Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Rebound Box

Collapse
X
 
  • Filteren
  • Tijd
  • Toon
Clear All
nieuwe berichten

    #16
    De dummy van deze box mogen aanschouwen en wat een grote bak is dit zeg! Een stuk groter dan bijvoorbeeld de Force box en Acceleration box. Heb deze maar gelijk besteld, soms doet de grootte er wel toe

    Comment


      #17
      Iemand die de afmetingen weet en/of een foto heeft?

      Comment


        #18
        Flinke burst, top ding!

        Comment


          #19
          Oorspronkelijk geplaatst door TLVD(G) Bekijk bericht
          Flinke burst, top ding!

          Ziet er goed uit! Iets minder dan bij de winkeliersdemo maar nog steeds erg mooi! Zo krijg ik ook wel vertrouwen in de capital!

          Comment


            #20
            Filmpje van gister avond:
            --> Vuurwerkevents.nl <--

            Comment


              #21
              Ben benieuwd gratis bij me bestelling gekregen!
              https://www.youtube.com/@mikosjepyro

              Comment


                #22
                Deze kwam ondanks de wind heel goed over. Geschoten bij Delft Vuurwerk.

                Comment


                  #23
                  Oorspronkelijk geplaatst door recemonster Bekijk bericht
                  Deze kwam ondanks de wind heel goed over. Geschoten bij Delft Vuurwerk.

                  Ik twijfel een beetje want ik kan er nog even geen goed beeld van krijgen, heb deze wel besteld maar denk dat ik ze maar los ga schieten of in een project ga stoppen. Thnx voor het beeldmateriaal
                  Vuurwerk doet de duivels dansen

                  Comment


                    #24
                    Mooi, maar langzaam. Ideaal voor een rustig moment genieten, maar daarna wil je wel de aandacht weer trekken met iets flitsenders. Erg mooie effecten, dat zeker.

                    Comment


                      #25
                      Ook hier is helaas bij de nieuwste filmpjes goed te zien dat de cake Capital die er in zit wezenlijk anders is dan de winkeliersdemo. Golden Brocade tips i.p.v. white brocade tips, veel minder fel. En de blinker boeketten ook ondermaats en anders.... (waar is het paars gebleven?)
                      Dat hadden ze in China toch wel iets beter moeten doen met die magische handjes!
                      Hopelijk valt het allemaal mee maar het is geen goed voorteken.

                      Comment


                        #26
                        Demo Benthuizen Vuurwerktotaal Zoetermeer!

                        Eind goed, Knal goed!

                        Comment


                          #27


                          Rebound Box - demo Benthuizen ( eerste paar seconden staan er niet op )
                          Vuurwerk doet de duivels dansen

                          Comment


                            #28
                            Ik ben deze vandaag aan het doorlonten maar tot mijn verbazing sluiten de lonten niet bij elkaar aan. (Hoe je de cakes ook draait). Enige manier die ik kan verzinnen is ze trapsgewijs naast elkaar neerzetten maar dan kan ik hem niet van te voren prepareren omdat je hem dan niet verplaatst krijgt (kan niet in de doos). Iemand tips?Klik op afbeelding voor grotere versie

Naam:	20161231_141945.jpg
Vertoningen:1
Grootte:116,2 KB
ID:	1560855

                            Comment


                              #29
                              Uit de doos halen, lonten tot beneden langs de tubes onder 't papier wegtrekken tot ze zolang zijn dat ze onderaan de cakes aan elkaar gekoppeld worden en je ze gewoon op volgorde kunt zetten. Dan kun je ze met tape aan mekaar plakken zodat je ze weer terug kunt tillen in de doos, of korte kant doos openmaken en de 4 cakes er zo weer inschuiven en evt. korte kant doos weer vasttapen.

                              Comment


                                #30
                                Oorspronkelijk geplaatst door Richardus Bekijk bericht
                                Uit de doos halen, lonten tot beneden langs de tubes onder 't papier wegtrekken tot ze zolang zijn dat ze onderaan de cakes aan elkaar gekoppeld worden en je ze gewoon op volgorde kunt zetten. Dan kun je ze met tape aan mekaar plakken zodat je ze weer terug kunt tillen in de doos, of korte kant doos openmaken en de 4 cakes er zo weer inschuiven en evt. korte kant doos weer vasttapen.
                                Thanks, ik ga aan de slag!
                                Edit; gelukt, ik ben weer gerust gesteld

                                Comment

                                Working...
                                X