Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Code Red

Collapse
X
 
  • Filteren
  • Tijd
  • Toon
Clear All
nieuwe berichten

    Code Red van Volt Versie 2023

    Code red dan verwacht je Rood en dit jaar was dat niet het geval hoorde al geruchten dat vorig jaar hetzelfde probleem betrof maar wilde hem toch nog een keer hebben. Veel veranderd in zijn nadeel
    Laatst aangepast door Tokkend; 3 January 2024, 19:52.

    Comment


      Hij kan er mee door. Mijn broertje had deze ergens voor 85 euro op de kop getikt. Dan vind ik het nog net waard maar een tientje erbij en je hebt de transbomber als je goed zoekt.

      Comment


        De Kruitveteraan

        Comment



          Ja iedereen om mij heen + ik zelf klinken heel enthousiast, maar dit is wel echt een slap aftreksel van het orgineel.

          Tempo is leuk, maar de burst is heel ver te zoeken.
          Klapchi

          Comment


            Jammer dat deze box in kwaliteit heeft ingeleverd en in prijs juist is gestegen… Wellicht nog een keer hopen op een goede weekdeal.

            Comment


              Wat was dit een geweldige bak in zijn eerste jaren. Zo zonde wat er van over is gebleven.

              Comment


                Nope. Dit is m niet meer helaas. Rood lijkt ook minder vel..
                Volg Vuurwerkcrew.nl ook op:

                Comment


                  Heb er nog eentje van batch 2019. Hopelijk aankomende jaarwisseling geen harde wind dan kunnen we die is schieten
                  Het mooiste werk is vuurwerk!!

                  Comment


                    Lekker PPW, nog eentje uit de goeie tijd. Dat wordt vast en zeker genieten!
                    Het mooiste werk is vuurwerk!

                    Comment




                      Filmpje van Mark in the Dark
                      Ook bekend als Vuurwerk Nederland!

                      Comment


                        Heb deze op de demo van Lesli gezien, daar was ie zeker als vanouds (of het leek erop tenminste). Maar of het productie was dat vraag ik me af. Zoals op de demo zou ik m zo kopen. Dikke bak
                        Volg Vuurwerkcrew.nl ook op:

                        Comment

                        Working...
                        X