Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Hallucinator

Collapse
X
 
  • Filteren
  • Tijd
  • Toon
Clear All
nieuwe berichten

    #91
    Klik op afbeelding voor grotere versie

Naam:	IMG-20151229-WA0004.jpg
Vertoningen:2
Grootte:149,4 KB
ID:	1556893 .

    Comment


      #92
      Stond al een week niet meer op vuurwerktotaal site van de delft locatie maar ik heb hem gewoon 2x gekregen. Had hem 1x besteld een maand geleden en gewonnen met de "spam het forum vol" winactie!

      Comment


        #93
        Oorspronkelijk geplaatst door -Ghost- Bekijk bericht
        grrr ik had er 5 besteld en ik kreeg er ééntje plus 4 vervangers
        Dat is heel zuur, welke vervangers heb je gekregen?

        Comment


          #94
          Oorspronkelijk geplaatst door Joppiesaus Bekijk bericht
          Dat is heel zuur, welke vervangers heb je gekregen?
          Pyro's delight van Herlat, opzich ben ik daar tevreden mee, mooi blokkie!

          Echter heb ik elders in het land nog 6x de hallucinator kunnen bemachtigen hahaha
          When you stand for nothing, you fall for anything.

          Comment


            #95
            Oorspronkelijk geplaatst door -Ghost- Bekijk bericht
            Pyro's delight van Herlat, opzich ben ik daar tevreden mee, mooi blokkie!

            Echter heb ik elders in het land nog 6x de hallucinator kunnen bemachtigen hahaha
            heb je nu 4x pyro's delight erbij? Heb hem dit jaar ook 1x.
            En mooi dat je toch nog hallucinators heb kunnen vinden!

            Comment


              #96
              Duurde heel lang voordat ze deze boven water hadden! Dacht ff dat die uitverkocht was! Color Change was anders wel een goede vervanger!
              Eind goed, Knal goed!

              Comment


                #97
                Het is een behoorlijke cake qua formaat. Ik kreeg ook gewoon mijn 2 bestelde bij Valk
                Vuurwerk is een passie!

                Comment


                  #98
                  Bij mijn dealer ook helaas niet uitgeleverd.Erg jammer zeker als je er speciaal voor rijdt
                  Als vervanger zena no1 genommen.Had me erg op deze verheugd!!
                  https://www.youtube.com/user/Vannelle1981

                  Comment


                    #99
                    Da's balen, dan moet je mazzel hebben en een dealer hebben die een flinke voorraad heeft ingeslagen. Bij 1 van de dealers hier in de buurt lijkt ie nog op voorraad te zijn. Waar zitten jullie ongeveer?

                    PS. Moet je een vervanger accepteren of kan je ook je geld terugkrijgen?

                    Comment


                      Oorspronkelijk geplaatst door LordDa1n Bekijk bericht
                      Da's balen, dan moet je mazzel hebben en een dealer hebben die een flinke voorraad heeft ingeslagen. Bij 1 van de dealers hier in de buurt lijkt ie nog op voorraad te zijn. Waar zitten jullie ongeveer?

                      PS. Moet je een vervanger accepteren of kan je ook je geld terugkrijgen?
                      Ik zou zeggen kijk is wat die nu kost 27 euro in winkel gewoon een cake van 27a35 in winkel eisen anders poen terug. Je krijgt immers niet wat je besteld.

                      Comment


                        Gelukkig dit jaar eens geen last van. Alles wat ik had besteld heb ik ook gekregen.
                        December Will Be Magic Again!!

                        Comment


                          Vuurwerktotaal en Vuurwerkcrew, bedankt voor de gewonnen prijs!

                          Klik op afbeelding voor grotere versie

Naam:	hallucinator.jpg
Vertoningen:2
Grootte:96,3 KB
ID:	1557011
                          Eind goed, Knal goed!

                          Comment


                            Ik heb m ook gewonnen, helaas was hij niet meer leverbaar volgens hun dus ik heb de full sky gekregen als vervanger. Kan nogsteeds niet klagen want hij was gratis maar toch haha

                            Comment


                              Oorspronkelijk geplaatst door kapiteinkonijn Bekijk bericht
                              Ik heb m ook gewonnen, helaas was hij niet meer leverbaar volgens hun dus ik heb de full sky gekregen als vervanger. Kan nogsteeds niet klagen want hij was gratis maar toch haha
                              Aai, dat is balen! Ik moet hem ook nog ophalen. We gaan het zien! Nou ja, als ik een goede vervanger krijg vind ik het ook best. Misschien maar alvast even kijken, anders ga ik straks met zo'n flutding naar huis

                              Edit: Ze hebben nu de prijzen al van de site gehaald.... Flauw
                              Laatst aangepast door Bjarne0406; 30 December 2015, 11:36.

                              Comment


                                Ik heb hem zojuist opgehaald, gelukkig stond hij er nog.... dank allen

                                Comment

                                Working...
                                X