Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Partyraiser

Collapse
X
 
  • Filteren
  • Tijd
  • Toon
Clear All
nieuwe berichten

    #61
    Wat een beestachtige box is dit zeg! Echt een ongelooflijke rammer met prachtige effecten.

    Comment


      #62
      Oorspronkelijk geplaatst door Poldersnol Bekijk bericht
      Wat een beestachtige box is dit zeg! Echt een ongelooflijke rammer met prachtige effecten.
      Deel die mening. Per ongeluk op foto gedrukt ipv video helaas maar hij was zeer bruut. De snelheid zat er ook goed in!
      Ik heb een kort lontje.......

      Comment


        #63
        Ik heb ook ontzettend genoten van deze rammer. Omdoos mooi bewaard!

        Comment


          #64
          Holly fuck, ik heb hem net een half uur geleden afgestoken en we waren sprakeloos, wat een wrede bak. Voor mij de box van 2017-2018. Als ze volgend jaar nu die kleine vertraging er uit kunnen halen dan is hij super
          Vuurwerk doet de duivels dansen

          Comment


            #65
            Oorspronkelijk geplaatst door Torrr Bekijk bericht
            Holly fuck, ik heb hem net een half uur geleden afgestoken en we waren sprakeloos, wat een wrede bak. Voor mij de box van 2017-2018. Als ze volgend jaar nu die kleine vertraging er uit kunnen halen dan is hij super
            ik zei toch dat deze gruwelijk was, had er 8 doorgelont, hele buurt was
            www.rowyvuurwerk.nl

            Comment


              #66
              Oorspronkelijk geplaatst door Rowy Vuurwerk Bekijk bericht
              ik zei toch dat deze gruwelijk was, had er 8 doorgelont, hele buurt was
              Heb je dat toevallig gefilmd?

              Comment


                #67
                Oorspronkelijk geplaatst door kapiteinkonijn Bekijk bericht
                Heb je dat toevallig gefilmd?
                zal binnenkort wel film van de show krijgen van 1 vd buurt bewoners.
                ik film nooit bij mn show omdat ik dan eens echt lekker kan genieten ;)
                www.rowyvuurwerk.nl

                Comment


                  #68
                  Sodemieters wat een box was dit Echt enorm geweld, 1 minuut lang vol doorrammen. Ik had hem in mn showtje verwerkt, zal het filmpje binnenkort wel plaatsen. Wat een spektakel

                  Comment


                    #69
                    Heerlijke rambak!

                    Comment


                      #70
                      Hier het blauw wel zonder de lelijke crackling (in de waaier), het kan dus wel. Zonde dat de laatste cake in de Siqnature Box dat niet had.

                      Comment


                        #71
                        Heerlijke box zeg... een van de toppers van de avond. Zoals Partyraiser hem al noemde een echte RAMBAK!

                        Comment


                          #72
                          Wat een geweldige bak zeg!!
                          Deze om iets na half 2 geschoten, gingen hier en daar wat gordijntjes opzij in de stille straat

                          Senyor pirotècnic, pot començar la mascletà !!!

                          Comment


                            #73
                            Net nog even mijn filmpje teruggekeken van deze box, maar dan lijkt het tegen te vallen terwijl ik het toch echt een gruwelijke box vond!

                            Comment


                              #74
                              Oorspronkelijk geplaatst door Rocketfreak Bekijk bericht
                              Net nog even mijn filmpje teruggekeken van deze box, maar dan lijkt het tegen te vallen terwijl ik het toch echt een gruwelijke box vond!
                              op film is het altijd anders, vuurwerk moet je in het echt zien, horen, voelen en ruiken
                              www.rowyvuurwerk.nl

                              Comment


                                #75
                                Vond dit ook echt een gruwelijke box. Lekker tempo, goede burst, gewoon een rambak zoals ie bedoelt is denk ik.
                                Volg Vuurwerkcrew.nl ook op:

                                Comment

                                Working...
                                X