Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Rebel

Collapse
X
 
  • Filteren
  • Tijd
  • Toon
Clear All
nieuwe berichten

    Rebel

    Artikelnummer: 2607
    Artikelnaam: Rebel
    Bruto Gewicht: ...
    Netto Kruitgewicht: ...
    Aantal Schoten: 19 schots
    Effectomschrijving: Prachtige 19 schots pot!
    Tijdsduur: ...
    Stijghoogte: ...
    Richtprijs: 17,99
    Ik zeg BOEM .....!

    #2
    Flimpje

    Comment


      #3
      Lijkt me een prima product zo op film. Ik heb hem in ieder geval besteld. Hopelijk presteert hij net als op de film dan is dat zeker geen miskoop.

      Comment


        #4
        Oorspronkelijk geplaatst door Ruben Bekijk bericht
        Lijkt me een prima product zo op film. Ik heb hem in ieder geval besteld. Hopelijk presteert hij net als op de film dan is dat zeker geen miskoop.
        Heb hem vanavond live gezien en vond het echt een mooie cake, grote ronde effecten.
        Beter als verwacht iig!

        Comment


          #5
          Oorspronkelijk geplaatst door X-Treme Bekijk bericht
          Heb hem vanavond live gezien en vond het echt een mooie cake, grote ronde effecten.
          Beter als verwacht iig!
          Inderdaad, voor dit geld heb je zeker een goede cake. Ik werd vanavond positief verrast en misschien dat ik er deze nog wel bij neem ook al is mijn limiet qua budget bereikt
          Vuurwerk doet de duivels dansen

          Comment


            #6
            GoPro dus niet de beste kwaliteit, zat ook nog eens in zijn onderwater behuizing dus geluid is al helemaal niet goed. Maar het geeft iig een beeld van deze cake.

            Comment


              #7
              Voor die prijs verkies ik deze voor de Mayhem! Prima cake!

              Eind goed, Knal goed!

              Comment


                #8
                Prima. Niet super maar ook niet slecht. Iets kleiner dan de andere 19 schots cake's zoals de Color Change, effecten zijn ook beduidend minder groot en overtuigend.

                Comment


                  #9
                  Vuurwerk doet de duivels dansen

                  Comment


                    #10
                    Leuke cake voor de voor avond. Zou hem zelf niet nog eens kopen voor dat geld.
                    Hieronder mijn straatfilm. (Beeld is beetje wazig door de regen)

                    Comment

                    Working...
                    X