Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Capital

Collapse
X
 
  • Filteren
  • Tijd
  • Toon
Clear All
nieuwe berichten

    #46
    Ik kan het niet zo goed zien, maar het lijken net willows wat over gaat in brocades in plaats van het goud wat over gaat in het wit ( zoals met Italiaanse shells )? En de burst lijkt ook erg slap zo op film.

    Comment


      #47
      De wind is een factor in Delft maar zie de producten van Zena wel goed presteren.
      Misschien net als vorig jaar een vocht kwestie. We zien het wel de 31 ste.

      Comment


        #48
        Oorspronkelijk geplaatst door QVR0501 Bekijk bericht
        Dit zou nog wel eens dé cake van 2016 kunnen worden
        Waar baseer jij dat op als ik vragen mag, ik ben na het zien van het laastste filmpje niet meer zo enthousiast :(
        Vuurwerk doet de duivels dansen

        Comment


          #49
          Het verschil met het productfilmpje is wel erg merkbaar. Hopelijk was het de wind, maar het type effect is in het laatste filmpje wezenlijk anders....
          Fingers crossed!

          Comment


            #50
            Oorspronkelijk geplaatst door Torrr Bekijk bericht
            Waar baseer jij dat op als ik vragen mag, ik ben na het zien van het laastste filmpje niet meer zo enthousiast :(
            Die post was voordat het filmpje van recemonster werdt gepost, maar ik heb er nog wel vertrouwen in. Goud verwaait heel makkelijk en het is moeilijk op film vast te leggen. Met de burst is ook niks mis zo te horen, dus het zou met gemak nog goed kunnen komen.

            En het effect kan ik niet heel erg goed zien op de film. We zullen het wel zien de 31ste.

            Comment


              #51
              Film demo Vuurwerktotaal Zoetermeer, Benthuizen!

              Eind goed, Knal goed!

              Comment


                #52
                Nou ik vind het wel meevallen met de boeketgrootte hoor... Effecten verdwijnen ook veel sneller dan op eerdere filmpjes. Zou het nog beter kunnen worden als ie goed gedroogd wordt?

                of is het gewoon van heel ver weg gefilmd?

                Comment


                  #53
                  Oei, nu zie je inderdaad dat de boeketgrootte niet enorm is nee.

                  Het zag er zo veelbelovend uit

                  Comment


                    #54
                    Gewoon een mooie cake! Niks mis mee

                    Comment


                      #55
                      Ik zie geen kleine boeketten. Aardig vol beeld van toch een aardige afstand.

                      Comment


                        #56
                        Ik vind hem nog steeds wel mooi, maar het is zo niet de topper die het eerste filmpje liet vermoeden

                        Comment


                          #57
                          mooie cake hoor

                          Comment


                            #58
                            Oorspronkelijk geplaatst door MrXtremeFireworks Bekijk bericht
                            Nou ik vind het wel meevallen met de boeketgrootte hoor... Effecten verdwijnen ook veel sneller dan op eerdere filmpjes. Zou het nog beter kunnen worden als ie goed gedroogd wordt?

                            of is het gewoon van heel ver weg gefilmd?
                            Dit is het verschil tussen de sample en productie cakes...
                            Het filmpje in de startpost is een china film, daar wordt dus niet de productie versie geschoten
                            Senyor pirotècnic, pot començar la mascletà !!!

                            Comment


                              #59
                              Heeft het ook niet te maken met ideale weer omstandigheden in china

                              Comment


                                #60
                                Ik denk inderdaad dat de afstand wat groter is dan op vorige video's. Tevens lijkt deze behoorlijk hoog te gaan.

                                Comment

                                Working...
                                X