Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Pryzm

Collapse
X
 
  • Filteren
  • Tijd
  • Toon
Clear All
nieuwe berichten

    #46
    Dit was de grootste tegenvaller van gisteravond. Kleuren waren niet fel en de willows zijn wel heel erg mager.

    Comment


      #47
      Oorspronkelijk geplaatst door arviidd Bekijk bericht
      Niet meer van vuurwerktotaal gehad? De rest was echt top. Dit was de enigste mindere die ik had
      Alleen nog de Gold Rush, op zich prima effecten maar die schoot te hoog. Vorig jaar viel vuurwerktotaal over het geheel gezien ook al tegen. Dit jaar ook niet al te best bevallen dus volgend jaar maar een keer overslaan

      Comment


        #48
        Deze presteerde erg ondermaats! Een van de weinige tegenvallers van de avond.

        Comment


          #49
          Hij leek totaal niet op de film? Zat er met verbazing naar te kijken iig.
          Hij moest na de Fading Stars bij mij aansluiten, maar hij paste er eigenlijk niet bij zoals ik bedoeld had.

          Comment


            #50
            straatfilmpje
            http://www.campievuurwerk.nl

            Comment


              #51
              vergelijk bovenstaand filmpje met de productiefilm dan zijn de overeenkomsten minimaal. Het idee was prachtig maar de uitvoering teleurstellend. Hopelijk kan VWT de cake verbeteren, waardoor hij in 2018 wel klopt.

              Comment


                #52
                Gekozen voor het grote mooie effect.
                Helaas bij ons ook een grote tegenvaller.

                Comment


                  #53
                  Ik vond hem ook tegen vallen.. had er meer van verwacht nadat ik het eerst flimpje heb gezien

                  Comment


                    #54
                    https://www.youtube.com/watch?v=zOYYvapNpT4&t=80s

                    Comment


                      #55
                      Ik had er twee, hiervan nog eentje over. Als Vuurwerktotaal omwisselen toestaat dan graag. Dure, slechte cake.

                      Comment


                        #56
                        Heb overwogen deze er bij te pakken in de losse verkoop.. Blij dat ik dat niet heb gedaan gezien de filmpjes/reacties.
                        Wel zonde want op de China film is het wel een hele mooie vind ik.
                        ┏(-_-)┛┗(-_- )┓┗(-_-)┛┏(-_-)┓

                        Comment


                          #57
                          Magertjes. Overwogen zelf te kopen maar gelukkig niet gedaan. Een van de andere 'aanwezigen' had 'm wel aangeschaft:

                          Comment


                            #58
                            Hier helaas dezelfde ervaringen, kleine en slordige effecten. Erg jammer, zag er veelbelovend uit. Dat kan VWT beter.

                            Niet lekker op film ook overigens
                            https://www.youtube.com/simansays

                            Comment


                              #59
                              Precies de reden waarom ik vrijwel nooit nieuwe producten koop...
                              Zonde dat deze veel belovende cake bij veel van jullie tegen viel...
                              Senyor pirotècnic, pot començar la mascletà !!!

                              Comment


                                #60
                                Die valt inderdaad wel tegen zeg, erg jammer om te zien. Achteraf gelukkig niet zelf aangeschaft dus.
                                Volg Vuurwerkcrew.nl ook op:

                                Comment

                                Working...
                                X