders naar. Ook al hebben ze dan geen einddatum in hun posts genoemd, volgens mij hebben ze het redelijk duidelijk gemaakt dat het om iets tijdelijks ging. Bij elke post en afbeelding stond de kreet "Openingsdeal" en kreten als "Nu kopen, Niet wachten!" en "Het is echt waar, kopen Nu maar!". Ze zijn op 1 maart gestart met de Openingsdeals. Ik ken weinig bedrijven, ongeacht vuurwerk of iets anders, die bijna 2 maanden lang zo'n deal open laten staan en/of 2 maanden lang Openingsdeals aanbieden. Het is maar net hoe je er naar kijkt. Bij Huisman hebben we dat in ieder geval nog nooit zo lang gedaan. Wij krijgen bijv. ook heel vaak de vraag waarom een Weekaanbieding maar een week duurde...
                    www.huismanvuurwerk.nl

                    Comment


                      #70
                      Oorspronkelijk geplaatst door gizmo75 Bekijk bericht
                      Daar kan ik mij iets bij voorstellen maar ik kijk er toch wat anders naar. Ook al hebben ze dan geen einddatum in hun posts genoemd, volgens mij hebben ze het redelijk duidelijk gemaakt dat het om iets tijdelijks ging. Bij elke post en afbeelding stond de kreet "Openingsdeal" en kreten als "Nu kopen, Niet wachten!" en "Het is echt waar, kopen Nu maar!". Ze zijn op 1 maart gestart met de Openingsdeals. Ik ken weinig bedrijven, ongeacht vuurwerk of iets anders, die bijna 2 maanden lang zo'n deal open laten staan en/of 2 maanden lang Openingsdeals aanbieden. Het is maar net hoe je er naar kijkt. Bij Huisman hebben we dat in ieder geval nog nooit zo lang gedaan. Wij krijgen bijv. ook heel vaak de vraag waarom een Weekaanbieding maar een week duurde...
                      In dat geval communiceer je toch echt dat het een weekdeal is. Dan weten mensen waar ze aan toe zijn. Al was het een bericht wat aangaf: "Profiteer tot dit weekend van de openingsdeals". In dit geval is daar geen sprake van. Bij vuurwerktotaal komt het normale assortiment nooit zo vroeg in het jaar op de site te staan. Dan zou het logischer zijn dat ze tot 1 september gelden of tot wanneer de voorraad op is.

                      Ik probeer vooral aan te geven dat duidelijke communicatie handig was geweest. Dit was een mooie kans om meer mensen in aanraking te laten komen met vwt. Mijn mening is dat ze hiermee toekomstige klanten mislopen en huidige klanten een nare nasmaak hebben, waardoor ze vwt in de toekomst links laten liggen.

                      Comment


                        #71
                        Tsja misschien een harde les voor dit jaar, niet te lang wachten met bestellen. De bunkers liggen vol dus je weet ook niet hoeveel daar al van verkocht is en of er nog wel nieuw spul kan worden aangeleverd. Gezien het feit dat we vorig jaar geen oud en nieuw hebben gehad, kan het nog wel eens snel gaan met de voorraad.

                        Comment


                          #72
                          Kunnen we binnenkort weer nieuwe superacties verwachtten? Of blijf dit de rest van het jaar?
                          https://store.steampowered.com/curator/43922535

                          Comment


                            #73
                            Oorspronkelijk geplaatst door Vuurwerk Express Bekijk bericht
                            Kunnen we binnenkort weer nieuwe superacties verwachtten? Of blijf dit de rest van het jaar?
                            Denk dat je je vraag beter in het vragen topic kan zetten:

                            https://forum.vuurwerkcrew.nl/showth...rktotaal-2021!
                            我也喜欢年纪较大的烟花

                            Comment


                              #74
                              Ik kreeg een paar dagen geleden een mail van Vuurwerktotaal. De titel of inhoud is/was "Tijdelijk vuurwerkverbod opgeheven".

                              Ik begrijp dat jullie ook omzet willen maken en van jullie voorraad af willen, maar dit is toch niet de manier om dat te doen? Immers gaat dat wat er gezegd wordt niet op voor het algehele land / alle steden.

                              Straks bestelt iemand nietsvermoedend een hele lading die hij niet mag afsteken, wat dan? Jullie nemen het vuurwerk in en geven het geld terug?

                              Comment


                                #75
                                Oorspronkelijk geplaatst door Flashing_Diamond Bekijk bericht
                                Ik kreeg een paar dagen geleden een mail van Vuurwerktotaal. De titel of inhoud is/was "Tijdelijk vuurwerkverbod opgeheven".

                                Ik begrijp dat jullie ook omzet willen maken en van jullie voorraad af willen, maar dit is toch niet de manier om dat te doen? Immers gaat dat wat er gezegd wordt niet op voor het algehele land / alle steden.

                                Straks bestelt iemand nietsvermoedend een hele lading die hij niet mag afsteken, wat dan? Jullie nemen het vuurwerk in en geven het geld terug?
                                Die heb ik ook gezien. En ik snap je punt. Maar je kunt het ook omdraaien:

                                De Media wekt de suggestie dat er zowat in heel NL een Afsteekverbod geldt. Maar tot nu toe kun je het aantal Gemeenten met een verbod nog steeds op 2 handen tellen. Van de ruim 350 (!!) Gemeenten die er zijn. Ik ken helaas een aantal mensen in de Gemeenten met een verbod en bijna allemaal gaan ze óf naar familie/vrienden en steken ze daar hun vuurwerk af, óf ze gaan zowieso afsteken ondanks het verbod.

                                Ik zie het bericht van Vuurwerktotaal vooral als een heads-up naar die hele grote groep burgers die dankzij de Media denkt dat er onderhand overal een verbod is terwijl dat dus absoluut niet het geval is.
                                www.huismanvuurwerk.nl

                                Comment

                                Working...
                                X