Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Iro Kin Beauty [Compound]

Collapse
X
 
  • Filteren
  • Tijd
  • Toon
Clear All
nieuwe berichten

    #76
    Oorspronkelijk geplaatst door jejestilo074 Bekijk bericht
    Een winkel in Haaksbergen verkoopt hem voor 195 dus ik zou zeggen, sla je slag.
    En winkel heeeft m voor € 179,95.
    Laatst aangepast door Viva la Bang; 29 January 2024, 18:54.
    Kom zei de vis in de vissenkom.

    Comment


      #77
      Wordt bij de buren gesproken over aanstaande (dump)prijzen van 160 dus zou dat ff afwachten. Woekerprijsexperimenr van Lesli is fail.

      Comment


        #78
        Oorspronkelijk geplaatst door Richardus Bekijk bericht
        Wordt bij de buren gesproken over aanstaande (dump)prijzen van 160 dus zou dat ff afwachten. Woekerprijsexperimenr van Lesli is fail.
        Tja ik schijn daar mod te zijn.

        Maar ik denk € 180, is € 20 winst.
        Kunnen ze daar weer 1 snitzel met een glas weizenbier van halen.
        Kom zei de vis in de vissenkom.

        Comment


          #79
          Tot 180 koop ik deze bak zeker. Daar boven gaat me te ver en een ritje Duitsland ook, dus hopelijk komt deze bij één van mijn aan te rijden shops in Nederland ergens in de freak. Vind het echt een prachtbak!

          Comment


            #80
            Prachtige doos dit!

            Toch even, wat maakt deze anders/beter/specialer dan de 1,2" Insane Crown Bomber? Hier zijn de kleuren dahlia's gemixt, en het goud is wat fijner dan bij de Magnum-variant?

            Comment


              #81
              De pistils zijn compleet anders dan de dahlia's in de Ceown. En dit is meer fairy dust gold dan brocade. In mijn ogen heel andere boxen. Deze exclusiever en meer om de schoonheid, de Insane Crown Bomber meer geweld en baden in het goud

              Comment


                #82
                Werd afgelopen jaar aangeboden voor 165 in NL. Dat was het goedkoopste waarvoor ik hem gezien had. Maar ook met zo’n prijs laten staan. Moet max €150 kosten. 100 shots 1.2” is dat toch wel m’n max en al absurd genoeg ondanks de tijden een beetje veranderd zijn.

                Comment


                  #83
                  Oorspronkelijk geplaatst door Pyroguy Bekijk bericht


                  Hierbij de video!.
                  Helaas geen top camera op de telefoon, maar ik hoop dat het toch een goed beeld geeft.

                  Het eerste wat ik dacht toen ik jouw filmpje zag, waarvoor dank, en waar ik verder niemand over hoor: de overeenkomst met de productfilm is bijzonder groot!
                  Dat zien we niet veel, zeker bij Lesli niet.
                  En als het dan ook nog eens een product is dat tot de verbeelding spreekt, zoals deze doos, dan vind ik dat toch een compliment aan het adres van Lesli waard.
                  Wat dan weer teniet gedaan wordt door de prijs, dat wel.

                  Comment


                    #84
                    Ik vind die 2e (vooral) en 4e cake niks bijzonders en erg afdoen aan de exclusiviteit van de rest. Ik zie die andere effecten wel in losse cakes te scoren. Gaat definitief van lijst af hier, of moet echt in uitverkoop komen.

                    Comment


                      #85
                      Deze is trouwens, zonder kooi. Aldus de VOLT katalog
                      Knaldrang

                      Comment


                        #86
                        Toch overstag gegaan en in de freak gekocht voor 170. Blijft een hoop geld, maar ik ben er erg blij mee. Nu hopen op een mooie, rustige O&N qua weer...

                        Comment


                          #87
                          Hier ook in de pocket. Nu al zin in Yup te duur, maar ik heb er even girlmath op losgelaten en als ik niet zoals elk jaar losse cakes die ik nooit afsteek bij mij bestelling koop, omdat het afhalen anders niet de moeite waard voelt, ben ik eigenlijk dus goedkoper uit al is dat ding knetter duur

                          Comment


                            #88
                            Oorspronkelijk geplaatst door ZsaZsa Bekijk bericht
                            Hier ook in de pocket. Nu al zin in Yup te duur, maar ik heb er even girlmath op losgelaten en als ik niet zoals elk jaar losse cakes die ik nooit afsteek bij mij bestelling koop, omdat het afhalen anders niet de moeite waard voelt, ben ik eigenlijk dus goedkoper uit al is dat ding knetter duur
                            Hahaha mooie redenering, die ga ik onthouden!

                            Comment


                              #89
                              Voor 150 euro bij Outlet gekocht bij de weekactie, lijkt me een prima deal. Nu hopen op niet te veel wind bij oud en nieuw

                              Comment


                                #90
                                Live gezien op de demo van Lesli laatst en dit is wel een prachtige box. Daar stond echt een forse wind, maar nog presteerde hij mooi en in de finale met 4 of 5 tegelijk was ook echt indrukwekkend.
                                Zeker kostbaar, maar wel echt eentje die iedereen gaat onthouden van alles wat je wegstookt.

                                Comment

                                Working...
                                X