Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

HFF Caliber Box

Collapse
X
 
  • Filteren
  • Tijd
  • Toon
Clear All
nieuwe berichten

    #16
    Voor deze prijs een prima box. Van mij mogen de fluiters en salutes eruit, vind dit niks toevoegen. Ben bang dat deze voor mij te langzaam is.
    Vuurwerkland AVRI: www.avri-vuurwerkland.nl

    Comment


      #17
      Is deze ook geschoten gister avond?

      Ook deze heb op me lijst staan dus ben wel benieuwd hoe deze het gedaan heb op de demo.

      Comment


        #18
        Deze is gisteren niet geschoten

        Comment


          #19
          Oorspronkelijk geplaatst door gizmo75 Bekijk bericht
          Als ze er tegelijk uitknallen loop je het risico dat je de geluidsnorm overtreedt. Dat betekent een risico op afkeur en daarvan zijn de gevolgen inmiddels zo extreem dat nog maar weinig importeurs dergelijke risico's durven te nemen. Daarom zie je steeds minder salute salvo's, uitzonderingen daargelaten natuurlijk.
          Kijk deze begrijpt het...
          naar Duitsland voor vuurwerk, iemand tips

          Comment


            #20
            Zojuist de Caliber Box besteld voor € 99,95 in Utrecht!

            Dat zijn de leukere prijzen voor dit soort top cakes!

            Comment


              #21
              ja ja dat zijn ze de toppers
              als ik er een tegen het lijf loop is hij zeker van mij
              02-2024 de nieuwe lente !? IK hoop het

              Comment


                #22
                Is deze nou ook op een demo geschoten? ben wel benieuwd er naar hoe die et doet

                Comment


                  #23
                  Net te horen gekregen dat ik deze dikke box gewonnen heb!! Super vet natuurlijk, want wat een bak is dit!! Nogmaals bedankt Vuurwerktotaal, dat wordt genieten!

                  Comment


                    #24
                    Oorspronkelijk geplaatst door Fireworkfreakz19 Bekijk bericht
                    Is deze nou ook op een demo geschoten? ben wel benieuwd er naar hoe die et doet
                    Ik denk dat deze nog niet binnen is, nog even afwachten dus!

                    Comment


                      #25
                      Deze box krijg ik Gratis bij mijn bestelling. Dan heb je al gaaf vuurwerk gekocht, en dan krijg je ook nog gewoon een dikke box gratis! Eens kijken hoe deze box mij kan verrassen.

                      Comment


                        #26
                        Hmm, is deze wel al binnen?? Heb hem nog bij geen enkele demo of showroom gezien. Weet iemand hier misschien meer over??

                        Comment


                          #27
                          Hoe kwam deze op de demo over vanavond?

                          Comment


                            #28
                            Oorspronkelijk geplaatst door paulus01 Bekijk bericht
                            Hoe kwam deze op de demo over vanavond?
                            Matig had er veel meer van verwacht maar nog wel een zesje.

                            Comment


                              #29
                              Oorspronkelijk geplaatst door kort lontje Bekijk bericht
                              Matig had er veel meer van verwacht maar nog wel een zesje.
                              das balen, dan moet ie eerder in de show...

                              Comment


                                #30
                                Oorspronkelijk geplaatst door kort lontje Bekijk bericht
                                Matig had er veel meer van verwacht maar nog wel een zesje.
                                aai, dat is balen. Nou ja, ben nog steeds blij dat ik deze gewonnen heb!!

                                Comment

                                Working...
                                X