Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

1.2'' Glitter Willow 2 Colorz

Collapse
X
 
  • Filteren
  • Tijd
  • Toon
Clear All
nieuwe berichten

    #16
    Oorspronkelijk geplaatst door kloesje Bekijk bericht
    Op de officiële product video ziet die er heel strak uit!

    Iemand die me kan uitleggen waarom de video's zo verschillen?
    Das overduidelijk met een professionele camera gefilmd. Misschien zelfs 4K. Ietje ingezoomd zodat het groter lijkt. Beetje kleurcorrectie (meer verzadiging) en scherpte filtertje eroverheen. Beeld vertragen ze bij de China films ook soms een fractie zodat het effect net iets langer zichtbaar blijft. Dat lijkt hier echter niet het geval ;)

    Comment


      #17
      Nog een filmpje van de demo door Vuurvent

      Comment


        #18
        Deze box gisteren gezien bij Toschpyro, vond het een van de betere producten van de avond. Prachtige kleuren!

        FIREWORKS https://www.youtube.com/user/Zinkje902

        Comment


          #19
          Oorspronkelijk geplaatst door chrissie81 Bekijk bericht
          Deze box gisteren gezien bij Toschpyro, vond het een van de betere producten van de avond. Prachtige kleuren!

          Zat net even op hun site ,hebben ze die Ruthless toevallig ook geschoten en kwam die goed over? Zag dat ze die ook in hun assortiment hebben.

          Comment


            #20
            De Ruthless fan box bedoel je? Die is wel geschoten, maar daar was ik niet echt onder de indruk van...
            FIREWORKS https://www.youtube.com/user/Zinkje902

            Comment


              #21
              Hm, ik moet zeggen dat ik hem zo op film beter vind overkomen dan gisteren live.
              De Titanium Brocade 2 Blue vond ik aanzienlijk indrukwekkender.
              Maar daarvan vraag ik me dan wel weer af hoe die uiteindelijk in de straat komt te staan.
              Niet bij mij overigens.

              Comment


                #22
                Oorspronkelijk geplaatst door chrissie81 Bekijk bericht
                De Ruthless fan box bedoel je? Die is wel geschoten, maar daar was ik niet echt onder de indruk van...
                Die bedoel ik. Dat is jammer bedankt voor je reactie��

                Comment


                  #23
                  Oorspronkelijk geplaatst door tivoli Bekijk bericht
                  Die bedoel ik. Dat is jammer bedankt voor je reactie��
                  Smaken verschillen he, wellicht dat jij het wel een leuke box vind!
                  FIREWORKS https://www.youtube.com/user/Zinkje902

                  Comment


                    #24
                    Ik vond dit ook een hele leuke! Vooral de gekleurde mines die er af en toe als surprise tussendoor knalden spraken mij erg aan!


                    Comment


                      #25
                      http://www.youtube.com/c/ReVerser

                      Comment


                        #26
                        --> Vuurwerkevents.nl <--

                        Comment


                          #27
                          Oorspronkelijk geplaatst door chromeeh Bekijk bericht
                          Is deze geschoten op een winkeliersdemo ? Ik vind de effecten behoorlijk magertjes overkomen ( ondanks de afstand van het filmen )
                          Vuurwerk doet de duivels dansen

                          Comment


                            #28
                            Oorspronkelijk geplaatst door Torrr Bekijk bericht
                            Is deze geschoten op een winkeliersdemo ? Ik vind de effecten behoorlijk magertjes overkomen ( ondanks de afstand van het filmen )
                            Volgens mij is dit beeldmateriaal van de Huisman Vuurwerk demo. Desalniettemin vond ik 'm ook een beetje tegenvallen.. Hij was zeker niet slecht maar ik zou dan toch eerder voor de Spinners 2 Colorz gaan, dat was echt de topper van de demo.

                            Comment


                              #29
                              Gisteren even snel tijdens het foto's maken mijn mobiel erbij gepakt op de demo van Harriboem. Beeld is niet geweldig maar geeft een goeie indruk van de kleuren enzo. Echt mega dikke bakken.
                              Eerst cake(s) missen helaas was wat laat met filmen.

                              Eerst de Glitter willow dan Spinners en daarna Titanium blue

                              Volg Vuurwerkcrew.nl ook op:

                              Comment


                                #30
                                Oorspronkelijk geplaatst door titanium Bekijk bericht
                                Gisteren even snel tijdens het foto's maken mijn mobiel erbij gepakt op de demo van Harriboem. Beeld is niet geweldig maar geeft een goeie indruk van de kleuren enzo. Echt mega dikke bakken.
                                Eerst cake(s) missen helaas was wat laat met filmen.

                                Eerst de Glitter willow dan Spinners en daarna Titanium blue
                                Heel erg bedankt voor je filmpje. Deze cakes wilde ik, precies in dezelfde volgorde, toepassen in een showtje voor 12 uur!!!

                                De TiBroc2Blue valt mij toch iets tegen moet ik bekennen. Op andere filmpjes lijkt het effect groter.

                                Welke cakes werden aan het einde schoten?

                                Comment

                                Working...
                                X