Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Machine Gun Box

Collapse
X
 
  • Filteren
  • Tijd
  • Toon
Clear All
nieuwe berichten

    #76
    Geen faling leaves hier, het was al een kale boom.

    DAt is erg jammer en zeker een afbreuk op dit pracht product in goede doen.

    Comment


      #77
      Oorspronkelijk geplaatst door ummagumma Bekijk bericht
      Geen faling leaves hier, het was al een kale boom.

      DAt is erg jammer en zeker een afbreuk op dit pracht product in goede doen.
      Hier ook! erg jammer.

      Comment


        #78
        vind heel erg jammer dat cake 2 geen faling leaves had

        Comment


          #79
          Voor het geld een snelle box, maar wel uniek met een aardig wow effect.
          Heb 2 boxen achter elkaar geschoten en dat was leuk om te zien,
          Inderdaad geen falling leaves, en juist hiervoor had ik ze aangeschaft!
          Evengoed was ik er erg blij mee
          075 zaantjee

          Comment


            #80
            Helaas geen falling leaves inderdaad.. maar verder wel heel gaaf! Effect bleef mooi hangen en kwam mooi hoog. Volgend jaar op het lijstje!

            Comment


              #81
              Nou dan ben ik blij, want voor die falling leaves doe je het.

              Comment


                #82
                Goede box, alleen ik ging ook voor de falling leaves.

                Te zien in mijn show vanaf minuut 3.05.
                Groeten...:)

                Comment


                  #83
                  De leafs waren dit jaar al te vroeg gevallen blijkbaar... Jammer hoor. Ik had hem juist daarvoor aangeschaft!

                  Comment


                    #84
                    persoonlijk had ik er ook meer van verwacht :(
                    http://www.campievuurwerk.nl

                    Comment


                      #85
                      Blij dat ik er voor gekozen heb om hem er niet bij te nemen achteraf.
                      Eeuwig zonde dat de falling leaves er niet bij zaten zeg.
                      Verder vind ik cake 2 wel echt gaaf.
                      Volg Vuurwerkcrew.nl ook op:

                      Comment


                        #86
                        Deze viel zwaar tegen! Ik dacht dat ik hier ook al meteen gereageerd had.
                        Het is geen slechte cake, maar je koopt deze natuurlijk voor de fallling leaves.
                        Dat deze er niet bij zaten, en wel nog op winkeliersdemos, vind ik zeer kwalijk.

                        Comment


                          #87
                          Ik vond deze cake helemaal zo slecht niet
                          Oke de falling leaves lieten te wensen over maar de tails en comets zijn prachtig. Mooi tempo ook.

                          Zeer goed in beeld gebracht door golddigger in onze show op 4:48 min.

                          Vuurwerkland AVRI: www.avri-vuurwerkland.nl

                          Comment


                            #88
                            Bij mij hetzelfde verhaal
                            Voor de rest zijn de waaiers goed, maar voldoet gewoon niet aan de verwachting en daarom had ik de €60,- graag aan iets anders uitgegeven!

                            Kan ik nu de cake terugbrengen en mijn geld terug vragen? Hij voldoet immers niet aan de verwachting....

                            Oh ja, het probleem zal wel weer bij de chinezen liggen en wordt opgelost voor volgend jaar...

                            Comment


                              #89
                              In potentie een prachtig product! De eerste waaier verliep bij mij heel erg snel, hij pompte de tails er in een noodvaart uit waardoor het stukje 'rust' ontbrak. Echt bwap bwap bwap bwap en klaar... de tweede waaier, waar ik deze box eigenlijk voor gekocht had was ook tamelijk woest. Heel gaaf, maar niet de bedoeling. Het ontbreken van de falling leaves zorgt er voor dat deze box niet aan mijn verwachtingen voldeed. Je zag duidelijk dat de falling leave patronen ontpopten, maar er kwam niets... volgend jaar niet nog een keer.

                              Comment


                                #90
                                Bombettes lijken wel open te ploppen zitten alleen geen stars in?
                                Je bent geen echte vent,als je niet voor vuurwerk bent.

                                Comment

                                Working...
                                X