Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

E-pulz

Collapse
X
 
  • Filteren
  • Tijd
  • Toon
Clear All
nieuwe berichten

    #46
    Oorspronkelijk geplaatst door aasamember Bekijk bericht
    Nou volgens mij word niet alles geschoten en zitten geen kartonnen voetjes onder en het draait niet tis geen carrousel. Wat een onzin reactie.
    Als ik de waveform van het geluid van je filmpje bekijk zie ik netjes bij elk salvo 6 pieken, oftewel; alle 36 schoten zijn afgegaan. Het klopt dat de E-Pulz geen kartonnen voetjes heeft, maar dat je ze bij andere cakes weigert te gebruiken, en dan wel vindt dat ze te snel omvallen, zegt mij genoeg. Een waaier, en zeker degene met tails en mines waar vaak extra veel kracht achter zit, kan al vrij snel gaan draaien op een vlakke ondergrond. Prima dat je het een onzin reactie vindt, ik probeerde je alleen te laten inzien waarom je dacht dat het product niet deugde...
    Stookverslaafde

    Comment


      #47
      Oorspronkelijk geplaatst door aasamember Bekijk bericht
      Ik zou deze niet aanraden, volgens mij ging deze niet goed af..

      Je ziet gewoon dat de cake rondjes draait, vooral niet vastzetten.


      Maar wat een topper! Dit jaar weer 4x in mijn assortiment.

      Comment


        #48
        Dan kunnen ze beter de cake opnieuwe maken of eruit halen, want een cake die zogenaamd draait slaat nergens op. Je moet niet verlangen dat iedereen een cake vastzet. We wonen niet allemaal in bouwputten zoals sommige van jullie waar de stenen los liggen.

        Comment


          #49
          Volgende jaar heeft deze cake een nieuwe effect erbij ; "spinning w shape"

          Comment


            #50
            Oorspronkelijk geplaatst door aasamember Bekijk bericht
            Dan kunnen ze beter de cake opnieuwe maken of eruit halen, want een cake die zogenaamd draait slaat nergens op. Je moet niet verlangen dat iedereen een cake vastzet. We wonen niet allemaal in bouwputten zoals sommige van jullie waar de stenen los liggen.
            Zelfs mijn dochter van 13 weet dat je een cake moet vastzetten. Zeker als ie in salvo's schiet. En daar hebben wij geen bouwput voor nodig

            Comment


              #51
              Ik heb deze cake ook geschoten in het jaar 2019-2020.

              Laten we lekker link gaan doen!

              Comment


                #52
                Blijft een ontzettend gave cake die het goed doet als showopener of ter ondersteuning onder een cake!
                Volg Vuurwerkcrew.nl ook op:

                Comment


                  #53
                  Donders mooi, indrukwekkend in een straat en toch merk je dat buren het ook tof vinden als er een waaier met tails los gaat.

                  Comment


                    #54

                    Kan nog wel een filmpje bij van een oosterbuur

                    Comment


                      #55
                      Oorspronkelijk geplaatst door aasamember Bekijk bericht
                      Dan kunnen ze beter de cake opnieuwe maken of eruit halen, want een cake die zogenaamd draait slaat nergens op. Je moet niet verlangen dat iedereen een cake vastzet. We wonen niet allemaal in bouwputten zoals sommige van jullie waar de stenen los liggen.
                      Dit bestaat ook nog

                      Klik op afbeelding voor grotere versie

Naam:	klem.png
Vertoningen:1
Grootte:424,6 KB
ID:	1593504
                      https://store.steampowered.com/curator/43922535

                      Comment


                        #56
                        Dit is voor mij echt een must have. Weet iemand of deze prachtige waaier ook in andere kleuren verkrijgbaar is?
                        Werkt Aanstekelijk

                        Comment

                        Working...
                        X