Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Freestyle 5000 max charge box

Collapse
X
 
  • Filteren
  • Tijd
  • Toon
Clear All
nieuwe berichten

    #76
    Oorspronkelijk geplaatst door faab1234 Bekijk bericht
    Al heb je iets van twijfel heb, dan zou ik het niet doen. Had ik ook bij deze en heb besloten om het toch maar niet te doen.
    Daarvoor heb ik nu een cruel traction, zena triuph en een hallucinator
    Die cruel traction heb ik ook staan samen met een immortal gold.

    Cruel knalt alles er zoiezo uit.

    Comment


      #77
      Ik heb de doos mogen aanschouwen en hij is bij lange na geen meter lang. Ik denk eerder iets van 70-75cm, de diepte van 40cm lijkt wel te kloppen. Reden dat ik het wilde nameten is omdat het natuurlijk wel in de achterbak van de auto moet passen.

      Ik zelf twijfel nog over deze box, door het ontbreken van demo filmpjes, ik ben namelijk een newbee op het gebied van cakeboxen en aangezien het ongeveer 2/3e van mijn budget betreft neig ik een beetje naar de 2 Zwarte Cross cakeboxen (Tante Rikkies en de Knalpot).

      Maar goed, als ik het een beetje goed heb gelezen allemaal is vwt best betrouwbaar..

      Comment


        #78
        Oorspronkelijk geplaatst door LordDa1n Bekijk bericht
        Ik heb de doos mogen aanschouwen en hij is bij lange na geen meter lang. Ik denk eerder iets van 70-75cm, de diepte van 40cm lijkt wel te kloppen. Reden dat ik het wilde nameten is omdat het natuurlijk wel in de achterbak van de auto moet passen.

        Ik zelf twijfel nog over deze box, door het ontbreken van demo filmpjes, ik ben namelijk een newbee op het gebied van cakeboxen en aangezien het ongeveer 2/3e van mijn budget betreft neig ik een beetje naar de 2 Zwarte Cross cakeboxen (Tante Rikkies en de Knalpot).

        Maar goed, als ik het een beetje goed heb gelezen allemaal is vwt best betrouwbaar..
        Het is ook maar net waarvoor je hem gaat aanschaffen, wil je je lekker veel stoken of ga je deze doorlonten ? In het eerste geval zou ik dan zeker voor deze gaan. Lekker weg stoken, maar als doorlont bak zou ik hem persoonlijk niet kopen.

        Comment


          #79
          Ik ben zelf van het lekker relaxed de bakken 1 voor 1 afvuren, daar heb ik stiekem ook wel een beetje mijn voorselectie op gebaseerd en het tempo van deze cakes lijkt er goed voor te zijn. Jammer dat cake 10 een beetje een vreemde vogel in de bijt is.

          Bij mijn lokale vuurwerkboer krijg ik boven de 250€ er een HFF Caliber Box bij, dus ik wil ergens tegen de 300€ uitkomen, kom ik een heel eind met deze bak en bv. de HFF Cake Box.

          Oorspronkelijk geplaatst door 87jimmy87
          Thnx anyway. Maar treinkaartjes zijn al gekocht.
          Ik denk dat je bij vuurwerkbestel in Rijen hebt gewonnen? Ik werk in Rijen en wil je best wel ff met de doos van de winkel naar de trein rijden. Laat maar weten!

          Comment


            #80
            Oorspronkelijk geplaatst door LordDa1n Bekijk bericht
            Ik denk dat je bij vuurwerkbestel in Rijen hebt gewonnen? Ik werk in Rijen en wil je best wel ff met de doos van de winkel naar de trein rijden. Laat maar weten!
            Hey, dat is vriendelijk van je zeg!
            Ik zou hier zeker op in gaan 87jimmy87. Het is nml best wel een eindje lopen vanaf station Gilze naar het industriegebied waar Vuurwerkbestel huist.... (En dat met een dikke tas met goodies!)

            Comment


              #81
              BAM, ik post er hier over en hij is direct op status uitverkocht. Lezen ze hier mee ofzo?

              Comment


                #82
                Oorspronkelijk geplaatst door LordDa1n Bekijk bericht
                BAM, ik post er hier over en hij is direct op status uitverkocht. Lezen ze hier mee ofzo?
                Joh! Je hebt gelijk.
                Dan maar racen naar die Zwarte Cross Combo toch?
                Ik had vorig jaar die Tante Rikie's en deze stal samen met de Golden Tarantula toch echt wel de show!

                Comment


                  #83
                  Helaas is de 5000Max Charge nergens meer op voorraad. Ik twijfel toch over de Zwarte Cross Combo omdat er ook slechte ervaringen zijn met de batch van vorig jaar. Is de Zena Revolution een goed alternatief voor deze box? Deze heeft 8 cakes voor 169€..

                  Comment


                    #84
                    Oorspronkelijk geplaatst door LordDa1n
                    Woon in Tilburg en kan op zich een stukkie rijden, A'dam vind ik net te ver, Flevoland zou nog kunnen. Zie trouwens net iets raars, via de landelijke dealerzoeker is ie bij lokale dealers uitverkocht, maar op de eigen site staan ze gewoon nog bestelbaar. Ik vermoed dus dat er met 2 systemen of voorraden gewerkt wordt?

                    Bijvoorbeeld deze http://www.bartpoppelaars-vuurwerk.n...max-charge-box , als je via https://www.vuurwerktotaal.nl bij hun terecht komt is ie er niet! Ook de kortings acties verschillen met de eigen website en de landelijke..
                    Dat zou zo maat kunnen.

                    Zowiezo zijn er in almere wel verkooppunten die hem nog hebben ook in lelystad. Als je de winkels wilt weten stuur maar even een pm

                    Comment


                      #85
                      Ja, maar volgens vuurwerk bestel is het onmogelijk dat een dealer hem kan hebben liggen omdat alles centraal opgeslagen ligt in bunkers in DL en het vuurwerk totaal dealer netwerk gebruik maakt van dezelfde database.

                      Comment


                        #86
                        Bij Vuurwerk Bestel in Gilze-Rijen verkopen ze de cakes los voor 27,50 euro. Ik heb de finale cake all at once met fluiters meegenomen voor 25 euro Ze hebben een aparte outlet balie waar ze wat resterend spul van Zena verkopen en dus losse cakes uit verschillende boxen!

                        Comment


                          #87
                          Mja, voor die prijs (als het idd 500grammers zijn) is het niet slecht, maar wel duurder dan in de voorverkoop, zeker aangezien je er bij hen ook nog gratis spul bij krijgt in de voorverkoop. Ik denk eerder dat er iets aan de hand is geweest met de cakebox waardoor ie vlak voor de officiele verkoop er uit is gehaald (mss dat 1 of meerdere cakes zijn afgekeurd) en dat ze daarom nu de cakes los verkopen uit deze cakebox?

                          edit: zie net dat ie nog in de verkoop is dus hij zal niet afgekeurd zijn. De prijs is wel naar 250€ gegaan, op zich fair want de korting is ook vermeld. Dan klopt het ook wel dat een losse cake rond de 25€ kost.

                          Waarom zouden ze de cakes eigenlijk los verkopen? Laagdrempeliger voor de consument?
                          Laatst aangepast door LordDa1n; 29 December 2015, 13:40. Reden: woops, klopt niet

                          Comment


                            #88
                            Oorspronkelijk geplaatst door LordDa1n Bekijk bericht
                            Mja, voor die prijs (als het idd 500grammers zijn) is het niet slecht, maar wel duurder dan in de voorverkoop, zeker aangezien je er bij hen ook nog gratis spul bij krijgt in de voorverkoop. Ik denk eerder dat er iets aan de hand is geweest met de cakebox waardoor ie vlak voor de officiele verkoop er uit is gehaald (mss dat 1 of meerdere cakes zijn afgekeurd) en dat ze daarom nu de cakes los verkopen uit deze cakebox?

                            edit: zie net dat ie nog in de verkoop is dus hij zal niet afgekeurd zijn. De prijs is wel naar 250€ gegaan, op zich fair want de korting is ook vermeld. Dan klopt het ook wel dat een losse cake rond de 25€ kost.

                            Waarom zouden ze de cakes eigenlijk los verkopen? Laagdrempeliger voor de consument?
                            Op zich logisch dat een losse cake relatief duurder is dan een hele set, 25 euro klopt dan nog wel! Het is idd laagdrempeliger want ik zou nooit de hele box kopen. Zeker niet meer tijdens de verkoopdagen. Budget is al overschreden maar sta altijd open voor leuke buitenkansjes.

                            Comment


                              #89
                              Dit is hem dan! vandaag opgehaald bij Vuurwerktotaal Hierden, ook heb ik hem even opgemeten. De maten die vuurwerktotaal doorgaf kloppen dus wel gewoon. Wat een bak! ik ben benieuwd hoe deze gaat worden

                              Klik op afbeelding voor grotere versie

Naam:	20151229_153039.jpg
Vertoningen:1
Grootte:124,3 KB
ID:	1556923

                              Klik op afbeelding voor grotere versie

Naam:	20151229_153406.jpg
Vertoningen:1
Grootte:128,6 KB
ID:	1556924

                              Comment


                                #90
                                Succes met doorlonten!!
                                Aardig klusje wordt dat.

                                Comment

                                Working...
                                X