Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

1.2'' Spinnerz 2 Colorz

Collapse
X
 
  • Filteren
  • Tijd
  • Toon
Clear All
nieuwe berichten

    4x besteld en wordt niet uitgeleverd door de kooi... wat een farce!

    Comment


      WTF door de kooi...? Complot

      Comment


        Bijzonder, ze zijn idd met kooi afgekeurd. Die kooi zorgt voor massa 1.1 explosie, maar uit kooi mogen ze gewoon opgeslagen in de bunkers en verkocht worden.

        Comment


          Ontzettend kl*te dat deze is afgekeurd met de kooi inderaad. Bizarre reden wel, daar moet een oplossing voor te verzinnen zijn lijkt me. Echt een topbox en heel wat jaren van genoten per 2 in onze show.
          Volg Vuurwerkcrew.nl ook op:

          Comment


            Ik heb hem gewoon uitgeleverd gekregen zonder kooi uiteraard, blijft een toppertje en had hem voor 65eu gescoord

            Comment


              ik was vooraf nog een beetje sceptisch over deze box... hij kon me nooit volledig overtuigen op filmpjes. Ik heb hem wel enige malen op winkeliersdemo's gezien in het verleden... deze box lag toen het dichtst tegen prof aan van alle Nederlandse producten.
              Ik had een Colorfull City besteld maar deze bleek niet leverbaar. De Spinnerz 2 Colorz als vervanger gekregen. maar man o man...

              wat een ouderwetse beuker is dit zeg. nog steeds gewoon een profblok. Schitterend, ik ben echt zeer dik tevreden!

              Aanrader!

              Comment


                https://www.youtube.com/user/flutsjah/

                Comment


                  Blijft toch echt wel een vette bak. Dikke spinnerz, goede peony en burst is ook helemaal prima (in ieder geval de laste keer dat ik hem had.
                  Volg Vuurwerkcrew.nl ook op:

                  Comment


                    Blijft voor mij persoonlijk 1 van de beste boxen op de markt, helaas nog amper te krijgen. Heel wat jaren enorm van genoten, deed het ook altijd erg goed bij het publiek.
                    Volg Vuurwerkcrew.nl ook op:

                    Comment



                      Blijft een beest dit! Heb deze voor 79 euro gescoord afgelopen jaar en wat was ik weer blij!
                      Kleuren, burst, spinners en het tempo zijn echt perfect, dit is een van de hardste bakken die je kan krijgen.

                      Mee pakkken als je deze voor een mooie prijs tegen komt.
                      Klapchi

                      Comment


                        Wat jammer dat deze nog zo weinig te krijgen is. Wat een geweldige bak blijft het. Voor die prijs niet twijfelen als je hem tegenkomt.

                        Comment


                          Oorspronkelijk geplaatst door arviidd Bekijk bericht
                          Wat jammer dat deze nog zo weinig te krijgen is. Wat een geweldige bak blijft het. Voor die prijs niet twijfelen als je hem tegenkomt.
                          Hij is uitloop toch? Glitter to willow is vorig jaar nog wel opnieuw geimporteerd geloof ik, nieuwe batch gezien bij huisman demo. ook dik maar ook die is moeilijk te vinden

                          Comment


                            Oorspronkelijk geplaatst door simmien Bekijk bericht
                            Hij is uitloop toch? Glitter to willow is vorig jaar nog wel opnieuw geimporteerd geloof ik, nieuwe batch gezien bij huisman demo. ook dik maar ook die is moeilijk te vinden
                            Glitter to willow is inderdaad opnieuw gemaakt, wel prijzig daardoor
                            Knaldrang

                            Comment


                              Oorspronkelijk geplaatst door simmien Bekijk bericht
                              Hij is uitloop toch? Glitter to willow is vorig jaar nog wel opnieuw geimporteerd geloof ik, nieuwe batch gezien bij huisman demo. ook dik maar ook die is moeilijk te vinden
                              Ik durf niet te zeggen welke batch jaar dit was. Alleen als ik de dozen vergelijk met alle foto's die te vinden zijn lijkt deze wel af te wijken, dus misschien ook opnieuw geimporteerd? Normaal neem ik alle zijdes op de foto en van deze heb ik niet...

                              Kijk op de foto van thumbnail, daar loopt het zwaart door de Volt logo heen, dat zie je nergens anders terug komen.

                              Klik op afbeelding voor grotere versie

Naam:	image_manager__shop-md_img_0389.jpg
Vertoningen:1
Grootte:49,6 KB
ID:	1609234
                              Klapchi

                              Comment


                                Voor dat geld had ik hem direct voor een paar jaar ingeslagen. Wat een bak blijft dit, prachtig ding en blij hem een paar keer te hebben gehad.
                                Volg Vuurwerkcrew.nl ook op:

                                Comment

                                Working...
                                X