Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Pryzm

Collapse
X
 
  • Filteren
  • Tijd
  • Toon
Clear All
nieuwe berichten

    #31
    Hoop dat deze nog op een demo wordt geschoten. Lijkt idd een hele mooie cake!

    Comment


      #32
      Kon het niet laten en heb hem op de gok gekocht.als het maar een beetje in de buurt komt van het filmpje is het een geweldige cake.

      Comment


        #33
        Zou het niet iets kunnen betekenen dat deze cake op nog geen enkele demo is geschoten? Ondanks dat die er op het promo filmpje erg tof uitziet ben ik toch een beetje huiverig om 'm op de gok te bestellen..

        Comment


          #34
          Mooi cakeje, diverse blink willows en de juiste color pistil combi. Prachtig.

          Comment


            #35
            Ook deze nog besteld. Ben benieuwd. Het is een beetje een gok maar als deze iets minder presteert dan op het filmpje dan ben ik er nog tevreden mee.

            Comment


              #36
              Oorspronkelijk geplaatst door Ruben Bekijk bericht
              Ook deze nog besteld. Ben benieuwd. Het is een beetje een gok maar als deze iets minder presteert dan op het filmpje dan ben ik er nog tevreden mee.

              Zo denk ik er ook over Ruben. Ik denk dat dit een toppertje wordt in de straat.
              Vuurwerk doet de duivels dansen

              Comment


                #37
                Ik had deze gewonnen bij een prijsvraag van Vuurwerktotaal. Bedankt daarvoor! Helaas vond ik hem tegenvallen. Ik had er iets meer van verwacht.

                Comment


                  #38
                  Ben het met je eens. Ik had er ook meer van verwacht. Was alsnog wel een mooie sierlijke cake. Had hem bewaard voor 12 uur daar viel die weg in het geweld.

                  Comment


                    #39
                    Klopt dat had ik ook. Ik miste ook de rode kleur, waar ik het meest naar uit keek. ( 2e effect in het productiefilmpje)

                    Comment


                      #40
                      De effecten waren niet helemaal wat ik ervan had verwacht, maar ik vond 'm zeker niet slecht hoor. Voor dit geld is het een hele mooie sierlijke cake!

                      Comment


                        #41
                        Qua losse cakes tegenvaller van de avond. Heb deze na 12 per 2 geschoten. Had deze in een doorlont projectje voorafgegaan door de fading stars van evo en gevolgd door de venom box van vwm. Deze cake haalde het niveau van deze serie helemaal onderuit. Volgend jaar geen vuurwerktotaal meer voor mij

                        Comment


                          #42
                          Oorspronkelijk geplaatst door MagicSjefke Bekijk bericht
                          Qua losse cakes tegenvaller van de avond. Heb deze na 12 per 2 geschoten. Had deze in een doorlont projectje voorafgegaan door de fading stars van evo en gevolgd door de venom box van vwm. Deze cake haalde het niveau van deze serie helemaal onderuit. Volgend jaar geen vuurwerktotaal meer voor mij
                          Niet meer van vuurwerktotaal gehad? De rest was echt top. Dit was de enigste mindere die ik had

                          Comment


                            #43
                            Idd Vuurwerktotaal had hele mooie dingen!, alleen de Pryzm was helaas minder.

                            Comment


                              #44
                              Matige cake, totaal niet zoals het filmpje. Ik koop deze iig niet meer (voor adviesprijs)

                              Comment


                                #45
                                Vond het een zeer matige cake net zoals de capital.

                                Comment

                                Working...
                                X