Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

1.2'' Spinnerz 2 Colorz

Collapse
X
 
  • Filteren
  • Tijd
  • Toon
Clear All
nieuwe berichten

    #91
    Ik vind die korte pauzes wel wat hebben eigenlijk ...

    Comment


      #92

      Comment


        #93
        Vorig jaar gehad (helaas wat te laat en te dichtbij met filmen) en vond het een mooi bakkie

        31/12 Knalle als een malle!

        Comment


          #94
          Zeker een mooi product. Een van de weinige waar de spinners in combinatie met de boeketten goed uit de verf komen. Vaak zie je dat op 1 van de 2 word bezuinigd waardoor het hele effect wegvalt. Als je goed kijkt naar de boeketten dan zijn ze ook niet perfect maar door het snelle tempo word dat mooi opgevuld. Ben blij deze nog te hebben, maar wie weet komt er een 2e bij!

          Comment


            #95
            Aanbiedingsprijs/Voorverkoopprijs 2018: EUR 119,00

            Bron: Vuurwerktotaal zelf
            www.huismanvuurwerk.nl

            Comment


              #96
              Is een mooi bakkie, deze dit jaar misschien eens aanschaffen

              Comment


                #97
                Oorspronkelijk geplaatst door gizmo75 Bekijk bericht
                Aanbiedingsprijs/Voorverkoopprijs 2018: EUR 119,00

                Bron: Vuurwerktotaal zelf
                2 tientjes duurder als vorig jaar dus.
                Ik vond hem er op de demo wel ernstig bovenuit schieten kwa knallen trouwens.
                maar waar die 2 tientjes nu ineens wegkomen.
                Thats enough fireworks!! - said nobody ever -

                Comment


                  #98
                  Diverse winkels bieden hem deze week aan voor €70,- dus dan hebben we niets te klagen. Die €119,- is in de voorverkoop maar zeker niet de bodemprijs waarvoor je hem minimaal moet kopen als je een beetje goed zoekt.

                  Comment


                    #99
                    Oorspronkelijk geplaatst door Ruben Bekijk bericht
                    Diverse winkels bieden hem deze week aan voor €70,- dus dan hebben we niets te klagen. Die €119,- is in de voorverkoop maar zeker niet de bodemprijs waarvoor je hem minimaal moet kopen als je een beetje goed zoekt.
                    nee dat klopt, maar er is verder niks aan de cake veranderd en toch 2 tientjes omhoog.
                    als je goed zoekt kom je hem idd wel goedkoper tegen maar dat kan/wil en doet niet iedereen..
                    Thats enough fireworks!! - said nobody ever -

                    Comment


                      Oorspronkelijk geplaatst door dedon Bekijk bericht
                      nee dat klopt, maar er is verder niks aan de cake veranderd en toch 2 tientjes omhoog.
                      als je goed zoekt kom je hem idd wel goedkoper tegen maar dat kan/wil en doet niet iedereen..
                      Heeft niet alleen met het artikel te maken maar meer met alle kosten in china die steeds hoger worden.
                      https://www.houtse-bazar.nl

                      Comment


                        Oorspronkelijk geplaatst door 5pyroman5 Bekijk bericht
                        Heeft niet alleen met het artikel te maken maar meer met alle kosten in china die steeds hoger worden.
                        Ja en nee.. wat ik begrepen heb wordt dit in de voorverkoop een regulier artikel (dus geen actieartikel) waardoor deze ook mee gaan tellen voor het gratis vuurwerk.. Als ik nu iets zeg wat niet klopt meld het dan, dit is wat ik begrepen heb.
                        Thats enough fireworks!! - said nobody ever -

                        Comment


                          Oorspronkelijk geplaatst door Torrr Bekijk bericht
                          De reden dat ik deze niet op mijn lijst had gezet is omdat de effecten in mijn ogen niet al te groot zijn. Dit vind ik nu na het zien van de filmpjes nog steeds. Dit in vergelijking met alle andere Volt producten, waar de uitwerkingen in mijn ogen allemaal een stuk groter waren. Nee deze box kan mij niet bekoren.
                          hier de zelfde mening, de spinners komen mooi tot hun recht, maar het effect vind ik zeer matig...
                          maar helaas zijn er niet zo veel 100 shots bakken te vinden met strakke spinners.
                          Senyor pirotècnic, pot començar la mascletà !!!

                          Comment


                            Op de demo was dit verreweg het beste blok!
                            Maar op een of andere manier komt dat niet goed over op film?

                            Comment


                              Nou op een film die ik zag van de Colorful City vs Spinnerz 2 Colorz vond ik de effecten van de Spinnerz 2 Colorz meer dan prima! Dik blok en ik ben blij dat ik deze erbij heb dit jaar.

                              Comment


                                Oorspronkelijk geplaatst door Palm Tree Bekijk bericht
                                hier de zelfde mening, de spinners komen mooi tot hun recht, maar het effect vind ik zeer matig...
                                maar helaas zijn er niet zo veel 100 shots bakken te vinden met strakke spinners.
                                Vorig jaar bij een Vuurwerktotaal demo geweest, en vond deze veel beter dan de andere boxen van Vuurwerktotaal. Op film vind ik het ook niet goed overkomen. Voor dit jaar getwijfeld tussen deze en de Colorful City, en uiteindelijk deze besteld. Misschien kun je hem een keer zien op een demo?

                                Comment

                                Working...
                                X