Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

G.o.l.d.

Collapse
X
 
  • Filteren
  • Tijd
  • Toon
Clear All
nieuwe berichten

    G.o.l.d.

    Artikelnummer: ...
    Artikelnaam: G.O.L.D.
    Bruto Gewicht: ... kg
    Netto Kruitgewicht: 2000 gram
    Aantal Schoten: 100 schoten
    Effectomschrijving: ...
    Tube diameter: 30 mm
    Kartoninhoud: .../...
    Tijdsduur: ...
    Stijghoogte: ...
    Adviesprijs: €159,50

    Klik op afbeelding voor grotere versie

Naam:	GOLD_600x600.jpg
Vertoningen:1
Grootte:41,6 KB
ID:	1616648


    #2
    Deze bestaat al een paar jaartjes alleen was een zgn. "Buiten-assortiment" artikel. Dus niet zozeer nieuw.
    www.huismanvuurwerk.nl

    Comment


      #3
      Oorspronkelijk geplaatst door gizmo75 Bekijk bericht
      Deze bestaat al een paar jaartjes alleen was een zgn. "Buiten-assortiment" artikel. Dus niet zozeer nieuw.
      Maar sinds dit jaar bij de vuurwerktotaal dealers te krijgen! En zie m daar als 'nieuwkomer' tussenstaan Mooie box!

      Comment


        #4
        Dit ziet er wel waanzinnig strak uit. Moet je wel een mooie windstille avond voor hebben, en een goedgevulde portemonnee, maar met een beetje korting zou ik dit wel aandurven.

        Comment


          #5
          Vorige week gezien in het "Toetje" bij de vuurwerkdemo van Huisman vuurwerk. Ik dacht eerst even dat het de Willow Mayhem van Magnum was, maar bleek dus de G.O.L.D. te zijn. Grote spreiding, mooi gevuld en serieuze burst. Volgens Gizmo werd er productie geschoten, dus als ie op een afstand al zo dik was, dan zal het in de straat alleen nog maar beter zijn.

          Comment


            #6
            Oorspronkelijk geplaatst door htevents Bekijk bericht
            Vorige week gezien in het "Toetje" bij de vuurwerkdemo van Huisman vuurwerk. Ik dacht eerst even dat het de Willow Mayhem van Magnum was, maar bleek dus de G.O.L.D. te zijn. Grote spreiding, mooi gevuld en serieuze burst. Volgens Gizmo werd er productie geschoten, dus als ie op een afstand al zo dik was, dan zal het in de straat alleen nog maar beter zijn.
            Absoluut productie, ik bevestig het nog maar even een keer!
            www.huismanvuurwerk.nl

            Comment


              #7
              Deze box al een tijdje in het oog.. maar hoe is zijn burst?
              Fireworks it's an art not a crime

              Comment


                #8
                Deze zat vorige week in een showtje in Zoetermeer verwerkt en werd volgens mij wel in drievoud geschoten, maar de keiharde burst en mooie grote effecten zijn mij bijgebleven! Morgen wordt hij ook bij de demo van Vuurwerktotaal in Benthuizen geschoten dus hij zal vast wel gefilmd worden.

                Zie deze video vanaf 2.12:

                Comment


                  #9
                  Deze werd ook in de finale van Huisman gebruikt. Hele dikke box met grote effecten en zeer goede burst. Ik durfde niet te zeggen of het consu of prof was, achteraf bleek dat het deze box was! Heel hoog op mijn wishlist.
                  The 31st of December..

                  Comment


                    #10
                    Voor de echte kenners onder ons: is dit een omlabeling/her introductie van de Gold Brutality van VWT?

                    Die lijkt er wel sprekend op, maar kan me vergissen. Schiet tempo verschilt heel iets, maar kan natuurlijk fabrikant wissel of aanpassing vanuit VWT zijn.

                    Ben benieuwd naar jullie mening.

                    Comment


                      #11
                      Iemand deze dit jaar geschoten en gefilmd?

                      Comment


                        #12
                        Duits straatfilmpje:

                        www.huismanvuurwerk.nl

                        Comment


                          #13
                          hier een video van de brutal versie

                          de burst was echt snoeihard! heerlijk tempo, en grote effecten die lang blijven hangen.
                          (let op: op de video begint die bij de finale)

                          我也喜欢年纪较大的烟花

                          Comment

                          Working...
                          X