Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

1.2'' Mixed Gold 2 Blue

Collapse
X
 
  • Filteren
  • Tijd
  • Toon
Clear All
nieuwe berichten

    1.2'' Mixed Gold 2 Blue

    Artikelnummer: 6508
    Artikelnaam: Mixed Gold 2 Blue
    Netto kruitgewicht: 2000 gram
    Aantal schoten: 96 schoten
    Effectomschrijving: De nieuwste connected speler in de Flowerbed serie, mixed goud en verschillende kleuren blauw. 1 x aansteken en je geeft een dikke show weg!
    Max. tube diameter: 30mm
    Adviesprijs: € 115,00, vvk € 99,00
    O.a. te koop bij: Vuurwerktotaal.nl





    Gelieve dit NIET over te nemen zonder toestemming en/of bronvermelding.

    Wij danken Vuurwerktotaal voor deze informatie.
    Laatst aangepast door Mattenfreak; 8 September 2018, 20:50.
    Volg Vuurwerkcrew.nl ook op:

    #2
    Vond de spinnerz van vorig jaar erg netjes. Lijkt wel of iedereen dit jaar opeens over gaat naar het blauw. Zo maar eens de demo bekijken en dan zien hoe deze gaat presteren
    31/12 Knalle als een malle!

    Comment


      #3
      Deze was ook erg mooi, vooral cake 1 met een heel apparte kleur blauw.

      Comment


        #4
        Vond voornamelijk cake 1 erg mooi met dat aparte blauw, had de hoop op meer verrasing maar vond hem daarna weer erg standaard worden

        Comment


          #5
          Geweldige bak, in de eerste cake een verassende kleur blauw / turquoise, en in de laatste cake komt er de Caribean Palmtree van Bonbridge naar voren....top idee . waanzinnig vet !
          Vuurwerk doet de duivels dansen

          Comment


            #6

            Comment


              #7
              Dit was ook een gave bak, met name de 1e cake waar een soort van babyblauw effect in zat.. Heel mooi. Overige cakes ook prima, maar had liever een hele box met de kleur blauw uit de 1e cake gezien!
              Volg Vuurwerkcrew.nl ook op:

              Comment


                #8
                Film van de demo;

                Comment


                  #9
                  Ik vind dit een mooie bijzondere box, nadruk op het blauw met goud in de bijrol ipv andersom. Het babyblauw komt op geen film echt geweldig over dus das verrassing voor in 't echt, wellicht volgend jaar.

                  Comment


                    #10
                    Cake 1 was prachtig, graag ook los te koop aanbieden!
                    Daarnaast vond ik cake 4 ook dikke prima, mooi gemaakt, kan je ook prima een box mee vullen. Maar de 2 andere cakes spreken mij minder aan, kwestie van smaak, maar maakt hem als box dan voor mij minder interessant.

                    Comment


                      #11
                      Valt me op dat vrijwel alle nieuwe producten zeer snel gaan, mij iets teveel van het goede. Dat je een bak erbij hebt zitten die je kunt gebruiken om je show op te pimpen vind ik prima, maar alles zo snel laten lopen vind ik jammer, zeker vanwege het geld.

                      Comment


                        #12
                        Oorspronkelijk geplaatst door Grizmo Raizor Bekijk bericht
                        Valt me op dat vrijwel alle nieuwe producten zeer snel gaan, mij iets teveel van het goede. Dat je een bak erbij hebt zitten die je kunt gebruiken om je show op te pimpen vind ik prima, maar alles zo snel laten lopen vind ik jammer, zeker vanwege het geld.
                        Helemaal mee eens. Bij VWT loopt het een beetje uit de hand. 100 schoten in 30 seconden lijkt de standaard te worden. Alleen bij de Spinnerzzz to Color vind ik het functioneel om een lekker gevulde lucht met smarties te krijgen, maar bij de meeste andere boxen worden de effecten om zeep geholpen door het tempo. Het tempo is ook erg eentonig, 4 keer hetzelfde. Tempowisselingen in de opbouw en een versnelling naar de finale is meer mijn ding.
                        Well, that depends...

                        Comment


                          #13
                          is bij Rubro en Vuurwerkmania dit jaar ook zo

                          Comment


                            #14
                            Ik vind het bij de meeste nieuwe cakeboxen dit jaar. Maar volgens mij is zeker 95% van alle nieuwe boxen compound. Als je dan hoog tempo boxen maakt valt het effect van de verplichte vertraging tussen de cakes minder op en heb je toch bijna continue een gevulde lucht

                            Comment


                              #15
                              vind het wel fijn zon rambak
                              aanvulling op het assortiment
                              ik wacht met deze box wel de straat video,s af

                              gr

                              Comment

                              Working...
                              X