Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Distraxion

Collapse
X
 
  • Filteren
  • Tijd
  • Toon
Clear All
nieuwe berichten

    #76
    Toch wel apart. Bij mij gewoon geleverd en stonden er nog zat voor de losse verkoop.
    https://www.youtube.com/simansays

    Comment


      #77
      Ja de eerste batch was nog goed begreep ik. De genen die eerder hadden besteld konden deze nog krijgen. Maar ik kon deze niet meer extra bij bestellen. Dus de mensen die er vroeg bij waren en waar al geleverd is hebben geluk.

      Comment


        #78
        Oorspronkelijk geplaatst door Olivier078 Bekijk bericht
        Bij Steenbergen heb ik een extreme salute 2.0 als vervanger gehad. Ook leuk, al had ik liever de massive
        Ik kreeg ook de Extreme Salute 2.0. Dealer vertelde dat ze die in plaats van de Distraxion kregen geleverd. Ik heb gewoon netjes gezegd dat ik liever de Massive wou en dit was geen probleem.

        Comment


          #79
          Heb ook de extreme salute 2.0 gekregen, had al wel vroeg besteld.

          Comment


            #80
            Oorspronkelijk geplaatst door metallicafan Bekijk bericht
            Bij vuurwerkbestel. Ik heb deze gewonnen dus ik kan dan moeilijk een andere cake eisen lijkt mij.
            Ik had deze ook gewonnen, maar van VWT een nieuw afhaalbewijs gekregen voor een Capital. In de winkel begonnen ze ook over de ES 2.0, maar ik heb ze op het nieuwe afhaalbewijs gewezen, toen vonden zij ook de nieuwe order met de Capital, dus ik kreeg gewoon een Capital mee. Deze winkel had de nieuwe order voor Capital pas laat doorgekregen, dus nog niet verwerkt.

            Keurig geregeld uiteindelijk!

            Comment


              #81
              Oorspronkelijk geplaatst door metallicafan Bekijk bericht
              Bij vuurwerkbestel. Ik heb deze gewonnen dus ik kan dan moeilijk een andere cake eisen lijkt mij.
              Is t goed gekomen? Vast wel toch?
              Onafhankelijk lid. Geen winkelier.

              Comment


                #82
                ik heb ook de extreme salute 2.0 gekregen...

                Comment


                  #83
                  Oorspronkelijk geplaatst door Ronn0 Bekijk bericht
                  Is t goed gekomen? Vast wel toch?
                  Ik ga het morgen ophalen. Bij mij staat echter ook op de bestelbon Es 2.0 . Maar ik kan natuurlijk vragen of ze de capital mee willen geven maar begrijp dus dat ze moeilijk doen als het niet op de bon te zien is. Mocht ik toch alleen ES 2.0 kunnen krijgen dan ga ik wel vragen of ik cake D mag omdat ik dat wel een mooi effect vind.

                  Comment


                    #84
                    Oorspronkelijk geplaatst door chefke26 Bekijk bericht
                    Volgens mij heb je mij er mee zien lopen want heb hem gewoon geleverd gekregen, outlet?
                    Zeer waarschijnlijk ;)

                    Comment


                      #85
                      Vond hem niet slecht,maar ook niet geweldig. Gewoon een prima cake,leuk voor een keertje. Al moet ik eerlijk zeggen,ik was er eerst helemaal weg van. De eerste keer,bij de demo wel een wow gevoel.
                      Light some fireworks, and see who answers.

                      Comment


                        #86
                        Bij mij dus wel geleverd en erg jammer dat deze is afgekeurd, want het was een prachtige cake! Hele dikke multicolour effecten met goede blink.

                        De ZENA Nr.1 was nog even iets dikker
                        https://www.youtube.com/simansays

                        Comment


                          #87
                          Ik heb dit jaar geen losse productvideo's gemaakt maar 1 mega compilatie. Dit product begint op 7:50!

                          www.youtube.com/c/StefanWorks Vuurwerkvideo's!

                          Comment


                            #88
                            Wordt deze cake dan nu gewoon weer geleverd? Hij is gisteren geschoten in Lopik en hij was echt dik. Hele grote boeketten en lekker gevuld.

                            Comment


                              #89
                              Deze meegekregen ipv extreme salute, weet nog niet helemaal of ik daar blij mee ben. Maar we gaan het zien
                              Onafhankelijk lid. Geen winkelier.

                              Comment


                                #90
                                Oorspronkelijk geplaatst door Ronn0 Bekijk bericht
                                Deze meegekregen ipv extreme salute, weet nog niet helemaal of ik daar blij mee ben. Maar we gaan het zien
                                Daar mag je zeker blij mee zijn!

                                Comment

                                Working...
                                X