Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Swat Team

Collapse
X
 
  • Filteren
  • Tijd
  • Toon
Clear All
nieuwe berichten

    #16
    Deze ook besteld bij vuurwerktotaal

    Comment


      #17
      Beste klappert zo op de demo.

      Filmpje van Gizmo

      http://www.youtube.com/c/ReVerser

      Comment


        #18
        Oorspronkelijk geplaatst door Reverser Bekijk bericht
        Beste klappert zo op de demo.

        Filmpje van Gizmo
        Vind deze cake op dit filmpje beter naar voren komen dan op de productvideo van vuurwerk totaal.

        Comment


          #19
          Mee eens, op dit filmpje zie je de effecten beter, maar dat komt ook doordat het denk ik dichterbij is gefilmd.
          Tis sws een top 500 grammer!

          Comment


            #20
            Vind hem erg gaaf, maar ik wacht nog wel even een winkeliersdemo af. Heb de vergelijkbare Blue Titanium van vorig jaar nog in het achterhoofd zitten en die presteerde ook nét even anders in december.
            Maar ik heb goede hoop, beide cakes vind ik erg vet mits ze zo goed presteren.

            Comment


              #21
              Iemand hier een filmpje van, van de demo van gister?

              Comment


                #22
                Ook benieuwd naar nieuwe filmpjes, op de winkeliers demo vond ik hem zeer bijzonder.
                Kruitkoorts !

                Comment


                  #23
                  Gewoon een prima cake!

                  https://www.youtube.com/user/Originallover

                  Comment


                    #24
                    ja een goede cake, die echter niet iets unieks heeft en waar je er 13 van in een dozijn ziet. Heb hem gewonnen bij een prijsvraag, maar moet eerlijk zeggen dat ik hem voor deze prijs nooit gekocht zou hebben. Hij mist gewoonweg een wow factor.
                    Vuurwerk doet de duivels dansen

                    Comment


                      #25
                      Valt mij mee hoe groot deze cake is.
                      Klik op afbeelding voor grotere versie

Naam:	50A0652C-8124-4628-B928-5E169A02B151.jpg
Vertoningen:1
Grootte:97,8 KB
ID:	1577541

                      Comment


                        #26
                        Hij presteerde gisteren precies zoals op de demo. Harde burst en mooie grote en ronde boeketten. Topper!!

                        Comment


                          #27
                          Ik had hem gewonnen, waarvoor nog dank aan VWT! Prima cake, goede burst en prima boeketten.

                          Comment


                            #28
                            Ik had deze cake dit jaar, erg tevreden over. De boeketten zijn erg mooi en komen overeen met de filmpjes. Staat dan ook op de shortlist voor volgend jaar.

                            Comment


                              #29
                              Deze in de vooravond geschoten voordat het mistig werd.
                              Wat een prachtig cake was dit tussen de straten! kwam zeer goed overeen met vwt filmpje.
                              staat hoog bovenaan mijn lijstje voor volgend jaar.

                              Comment


                                #30
                                Oorspronkelijk geplaatst door vuurwerkboy023 Bekijk bericht
                                Deze in de vooravond geschoten voordat het mistig werd.
                                Wat een prachtig cake was dit tussen de straten! kwam zeer goed overeen met vwt filmpje.
                                staat hoog bovenaan mijn lijstje voor volgend jaar.
                                Helaas hier wel in de mist geschoten en je zag er vrij weinig van. Burst was iig wel meer dan prima:/

                                Comment

                                Working...
                                X