Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

1.2'' Glitter Willow 2 Colorz

Collapse
X
 
  • Filteren
  • Tijd
  • Toon
Clear All
nieuwe berichten

    #76
    Best wel een beetje vochtig bij mij, meer mensen last van?

    Comment


      #77
      Oorspronkelijk geplaatst door TryMike Bekijk bericht
      Best wel een beetje vochtig bij mij, meer mensen last van?
      Klik op afbeelding voor grotere versie

Naam:	IMG_20181231_135819.jpg
Vertoningen:1
Grootte:149,5 KB
ID:	1571095
      Klik op afbeelding voor grotere versie

Naam:	IMG_20181231_135927.jpg
Vertoningen:1
Grootte:175,9 KB
ID:	1571096
      Hier geen last van
      Ik heb een kort lontje.......

      Comment


        #78
        Bij mij was dat ook zo, maar nu toch wel kurkdroog hoor. Lang leve vloerverwarming en ontvochtigende airco

        Comment


          #79
          Echt een topper van een box. Felle kleuren, hij schoot hoog en toch heel breed.

          Bedankt Vuurwerktotaal en VWC voor deze prijs!
          Check zelf:
          Ik heb een kort lontje.......

          Comment


            #80
            Deze kon me op de filmpjes van tevoren niet overtuigen, maar echt een aanrader in de straat. Heel mooi.

            Comment


              #81
              Deze was echt heel mooi. Goed tempo, schitterende heldere kleuren. Topper dus
              31/12 Knalle als een malle!

              Comment


                #82
                Denk dat dit m'n favoriet is van de serie. Alleen jammer van de pauzes tussendoor. Film beste te bekijken in 4K:

                Comment


                  #83
                  Deze meegekregen in plaats van de spinnerz 2 colorz, maar ik kwam er pas achter tijdens het afsteken.. Desondanks echt een prachtige box. Prachtig heldere kleuren. Inderdaad doodzonde van de pauzes ertussendoor, duren echt veel te lang. De compounds missen ook allemaal een finale. Ik snap dat het moeilijk is i.v.m. de decibels, maar een all in once als laatste cake had het helemaal afgemaakt.

                  Comment


                    #84
                    Ik had bijna de hele serie van deze cakeboxen afgestoken tijdens de jaarwisseling. Dit was echt één van de toppers die er tussenuit sprong! Tempo was moordend (pauzes daar buiten gelaten), effecten waren prachtig gekleurd en groots. Prijs in de voorverkoop is goed te noemen. Dit is er zo´n één die er voor dit jaar weer bij moet zijn.

                    Comment


                      #85
                      :: [E]dese[K]ruit[T]uig ::

                      Comment


                        #86
                        Oorspronkelijk geplaatst door eboyvuurwerk Bekijk bericht
                        *knip*
                        Dat is een best salute bakje wat er tussendoor staat te schieten. Welke is dat (vast niet Nederlands ).

                        Comment


                          #87
                          Oorspronkelijk geplaatst door dabombe Bekijk bericht
                          Dat is een best salute bakje wat er tussendoor staat te schieten. Welke is dat (vast niet Nederlands ).
                          staat in de titel: El Titanio DB33 100 shots Salute cake
                          Senyor pirotècnic, pot començar la mascletà !!!

                          Comment


                            #88
                            Deze meegekregen ipv de mega pangu box 1 bij Rowy. Was positief verrast. Wat betreft kwaliteit burst en spreiding kan hij meer dan prima mee met het EVO en pangu geweld, maar dan wel in een moordend tempo met prachtige kleuren. Ik baalde toch flink dat ik de mega pangu box moest missen, maar deze verzachtte de pijn toch wel degelijk.

                            Comment


                              #89
                              Is deze beetje vergelijken met de evobomber

                              Comment


                                #90
                                Oorspronkelijk geplaatst door Jantjebeton1981 Bekijk bericht
                                Is deze beetje vergelijken met de evobomber
                                Deze lijkt me wel wat dikker meer kruit per schot en 30mm tubes.
                                Je bent geen echte vent,als je niet voor vuurwerk bent.

                                Comment

                                Working...
                                X