Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Copperhead rockets

Collapse
X
 
  • Filteren
  • Tijd
  • Toon
Clear All
nieuwe berichten

    #61
    Oorspronkelijk geplaatst door Rowy Vuurwerk Bekijk bericht
    ik vind deze best bruut, gister 3 getest
    gaan erg hoor, effect heeeeel breed
    Oorspronkelijk geplaatst door Vuurt Bekijk bericht
    Ik heb er gisteravond ook 1 getest. Ik heb er spijt van dat ik deze pijlen heb gekocht.

    snap er niks van, heb deze ook gekocht maar de meningen lopen wel erg uit elkaar nu. zal vanavond eventueel nog 1 testen.
    Biem!

    Comment


      #62
      Ook al hadden ze wel een breed effect,
      Dan is het nog enorm duur, voor een paar euro meer heb je een leuke 100 shots bak
      Senyor pirotècnic, pot començar la mascletà !!!

      Comment


        #63
        Oorspronkelijk geplaatst door Palm Tree Bekijk bericht
        Ook al hadden ze wel een breed effect,
        Dan is het nog enorm duur, voor een paar euro meer heb je een leuke 100 shots bak
        Ben wel benieuwd wat de prijs het laatste uur gaat worden ;-)
        Onafhankelijk lid. Geen winkelier.

        Comment


          #64
          Oorspronkelijk geplaatst door Palm Tree Bekijk bericht
          Ook al hadden ze wel een breed effect,
          Dan is het nog enorm duur, voor een paar euro meer heb je een leuke 100 shots bak
          dat snap ik alleen soms wil je wat nieuws proberen en pijlen zijn altijd weer een mooie en andere beleving. En heb daarnaast al 6 boxen en een hele hoop waaiercakes.
          Biem!

          Comment


            #65
            Oorspronkelijk geplaatst door qaukle Bekijk bericht
            dat snap ik alleen soms wil je wat nieuws proberen en pijlen zijn altijd weer een mooie en andere beleving. En heb daarnaast al 6 boxen en een hele hoop waaiercakes.
            Snap ik, heb ze ook een aantal keer op en van de wishlist gehaald, maar vond uiteindelijk het gebrek aan demo films de doorslag om ze niet te bestellen
            Senyor pirotècnic, pot començar la mascletà !!!

            Comment


              #66
              Effect is inderdaad heel groot, en de pijlen zijn heel bruut. Voor de vervente pijlenfreak een must, ik laat ze echter staan, te duur
              Vuurwerk doet de duivels dansen

              Comment


                #67
                Misschien verwachten sommigen 75gr effecten van 40gr pijlen? Ik ben nog absoluut niet overtuigd om er €70 voor neer te tellen, dan moet het wel heel gek lopen. Zink NL ging op den duur ook wel per 5 omdat €60 per 10 voor velen te veel bleek. De kwaliteit van effecten moet het doen, of opvallendheid ervan maar dat zie je in NL nauwelijks in pijlen (dan Funke...). Kom maar op met die goeie filmpjes om te overtuigen.

                Comment


                  #68
                  Mijn VWT dealer heeft deze ingekocht aan de hand van de bestellingen, verder is er niets bijgekomen. Voor deze prijs ga je mensen teleurstellen.

                  Comment


                    #69
                    Deze ook meegenomen (nog niet getest). We gaan het zien, maar ik verwacht niet veel variatie in mijn pakket. Ik heb namelijk 7x pijl 3 en 1x pijl 4.

                    Eddy.
                    Waar rook is, is vuurwerk.

                    Comment


                      #70
                      Oorspronkelijk geplaatst door flyineddy Bekijk bericht
                      Deze ook meegenomen (nog niet getest). We gaan het zien, maar ik verwacht niet veel variatie in mijn pakket. Ik heb namelijk 7x pijl 3 en 1x pijl 4.

                      Eddy.
                      Ik was er mee terug gegaan denk ik...
                      Ook in China is het wel eens maandag ochtend
                      Senyor pirotècnic, pot començar la mascletà !!!

                      Comment


                        #71
                        Oorspronkelijk geplaatst door Palm Tree Bekijk bericht
                        Ik was er mee terug gegaan denk ik...
                        Ook in China is het wel eens maandag ochtend
                        Ik kwam er op zaterdagavond achter en ik had geen zin om ze te bewaren tot na de jaarwisseling.
                        Ik heb ze uiteindelijk niet gefilmd (i.v.m. regen), maar die van mij kwamen overeen met de filmpjes die eerder in dit topic zijn geplaatst.
                        De effecten op zich zijn mooi en vol en blijven lang branden, maar de burst is niet genoeg om het tot zijn recht te laten komen en daarnaast gaan ze best hoog. Als ze nu de burst wat lager en wat sterker maken, dan kunnen dit hele goede pijlen zijn, want het effect is er. En de stokken (bezemstelen) mogen dunner en de kop (cola-fles) kleiner, want die zijn nu beide overdreven groot.

                        Al met al ben je beter af met de Space Invasions van Wolff of de Rocket Box van Katan, die ook nog eens minder dan de helft kosten. In de huidige staat horen de Copperheads wat mij betreft in de prijs categorie 20-25 euro, niet meer. De huidige prijs is gewoon tè absurd voor 8 matige pijlen.

                        Eddy.
                        Waar rook is, is vuurwerk.

                        Comment


                          #72
                          Films, íemand?

                          Comment


                            #73
                            Oorspronkelijk geplaatst door Avalanche Bekijk bericht
                            Films, íemand?
                            kom 1 bij me halen Tijn, ik heb een aangebroken pak liggen, ik had een paar uit doos gehaald om te testen. Ik ben geen pijlen liefhebber maar ik kan wel zeggen dat ze goed zijn, vooral bij het opstijgen is het kicken en daarna het grootte van het boeket.
                            tis iedergeval geen plop pijl
                            www.rowyvuurwerk.nl

                            Comment


                              #74
                              Oorspronkelijk geplaatst door Rowy Vuurwerk Bekijk bericht
                              kom 1 bij me halen Tijn, ik heb een aangebroken pak liggen, ik had een paar uit doos gehaald om te testen. Ik ben geen pijlen liefhebber maar ik kan wel zeggen dat ze goed zijn, vooral bij het opstijgen is het kicken en daarna het grootte van het boeket.
                              tis iedergeval geen plop pijl
                              Ik kom hem graag halen, maar als je om exact 5 uur er eentje de lucht in schiet hier ben ik ook geholpen haha!

                              Comment


                                #75
                                Ik had halverwege de zomer wat off-the-reccord beelden op een telefoon gezien en was daar zwaar van onder de indruk. Met Oud & Nieuw heb ik ze zelf ook afgestoken en ik moet zeggen dat de "beleving" wisselend was. Ze presteerden allemaal prima. De effecten zijn inderdaad mooi en vol maar sommige pijlen gaan zo hoog dat het effect daardoor kleiner overkomt en dat is echt zonde. De meeste klapten gelukkig wel op normale hoogte en dan reageerde iedereen incl. mijzelf enthousiast. Als ze die enorme stijglading/motorvulling bij alle pijlen gelijk houden is het een toppakket!
                                www.huismanvuurwerk.nl

                                Comment

                                Working...
                                X