Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Machine Gun Box

Collapse
X
 
  • Filteren
  • Tijd
  • Toon
Clear All
nieuwe berichten

    #91
    Oorspronkelijk geplaatst door kwintos Bekijk bericht
    Bombettes lijken wel open te ploppen zitten alleen geen stars in?
    Klopt, ik heb het vrij duidelijk op film en je ziet het ook in de andere filmpjes. Een kleine burst en dan....niks. Wat mij betreft echt een productiefout, het zou de producent sieren hier iets mee te doen. Het is geen product van een paar euro...

    Comment


      #92
      Dit vond ik echt een tegenvaller, vond het "orgineel" echt een top bak maar wat ze geleverd hebben is gewoon jammer. Ramde zich in no-time leeg en daar had ik deze juist niet voor gekocht.

      vdrvuurwerk.nl

      Comment


        #93
        Oorspronkelijk geplaatst door maikel89 Bekijk bericht
        Dit vond ik echt een tegenvaller, vond het "orgineel" echt een top bak maar wat ze geleverd hebben is gewoon jammer. Ramde zich in no-time leeg en daar had ik deze juist niet voor gekocht.

        das wel een domper zeg

        Comment


          #94
          Heeft VWT hier al op gereageerd? Heb er 1 geschoten en heb er nog 1 in de opslag.

          Comment


            #95
            Deze is wel heel erg snel....bij mij was de tweede gelukkig nog een tikkie trager

            Comment


              #96
              Dit jaar ga ik toch maar gewoon voor de falling star van wolff. Gemiste kans in mijn ogen deze box

              Comment


                #97
                Oorspronkelijk geplaatst door jakhal Bekijk bericht
                Dit jaar ga ik toch maar gewoon voor de falling star van wolff. Gemiste kans in mijn ogen deze box
                Dit is na mijn weten een uitloop product.
                No Pyro ! No Party !

                Comment


                  #98
                  Even goed zoeken...

                  Comment


                    #99
                    Ik vind het spijtig voor de mensen die deze aangeschaft hebben! Je koopt deze box beduidend voor de effecten!
                    Eind goed, Knal goed!

                    Comment


                      Kan iemand van VWT hier nog iets over zeggen? Dit was de teleurstelling van vorig jaar, en zou graag horen wat er mis ging. Ook een garantie van een goede batch zou fijn zijn, want ik had hoge verwachtingen...

                      Comment


                        Word deze niet meer verkocht dat ik hem niet meer op de site ziet staan?

                        Comment


                          Voor zo ver ik heb begrepen niet opnieuw geimporteerd i.v.m met de problemen van afgelopen jaar...pin me er niet op vast.

                          Comment


                            Nieuws over een eventuele herintroductie of niet?

                            Comment


                              Nog even een filmpje van afgelopen jaar, denk niet dat ie nog in de goede versie komt helaas...

                              Comment


                                Deze pas dit jaar afgestoken,wat een jaartje drogen al niet doet. De falling leaves zaten er dus wel in. Zeer mooie cake.

                                Comment

                                Working...
                                X