Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

1.2'' Spinnerz 2 Colorz

Collapse
X
 
  • Filteren
  • Tijd
  • Toon
Clear All
nieuwe berichten

    Nog een straatfilm met weinig views! Van Pyroknallie:

    Comment


      Op de film kan deze box mij nog niet echt overtuigen. Iedereen die hem live heeft gezien is laaiend enthousiast. Ik heb hem dan ook besteld voor dit jaar en kan niet wachten om hem in het echt te zien. Hoop dat ik 1 januari ook zo enthousiast ben.

      Comment


        Op film zie je vaak veel minder kleur dan in het echt. Heb wel eens goede beelden gezien, maar is dus erg afhankelijk van de kwaliteit camera denk ik.

        Comment




          Hier mijn filmpje van afgelopen oud en nieuw. Ik was zeer onder de indruk van deze box!
          Geweldig tempo, al had ik liever dat die schoot zoals het eerste demo filmpje of zoals de Colorfull City. Nu is het zo dat tempo goed is, maar het komt rommelig over omdat het wel erg snel is. Goede kleuren, vooral cake 2! De boeketten waren wel wat aan de kleine kant (in vergelijking met de Colorfull City 2017 versie), maar hij maakt zeer veel indruk en daardoor staat die weer op de lijst!

          Gefilmd met een extra voorzet groothoek lens, boeketten komen hier kleiner over dan ze daadwerkelijk zijn.

          Comment


            Deze werd vanavond geschoten op de demo van Rowy, en eerlijk gezegd verbaasde ik mij over de burst en grootte van het effect in positieve zin.

            Comment


              Vanavond bij partymax demo gefilmd

              Comment


                Hij ziet er toch weer goed uit op bovenstaande video's. Prachtig blok met die kleuren en spinners.
                Volg Vuurwerkcrew.nl ook op:

                Comment


                  Klinkt de burst nog steeds als een profblok zoals op de winkeliersdemo?

                  Comment


                    Jazeker. Had de hardste burst van alle producten bij demo rowy.

                    Comment


                      Oorspronkelijk geplaatst door Rooie Bekijk bericht
                      Op de film kan deze box mij nog niet echt overtuigen. Iedereen die hem live heeft gezien is laaiend enthousiast. Ik heb hem dan ook besteld voor dit jaar en kan niet wachten om hem in het echt te zien. Hoop dat ik 1 januari ook zo enthousiast ben.
                      Ik heb hem gisteren bij Rowy gezien en wat een bak zeg. Snoeiharde burst met prachtige spinners en kleuren. Ondertussen dus ook laaiend enthousiast en eigenlijk spijt dat ik er geen 2 heb besteld

                      Comment


                        Vorig jaar zelf geschoten en gisteren weer op een demo gezien. Heerlijke rammer, mooie kleuren en harde burst.
                        BKV Liefhebber 🐉🐲 BurnitPyromaniacs 💥🎆

                        Comment


                          Oorspronkelijk geplaatst door nathanael Bekijk bericht
                          Deze werd vanavond geschoten op de demo van Rowy, en eerlijk gezegd verbaasde ik mij over de burst en grootte van het effect in positieve zin.
                          Ik ook. Ging echt extreem hard!! Prachtige box.

                          Comment


                            Enige wat voor mij echt afbreuk aan de box doet, is de enorme pauzes tussen deze cakes. En een ritsje salvo's aan het einde (2x) zou echt fijn zijn.

                            Comment


                              Twijfel zo erg om deze nog mee te nemen tijdens het ophalen van mijn gewonnen prijs

                              Comment


                                Oorspronkelijk geplaatst door Komkommer Bekijk bericht
                                Enige wat voor mij echt afbreuk aan de box doet, is de enorme pauzes tussen deze cakes. En een ritsje salvo's aan het einde (2x) zou echt fijn zijn.
                                Die pauze's heb je zelf in de hand, het is geen compound ;)
                                There is no such thing as enough fireworks.

                                Comment

                                Working...
                                X